Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фарове лупи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Не знам какво го мислите. По-добро няма от ксенона. Сега ми кажете как да изчистя паежина във фара си без да го разглабям... като гледам няма да падне скоро, а вече 3 месеца си карам с нея. Не виждам дори да махна фара как да бръкна... тя е точно отпред на стъклото.
    Fiat Bravo 1.8 16V 96'

    Коментар


      #17
      Сваляш фара, нагряваш със сешоар лепилото на стъклото и с тънко ножче го режеш. След това пак с нагряване залепва обратно.
      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

      Коментар


        #18
        Аз си мисля, че през дългите можеш да бръкнеш. Сега ще сляза да погледна, може и мигача да се разглобява.Някой сравнявал ли е 35ватов и 55W китайски ксенон? Има ли разлика в силата, мъчи ли инсталацията по-големия стартов ток?
        браво 1,6/90 - 09 г.

        Коментар


          #19
          Ами нормално, все пак КПД на халогенната лампа е много по-малко. Ако са по 100 W крушките е по-друго. Но тия фарове едва ли ще ги понесат. Иначе светлината на халогенната крушка изморява най-малко.
          FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
          FIAT Punto sx 75 '94

          Коментар


            #20
            Сега се замислих дали и аз да не пробвам с ксенон, но да си питам пак, защото до сега не съм имал никога ксенон. 4300 и 5000к са една идея по-силно светещи от обикновенна крушка (пример найтбрейкър) и са топла светлина ли? Интересува ме защото съм късоглед и нощно време на извънградско трудно виждам дори и с цайсите.1.въпрос: В кой диапазон светлината е топла (не искам сини светлини и гъзарии)2.въпрос: Фаровете с лупи по-добре ли ще светят със ксенон, отколкото с рефлектори (моите са си с рефлекторни и ако няма голяма разлика, не виждам смисъл да ги сменям, защото са ми в доста добро състояние, без нагари и замърсявания)

            Коментар


              #21
              vnukata написа:
              Сега се замислих дали и аз да не пробвам с ксенон, но да си питам пак, защото до сега не съм имал никога ксенон. 4300 и 5000к са една идея по-силно светещи от обикновенна крушка (пример найтбрейкър) и са топла светлина ли? Интересува ме защото съм късоглед и нощно време на извънградско трудно виждам дори и с цайсите.1.въпрос: В кой диапазон светлината е топла (не искам сини светлини и гъзарии)2.въпрос: Фаровете с лупи по-добре ли ще светят със ксенон, отколкото с рефлектори (моите са си с рефлекторни и ако няма голяма разлика, не виждам смисъл да ги сменям, защото са ми в доста добро състояние, без нагари и замърсявания)
              1. 4300K е топлината на светлината през деня. Трябва да свети бяло. Ако искаш жълто вече 3000К. Мисля, че заводските ксенони са точно 4300К. Според мен всеки ксенон е по - силен от халогенна крушка, но можеш да видиш сравнения в нета има колкото искаш.2. Разбира се с лупа ще свети по - добре, защото насочва светлинния поток по - добре. Но реално проблема на рефлектора, е че ще заслепяваш колите срещу теб. Рефлекторните фарове за ксенон имат едни капачки пред самата лампа и въпреки това с лупа е доста е по - добре за ксенон.

              Коментар


                #22
                Ксенон на рефлекторен фар дава много разсейки и заслепява насрещния водач. Най-добрата комбинация е лука с ксенон. Минах от рефлекторен фар през лупа с халогенна крушка и сега съм лупа с ксенон 4300К. 5000К е бяла светлина(и с такъв съм карал), 4300К е бледо жълто. Пътувал съм през нощта с халогенни фарове и с ксенон- ксенона е много по-добре от халогенната крушка.
                Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                Коментар


                  #23
                  Добре, а как седят нещата със ключа на късите. Т.е. на фиатките ни е направено така, че при изключване от контакт всичко изключва(без да въртим врътката за късите). Обратния процес (при палене) как се отразява на ксенона, сутрин примерно давам на контакт и чакам индикацията на таблото да изгасне(инжектора),като през това време ксенона тепърва почва да загрява, тогава палим и съответно при палене пак се гаси и пак на ново почва да загрява. Незнам дали ме разбрахте какво се опитвам да кажа, искам да не си пипам ключа на късите при всяко едно палене и съответно да не вреди това на ксенона.

                  Коментар


                    #24
                    Слагаш си модул за дневни светлини и съвсем забравяш за ключа на късите. Ако е свързан с фаровете, ще ги включва чак след като запалиш двигателя. А ако ти харесва и има къде, може да сложиш отделни светлини.
                    Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!

                    Коментар


                      #25
                      dabadaba написа:
                      Слагаш си модул за дневни светлини и съвсем забравяш за ключа на късите. Ако е свързан с фаровете, ще ги включва чак след като запалиш двигателя. А ако ти харесва и има къде, може да сложиш отделни светлини.
                      То късите имат някакъв модул(ако може да се нарече така) заводски направен, но той задейства нещата още на контакт. При старт докато върти стартера спира тоците за фарове освен габарити.Въпроса ми е при слагане на ксенон без никакво преправяне по инсталацията дали ще проблем?

                      Коментар


                        #26
                        vnukata написа:
                        dabadaba написа:
                        Слагаш си модул за дневни светлини и съвсем забравяш за ключа на късите. Ако е свързан с фаровете, ще ги включва чак след като запалиш двигателя. А ако ти харесва и има къде, може да сложиш отделни светлини.
                        То късите имат някакъв модул(ако може да се нарече така) заводски направен, но той задейства нещата още на контакт. При старт докато върти стартера спира тоците за фарове освен габарити.Въпроса ми е при слагане на ксенон без никакво преправяне по инсталацията дали ще проблем?
                        Казват, че имало проблем, но на нови японски коли със заводски ксенон съм виждал, че ксенона светва докато върти стартера... Но реално това не е кой знае колко показтелно, че няма да се прецака.

                        Коментар


                          #27
                          Аз знам, че като се страртира двигателя, трябва да е на изключени фарове. Независимо, дали е ксенон , халоген и т.н.

                          Коментар


                            #28
                            Аз си гася фаровете с двигателя и си ги пускам след като съм запалил. Ако човек си ползва мигачите, няма как да кара без фарове дълго време, заради ямката на лостчето на бравата. Веднага прави впечатление, че не е завъртяна. Иначе съм въртял и с включени фарове, и като превключвам на дълги ми премигва ксенона, ми не се е прецакал за 5 години. Нито той, нито крушките. Не съвсем дървен китаец е.Демек, вземи си ксенон за поне 50 лв. и не преправяй инсталацията.А, сложи си фарове с лупи, че да не пиша във форума, че едикойси колега ми извади очите тая вечер! Почти без пари са вече.
                            браво 1,6/90 - 09 г.

                            Коментар


                              #29
                              Трети фиат карам с ксенон като 2 бяха с лупи един на рефлектор. Ксеноните във всички случай са били межфу 70- и 90 лева За палене никога не съм гасил лоста, винаги гася на включени фарове и 99% паля на запалени фарове. Тоя лост отккато влезе тъпия закон не го барам освен в случаите когато правя нещо по колата и няма нужда да светят фаровете на контакт. На рефлектор осветеността ми се струва, че беше няколко пъти по- хубава на пътя, независимо, че на лупа светлината е доста по- отсечена, просто е някак по- убита и не толкова ярка. Но може и просто последния ми ксенон да е по- кофти качество. Доста заслепява насрещнодвижещите се, особенно някои хора които искат да им свети на 100 метра напред е отвратително да го виждаш това насреща си. Силно се препоръчва като е възможно да се вземат фарове с лупи.За Ксенон задължително си купувайте AC а не DC. DC-то колкото светне в началото си остав толко мижаво и реално свети две малки петънца където си иска и е по- скапано от колкото с халогенна крушка. АЦ-то си се разпръсква нормално няма светли и тъмни петна и свети отсечено според регулацията на фара. Първия ми ксенон, който беше и най- качествен беше 6000к Светлината беше Студено- Бяла. След 4 години едната крушка се прецака и си взех 2 нови 5000к Те светеха просто бяло. Сегашния ми ксенон е на 4300к като има една идея жълтеникав отенък. Най- приближаващия се до дневна светлина. Във фаровете погледнато изглежда бяла светлината от фара. Като и трите комплектка които съм ползвал са били 35w. Чудя се дали с 55w ксенон ще има осезаема разлика и дали няма да има проблем по инсталацията?

                              Коментар


                                #30
                                vnukata написа:
                                dabadaba написа:
                                Слагаш си модул за дневни светлини и съвсем забравяш за ключа на късите. Ако е свързан с фаровете, ще ги включва чак след като запалиш двигателя. А ако ти харесва и има къде, може да сложиш отделни светлини.
                                То късите имат някакъв модул(ако може да се нарече така) заводски направен, но той задейства нещата още на контакт. При старт докато върти стартера спира тоците за фарове освен габарити.Въпроса ми е при слагане на ксенон без никакво преправяне по инсталацията дали ще проблем?
                                Допълнително ми монтираха модул за дневни светлини на дългите- на 30%. Къси светлини включвам само при силно ограничена видимост- здрач, мъгла, нощно шофиране. Ксенона ми е 35 вата- не виждам смисъл от 55 ватов, при положение, че 35 ватовия свети достатъчно силно.
                                Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                                Коментар

                                Working...
                                X