Колеги,здравейте!Преди доста време описвах проблема със спирачките на Типо-то който се състоеше в това че като е студена колата и я запаля сутринта педала си омеква ама спирачките не са много ефективни.Същевременно като изгася двигателя педала си остава мек още време.След доста време мислене реших да премина към конкретно действие - свалих серво-то и си купих друго от автоморга.Монтирах го и се оказа че положението стана по-зле.Не само че като е студена колата нямаше ефективност ами и при високи обороти също.Предприех следващо действие - разглобих си моето си серво (при което за малко да си убия котката понеже се оказа че вътре има една голяма стабилна пружина и единия капак заедно с въпросната се разхвърча из цялата стая) и го огледах - идеален корпус,идеална мембрана без пукнатини,цепнатини и доста еластична дори.Изглежда като ново.Поизчистих ръбчетата на кутията и самата мембрана от разни там боклученца и го сглобих обратно.Доста заинтригуван от резултата изтичах навън в мъглата и го монтирах преди няколко часа.Който е разглобявал серво предполагам знае че самата помпа също участва в оплътняването на вакуума.За по-сигурно зачистих там където ляга помпата с една шкурка (имаше разни ръждички и т.н.) и намазах със силикон за да уплътни по-добре.Отделно от това там,където влиза самия щуцер с вакуума също зачистих корпуса и преди да го нахлузя (то е едно пластмасово с една гума отвън) също го намазах със силикон.Резултатът засега ми харесва - държи се по-добре от преди и доста по-добре от новото серво което си взех.То е с гаранция няколко дни и утре ще ида да го върна.Мисълта ми е дали проблема ми е в серво апарата при положение че моя отвътре свети и няма нито цепнатина на гумата нито нищо....възможно ли е от спирачната течност да се получава нещо такова като описаното по-горе?Преди да се появи са правени следните операции - прегряване на накладките до степен в която теяността завря и педела падна на земята на колата.Последва смяна на течността.Няколко дни след това смених и спирачните маркучи....дали има нещо общо?Благодаря предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смених серво-то на спирачките
Collapse
X
-
Стефчо, ти на твойте коли нещо са им урочасани спирачките- и на бялото типо, и на арото, сега и на това Я да те питам - ти нали не пестиш матриали по спирачките?Сага нали е добре.Омекване на педала може да има от криви дискове или увеличена хлабина в лагерите на главините.Форда го закъса със спирачките- педала е мек с голям свободен ход- носих помпата на ремонт, изкара известно време и пак същото. Ама той си е за дискове, за нова помпа, лагери не знам дали ще трябва да регулираме, а най-новото е че карданния вал е пред разпад-в една от чашките на задното каре няма ни една игличка- чатка на умряло, ангренажа му е за смяна. Сега го засичам на бензин- ако ме резне със 20/100 го отписвам.Fiat Ducato 2.5D
Lancia Kappa 2.4TDS
Коментар
-
Детски,детски аз откакто те помня все го отписваш тоя Форд Може би горе не съм споменал ама заедно със ремонта на предницата (доста преди проблемите със спирачките) си смених дисковете с Metelli и накладките също.Дисковете 100% не са криви защото не бие предницата изобщо и не ми рита педала като спирам.Май май става дума за пре....а помпа - днес си направих експеримента да напомпам няколко пъти на едно място и честно казано после закова отраз...Говорих с едно майсторче до работата и ми каза че има познат дето си прави гумичките специално спрямо износването на цилиндъра и дава и гаранция и т.н. и взима между 5 и 20лв в зависимост от помпата и остава да си взема друга кола за няколко дни и Типо-то да влиза на канала.После една нова течност и обезвъздушаване и ще видим резултата...Aro-от между другото оня ден го карах......бах маа му....като пипнеш леко спирачката задницата блокира и то предимно едното колело а ако нацепиш по-здраво нито предните спират нито задните ама брат ми си знае как си го кара и какво си го прави....аз съм му го преотстъпил вече да се бори той с него и като иска помощ помагам (оня ден му се разви една гайка в раздатката и спря да върви напред та разглобявахме по нощите раздатка да затягаме гайката....ако ти трябва ключ 41 вече имаме между другото).Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар