Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с перката Фиат Браво 1.2 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с перката Фиат Браво 1.2 16V

    Здравейте,прочетох темите за перката, но не можах да намвря отговор на моя проблем. Проблема е следния: перката ми нямаше първа скорост, а само втора, която се включваше веднага след като стрелката за температурата мине половината. Наскоро ходих на диагностика, където заради други датчици и пробелми, нулирахме настройките (вкл. и тези на дросела) и колата изобщо спря да включва перката. Открихме, че реостата е за смяна, тъй като не пропускаше ток за първа скорост и ми предстои смяна. Въпросът ми е обаче защо вече перката изобщо не се включва, дори и когато колата стигне първата червена линия преди максималната температура. Дали трябва да се направят допълнителни настойки, дали проблема ще се оправи като сменя само реостата или проблема е някъде другаде. Също искам да попитам и как мога да разбера, че имам въздух във охладителната система.
    BRAVO 1.2 16V

    #2
    кола

    Дай на късо за кратко реостата и виж дали ще тръгне -внимателноТвоята сигурно е след 2000г Въздух виж дали има като загрееш колата и развиеш леко винта зад двигателя при парнотоА парно работи ли .
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Колата е края на 2000г., утре ще сменям реостата най-вероятно, а парно до последно, когато ми се налагаше си работеше перфектно. Страното просто е че след диагностиката вече въобще не включва перката. Едвам се прибрах днес в тия задръствания . Понеже много не разбирам от коли, дали е възможно диагностиката да е прецакала температурата, според която ECU-то решава че трябва да включи перката?
      BRAVO 1.2 16V

      Коментар


        #4
        кола

        Виж пробвай с диагностика може да пуска степените принудително да видиш дали работят.Макар че на Пежото ми уж работи а няма първа степен трябва да загрее доста над 90 градуса тогава На реостата има един диод виж той да не се е прецакал
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар

        Working...
        X