dobrujanetza написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фарове лупи
Collapse
X
-
-
Дневните светлини се слагат на късите, не на дългите. Целта е не да заслепяваш движещите се срещу теб, а да те виждат. И са на 30% защото мога да избирам на каква мощност да светят. Няма смисъл да ги издувам на 100%, като и 30% вършат перфектна работа. Идеята на този модул е да включва само светлините на фаровете, а не да ми светят и габаритите отпред и отзад. Когато се налага да включа светлини вечер, модула автоматично се изключва. Тъй като ксенона не може да работи на по-малко от 100%, ще ти светят само късите, без габарити, което е напълно достатъчно за дневни светлини.Не съм фен на лед светлините, а и няма къде да ги сложа - ще изглежда грозно, ако ги монтирам някъде по бронята, затова нямам такива.Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!
Коментар
-
dobrujanetza написа:Допълнително ми монтираха модул за дневни светлини на дългите- на 30%. Къси светлини включвам само при силно ограничена видимост- здрач, мъгла, нощно шофиране. Ксенона ми е 35 вата- не виждам смисъл от 55 ватов, при положение, че 35 ватовия свети достатъчно силно.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Може и на дългите, намалени на 30%, щом не са ксенон. Ксенона или свети, или не свети - не можеш да намаляваш силата му както при халогена. Затова писах, на късите, а и така е правилно. Иначе съм виждал светещ ксенон на дълги отсреща през деня - неприятно си е, блести много.Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!
Коментар
-
dabadaba написа:Може и на дългите, намалени на 30%, щом не са ксенон. Ксенона или свети, или не свети - не можеш да намаляваш силата му както при халогена. Затова писах, на късите, а и така е правилно. Иначе съм виждал светещ ксенон на дълги отсреща през деня - неприятно си е, блести много.
Коментар
-
todorakiggg написа:Аз пък съм фен на ЛЕД светлините и карам с такива откакто приеха денонощното светене. Никога съм нямал проблеми с "милицията".Всеки сам си решава, хубав лед и си готов, паля - светват автоматично, гася и гаснат. Късите и дългите светлини са проектирани да се ползват вечер на тъмно, когато е по хладно и т.н.Иначе светенето на 30% на къси и дълги (всеки сам си решава) няма нищо лошо само дето намалената сила на халогенната крушка прецаква халогенния цикъл на самата крушка ама дреме ти, сега няма и крушките да мислим я. п.с. най ме "кефят" някакви дето посред бял ден са светнали де що има "ламби" по колата, къси, дълги, за мъгла (даже и задната) и си мислят, че всичко им е позволено, щото видители ги били виждали отдалече.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
А бе тя работата при нас май е наистина "всеки сам си решава". Не ми е ясно има ли регламент, който да казва кои светлини могат да се използват като дневни Question Mоята схема с DRL на дългите си я харесвам, но ми се струва, че не е много правилна Confused. Но върши идеална работа и монтираш само един модул без да монтираш лед диодни модупи и режеш бронята за да паснат.Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар