Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фарове лупи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    dobrujanetza написа:
    vnukata написа:
    dabadaba написа:
    Слагаш си модул за дневни светлини и съвсем забравяш за ключа на късите. Ако е свързан с фаровете, ще ги включва чак след като запалиш двигателя. А ако ти харесва и има къде, може да сложиш отделни светлини.
    То късите имат някакъв модул(ако може да се нарече така) заводски направен, но той задейства нещата още на контакт. При старт докато върти стартера спира тоците за фарове освен габарити.Въпроса ми е при слагане на ксенон без никакво преправяне по инсталацията дали ще проблем?
    Допълнително ми монтираха модул за дневни светлини на дългите- на 30%. Къси светлини включвам само при силно ограничена видимост- здрач, мъгла, нощно шофиране. Ксенона ми е 35 вата- не виждам смисъл от 55 ватов, при положение, че 35 ватовия свети достатъчно силно.
    Тоест, как така "модул за дневни светлини на дългите на 30%" . Искаш да кажеш че имаш лед светлини ли? През деня в града карам основно на габарит, това му харесвам на рефлекторния фар, докато на тези с лупата знам че габарита си е в отделен сектор което го прави слабо доловим. Къси пускам рядко, защото имам един куп консуматори и карам на къси разстояния.

    Коментар


      #32
      Дневните светлини се слагат на късите, не на дългите. Целта е не да заслепяваш движещите се срещу теб, а да те виждат. И са на 30% защото мога да избирам на каква мощност да светят. Няма смисъл да ги издувам на 100%, като и 30% вършат перфектна работа. Идеята на този модул е да включва само светлините на фаровете, а не да ми светят и габаритите отпред и отзад. Когато се налага да включа светлини вечер, модула автоматично се изключва. Тъй като ксенона не може да работи на по-малко от 100%, ще ти светят само късите, без габарити, което е напълно достатъчно за дневни светлини.Не съм фен на лед светлините, а и няма къде да ги сложа - ще изглежда грозно, ако ги монтирам някъде по бронята, затова нямам такива.
      Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!

      Коментар


        #33
        dobrujanetza написа:
        Допълнително ми монтираха модул за дневни светлини на дългите- на 30%. Къси светлини включвам само при силно ограничена видимост- здрач, мъгла, нощно шофиране. Ксенона ми е 35 вата- не виждам смисъл от 55 ватов, при положение, че 35 ватовия свети достатъчно силно.
        И на двата фиата съм монтирал DRL-модули на дългите, понеже и двата са с ксенон на късите. Схемата е много добра. С 30% на дългите през деня не можеш никой да заслепиш, ако пък толкова те е страх, минаваш на 25%.
        FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

        Коментар


          #34
          Може и на дългите, намалени на 30%, щом не са ксенон. Ксенона или свети, или не свети - не можеш да намаляваш силата му както при халогена. Затова писах, на късите, а и така е правилно. Иначе съм виждал светещ ксенон на дълги отсреща през деня - неприятно си е, блести много.
          Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!

          Коментар


            #35
            dabadaba написа:
            Може и на дългите, намалени на 30%, щом не са ксенон. Ксенона или свети, или не свети - не можеш да намаляваш силата му както при халогена. Затова писах, на късите, а и така е правилно. Иначе съм виждал светещ ксенон на дълги отсреща през деня - неприятно си е, блести много.
            Аз пък съм фен на ЛЕД светлините и карам с такива откакто приеха денонощното светене. Никога съм нямал проблеми с "милицията".Всеки сам си решава, хубав лед и си готов, паля - светват автоматично, гася и гаснат. Късите и дългите светлини са проектирани да се ползват вечер на тъмно, когато е по хладно и т.н.Иначе светенето на 30% на къси и дълги (всеки сам си решава) няма нищо лошо само дето намалената сила на халогенната крушка прецаква халогенния цикъл на самата крушка ама дреме ти, сега няма и крушките да мислим я. п.с. най ме "кефят" някакви дето посред бял ден са светнали де що има "ламби" по колата, къси, дълги, за мъгла (даже и задната) и си мислят, че всичко им е позволено, щото видители ги били виждали отдалече.

            Коментар


              #36
              todorakiggg написа:
              Аз пък съм фен на ЛЕД светлините и карам с такива откакто приеха денонощното светене. Никога съм нямал проблеми с "милицията".Всеки сам си решава, хубав лед и си готов, паля - светват автоматично, гася и гаснат. Късите и дългите светлини са проектирани да се ползват вечер на тъмно, когато е по хладно и т.н.Иначе светенето на 30% на къси и дълги (всеки сам си решава) няма нищо лошо само дето намалената сила на халогенната крушка прецаква халогенния цикъл на самата крушка ама дреме ти, сега няма и крушките да мислим я. п.с. най ме "кефят" някакви дето посред бял ден са светнали де що има "ламби" по колата, къси, дълги, за мъгла (даже и задната) и си мислят, че всичко им е позволено, щото видители ги били виждали отдалече.
              А бе тя работата при нас май е наистина "всеки сам си решава". Не ми е ясно има ли регламент, който да казва кои светлини могат да се използват като дневни Mоята схема с DRL на дългите си я харесвам, но ми се струва, че не е много правилна .
              FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

              Коментар


                #37
                А бе тя работата при нас май е наистина "всеки сам си решава". Не ми е ясно има ли регламент, който да казва кои светлини могат да се използват като дневни Question Mоята схема с DRL на дългите си я харесвам, но ми се струва, че не е много правилна Confused. Но върши идеална работа и монтираш само един модул без да монтираш лед диодни модупи и режеш бронята за да паснат.
                Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                Коментар

                Working...
                X