Не знам какво го мислите. По-добро няма от ксенона. Сега ми кажете как да изчистя паежина във фара си без да го разглабям... като гледам няма да падне скоро, а вече 3 месеца си карам с нея. Не виждам дори да махна фара как да бръкна... тя е точно отпред на стъклото.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фарове лупи
Collapse
X
-
Сега се замислих дали и аз да не пробвам с ксенон, но да си питам пак, защото до сега не съм имал никога ксенон. 4300 и 5000к са една идея по-силно светещи от обикновенна крушка (пример найтбрейкър) и са топла светлина ли? Интересува ме защото съм късоглед и нощно време на извънградско трудно виждам дори и с цайсите.1.въпрос: В кой диапазон светлината е топла (не искам сини светлини и гъзарии)2.въпрос: Фаровете с лупи по-добре ли ще светят със ксенон, отколкото с рефлектори (моите са си с рефлекторни и ако няма голяма разлика, не виждам смисъл да ги сменям, защото са ми в доста добро състояние, без нагари и замърсявания)
Коментар
-
vnukata написа:Сега се замислих дали и аз да не пробвам с ксенон, но да си питам пак, защото до сега не съм имал никога ксенон. 4300 и 5000к са една идея по-силно светещи от обикновенна крушка (пример найтбрейкър) и са топла светлина ли? Интересува ме защото съм късоглед и нощно време на извънградско трудно виждам дори и с цайсите.1.въпрос: В кой диапазон светлината е топла (не искам сини светлини и гъзарии)2.въпрос: Фаровете с лупи по-добре ли ще светят със ксенон, отколкото с рефлектори (моите са си с рефлекторни и ако няма голяма разлика, не виждам смисъл да ги сменям, защото са ми в доста добро състояние, без нагари и замърсявания)
Коментар
-
Ксенон на рефлекторен фар дава много разсейки и заслепява насрещния водач. Най-добрата комбинация е лука с ксенон. Минах от рефлекторен фар през лупа с халогенна крушка и сега съм лупа с ксенон 4300К. 5000К е бяла светлина(и с такъв съм карал), 4300К е бледо жълто. Пътувал съм през нощта с халогенни фарове и с ксенон- ксенона е много по-добре от халогенната крушка.Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
Добре, а как седят нещата със ключа на късите. Т.е. на фиатките ни е направено така, че при изключване от контакт всичко изключва(без да въртим врътката за късите). Обратния процес (при палене) как се отразява на ксенона, сутрин примерно давам на контакт и чакам индикацията на таблото да изгасне(инжектора),като през това време ксенона тепърва почва да загрява, тогава палим и съответно при палене пак се гаси и пак на ново почва да загрява. Незнам дали ме разбрахте какво се опитвам да кажа, искам да не си пипам ключа на късите при всяко едно палене и съответно да не вреди това на ксенона.
Коментар
-
Слагаш си модул за дневни светлини и съвсем забравяш за ключа на късите. Ако е свързан с фаровете, ще ги включва чак след като запалиш двигателя. А ако ти харесва и има къде, може да сложиш отделни светлини.Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!
Коментар
-
dabadaba написа:Слагаш си модул за дневни светлини и съвсем забравяш за ключа на късите. Ако е свързан с фаровете, ще ги включва чак след като запалиш двигателя. А ако ти харесва и има къде, може да сложиш отделни светлини.
Коментар
-
vnukata написа:dabadaba написа:Слагаш си модул за дневни светлини и съвсем забравяш за ключа на късите. Ако е свързан с фаровете, ще ги включва чак след като запалиш двигателя. А ако ти харесва и има къде, може да сложиш отделни светлини.
Коментар
-
Аз си гася фаровете с двигателя и си ги пускам след като съм запалил. Ако човек си ползва мигачите, няма как да кара без фарове дълго време, заради ямката на лостчето на бравата. Веднага прави впечатление, че не е завъртяна. Иначе съм въртял и с включени фарове, и като превключвам на дълги ми премигва ксенона, ми не се е прецакал за 5 години. Нито той, нито крушките. Не съвсем дървен китаец е.Демек, вземи си ксенон за поне 50 лв. и не преправяй инсталацията.А, сложи си фарове с лупи, че да не пиша във форума, че едикойси колега ми извади очите тая вечер! Почти без пари са вече.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
Трети фиат карам с ксенон като 2 бяха с лупи един на рефлектор. Ксеноните във всички случай са били межфу 70- и 90 лева За палене никога не съм гасил лоста, винаги гася на включени фарове и 99% паля на запалени фарове. Тоя лост отккато влезе тъпия закон не го барам освен в случаите когато правя нещо по колата и няма нужда да светят фаровете на контакт. На рефлектор осветеността ми се струва, че беше няколко пъти по- хубава на пътя, независимо, че на лупа светлината е доста по- отсечена, просто е някак по- убита и не толкова ярка. Но може и просто последния ми ксенон да е по- кофти качество. Доста заслепява насрещнодвижещите се, особенно някои хора които искат да им свети на 100 метра напред е отвратително да го виждаш това насреща си. Силно се препоръчва като е възможно да се вземат фарове с лупи.За Ксенон задължително си купувайте AC а не DC. DC-то колкото светне в началото си остав толко мижаво и реално свети две малки петънца където си иска и е по- скапано от колкото с халогенна крушка. АЦ-то си се разпръсква нормално няма светли и тъмни петна и свети отсечено според регулацията на фара. Първия ми ксенон, който беше и най- качествен беше 6000к Светлината беше Студено- Бяла. След 4 години едната крушка се прецака и си взех 2 нови 5000к Те светеха просто бяло. Сегашния ми ксенон е на 4300к като има една идея жълтеникав отенък. Най- приближаващия се до дневна светлина. Във фаровете погледнато изглежда бяла светлината от фара. Като и трите комплектка които съм ползвал са били 35w. Чудя се дали с 55w ксенон ще има осезаема разлика и дали няма да има проблем по инсталацията?
Коментар
-
vnukata написа:dabadaba написа:Слагаш си модул за дневни светлини и съвсем забравяш за ключа на късите. Ако е свързан с фаровете, ще ги включва чак след като запалиш двигателя. А ако ти харесва и има къде, може да сложиш отделни светлини.Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар