Здравейте,прочетох темите за перката, но не можах да намвря отговор на моя проблем. Проблема е следния: перката ми нямаше първа скорост, а само втора, която се включваше веднага след като стрелката за температурата мине половината. Наскоро ходих на диагностика, където заради други датчици и пробелми, нулирахме настройките (вкл. и тези на дросела) и колата изобщо спря да включва перката. Открихме, че реостата е за смяна, тъй като не пропускаше ток за първа скорост и ми предстои смяна. Въпросът ми е обаче защо вече перката изобщо не се включва, дори и когато колата стигне първата червена линия преди максималната температура. Дали трябва да се направят допълнителни настойки, дали проблема ще се оправи като сменя само реостата или проблема е някъде другаде. Също искам да попитам и как мога да разбера, че имам въздух във охладителната система.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с перката Фиат Браво 1.2 16V
Collapse
X
-
Колата е края на 2000г., утре ще сменям реостата най-вероятно, а парно до последно, когато ми се налагаше си работеше перфектно. Страното просто е че след диагностиката вече въобще не включва перката. Едвам се прибрах днес в тия задръствания . Понеже много не разбирам от коли, дали е възможно диагностиката да е прецакала температурата, според която ECU-то решава че трябва да включи перката?BRAVO 1.2 16V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар