Здравейте, колеги,от месец вече притежавам Punto Mk2, както се разбира от заглавието на темата ще пиша за фаровете на моята прахосмукачка. :D Та забелязах, че, като щракна дългите понякога се включват само те, а друг път работят заедно с късите. Ако става въпрос , не ми е проблем, че светят дълги и къси заедно. Просто ми е любопитно, защо е така направено. P.S.: А относно "прахосмукачката", така я наричам, защото е 1,9D 60к.с. :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Къси-дълги а/у
Collapse
X
-
Не знам как е при тебе, но на МК1 фаровете са с по една крушка H4 с две жички, което значи че трябва да свети само едната жичка. Ако останат да светят и двете може да изгори крушката. На бравото е със две секции и си има по една крушка H1 и там като включа дългите, късите си остават. Ама щом при теб веднъж тей, веднъж инак, нещо не е наред.
-
Мк1 пунто на спортинг, Най- високото ниво на оборудване на 1.2 75кс и ГТ-то са с двусекционен фар с Н1 крушки и на къси и на дълги. На халогените са Н3 На Мк1 с 2 секционния фар като пуснеш дълги светят заедно с късите. Може да се пуснат и халогените да светят заедно и светиш с 6 фара напредна МК2 фара е с лупа на късите и лупа на халогенните фарове за мъгла и стандартен рефлектор за Дългите. на мк2 като пуснеш дългите и късите светят заедно, НО поне при моето HGT като пусна фаровете за мъгла заедно с дългите гаснат късите Иначе не е проблем да си светят къси и халогенни, но в момента в който пуснеш дългите, късите гаснат и светят само халогени и дълги.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар