От скоро(месец) влизам чат-пат във форума,тъй като бях решил и в крайна сметка си взех Браво.Карах лада 5чка преди това,а още преди това-Вартбург 2Т,та може да си представите еуфорията която ме беше обхванала..;не,че ладунката и варгата са лоши коли и не си ги обичах,не ме разбирайте погрешно,ами сещате се Та,грабна ме тва 1.4,исках 1.6,ама ми се стори,че ми стигат тези 80 к.с. и си е така.Пътувам главно сам или с мацката,не товаря компоти или каквото и да е,само дрехи.Останах много доволен от разхода-даде ми 6 до Пловдив и обратно с не повече от 110.На 2рата седмица му сложих газ,симпатична 25л бутилчица,ловато всичко.Бях малко притеснен и имаше защо макар да се убеждавах,че на този двг ще му е безпроблемно-ще си върви безгрижно,както ладата..и наистина колата е супер на газ!Но не и на бензин!Ще се побъркам-няма обороти,все едно не му стига бензин,няма смукач като е студена,дави се,работи на 3 цилиндъра като варгата,е.а му м...та,и тва само на бензин,на газ си е перфекция!Отивам при газаджията-"ма,аз нищо не съм барал,само 2 клапана съм сложил" и си е така наистина,кво да бара? А и на газ върви,но аз държа да си я паля и оставям винаги на бенз,така си правих и с ладата и ще се побъркам Има и друго нещо-като ми свърши газта в бутилката един път,колата почна да си върви на бенз,както преди и търча при газаджията да сменя единия клапан,тъй като си помислих,че изспуска! Да,ама не! Смени го,напълних бутилката и съм пак на същото дереже.. Рових се тук,но не успях да открия подобен проблем за 1.4 с газ,ако някой има идея ще му бъда благодарен,ако сподели(възможно ли е да е горивния ф-р,смених го като купих колата..)Тази сутрин пък,колата си запали екстра на бенз на 1400,1500 об. и си вървя супер 5км докато превключа на газ,но вечерта като я върнах от газ на бенз и пак ми се сви сърцето-не ще и не ще,едва крета,помпам педала да не изгасне Лека и безаварийна
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Здравейте и помощ!
Collapse
X
-
Абсолютно съм съгласен с колегата-смени майстора! Преди години имах страшни проблеми с втора употреба газова, която ми бяха монтирали. Ходих няколко пъти при "майсторите" (на входа на Враждебна) смениха ми два пъти изпарителя и проблема си остана! Накрая се оказа, че клапанът, който спира бензина пропуска и газта се меша с бензин в карбуратора и се дави! Смених си самичък клапана и колата литна!Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Има един газаджия на ъгъла на Околовръстното ипътя за Суходол.Човека работи страшно добре (ако е нещо дребно само казва "Смени това и това" и даже пари не взима) и си разбира от нещата.При него карахме служебните пасати (3 са моноинжекция и единия е пълна) и им оправи вървежа и на газ и на бензин.Има си стендове и т.н. и може да ти каже ако нещо не е монтирано както трябва или е сдало багажа.Аз лично съм много доволен и мисля че няма да съжаляваш.Гледам че си от Младост и веднага ще ти дам личен съвет тъй като и аз съм оттам - не ходи в Горубляне по газаджиите и изобщо в нашия район - няма един дето да знае какво прави.Успех!Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
Цялата газова е чистак бърсак,същия майстор сложи на аудито на бащата(карб)преди 3.5г и той не е имал никви проблеми,намира се до СБА след караулката на разклона за панчака и бил добър... А,според вас,трябва ли ми емулатор като се вземе в предвид,че съм моноинжекция и лампата не свети като съм на газ?Исках от начало така да бъде,но газаджията каза,че като сложи емулатор,бензиновата помпа ще сдаде багажа след година най-много,защото щяла да връща всичкото гориво,а тя била предназначена да връща най-много до 10% и така ме отказа от идеята...1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ
Коментар
-
zfa159 написа:Има един газаджия на ъгъла на Околовръстното и пътя за Суходол.Човека работи страшно добре (ако е нещо дребно само казва "Смени това и това" и даже пари не взима) и си разбира от нещата.При него карахме служебните пасати (3 са моноинжекция и единия е пълна) и им оправи вървежа и на газ и на бензин.Има си стендове и т.н. и може да ти каже ако нещо не е монтирано както трябва или е сдало багажа.Аз лично съм много доволен и мисля че няма да съжаляваш.Гледам че си от Младост и веднага ще ти дам личен съвет тъй като и аз съм оттам - не ходи в Горубляне по газаджиите и изобщо в нашия район - няма един дето да знае какво прави.Успех!
Коментар
-
Колега,четейки постовете ми дойдоха няколко идей,които не знам доколко биха могли да бъдат от полза,но оствам с впечатление,че проблемът е основно,когато минаваш от газ на бензин.1.Сменил си клапана на газта,което по пътя на логиката трябва да отхвърли това съмнение,но ако ключът за прехвърляне газ-бензин прави мизерия,може би го оставя отворен.За да избегнеш това съмнение ,просто като си на бензин откачи захранването на газовият клапан и виж дали ще има промяна.Освен това,когато имах Типо 1,4 моноинжекция си спомням,че газаджията ми прекъсна нещо на инжекцията(игла,дюза или както се нарича) ,както май и помпата(но за нея не съм сигурен)Не на последно място дали не трупа грешки ЕКУ-то ,докато караш на газ и от там да ти идва проблема?Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Оф,не знам,ама и той е чистак бърсак,от стандартните..не бях чувал да правят такива мизерии,но съм почти убеден,че смесва бенза с газ,тъй като когато ми свърши газта колата полетя на бензин,явно не е от самите клапани,остава само ключето.Утре ще накарам газаджията да смени и него,все пак 400лв дадох.. Пък,ако и тогава не се оправи...не знам,ще пробвам с акумулатора да изчистя евентуални грешки,макар че никакви лампи не ми светват,освен нормалните-инжекцийката,преди и малко след като запаля,за маслото...мерси за съветите все пак1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ
Коментар
-
Ами, може да се окаже че ти трябва и емулатор за инжектора, слага се на пътя на управленито от компютъра, а самия инжектор си го управлява релето на газовата уредба ...Определено ти меша газта с бензина, моята го прави същото в момемта в който премине от газ на бензин, но като издухам два пъти с газ и се прочиства и кротва.Относно бензиновата помпа - има мнения и за двете неща, и да работи и да връща непрекъснато, и да се спира за работа на газ , при мен беше и по двата варианта. Ако обаче я спираш по време на работа на газ, в момемта в който превключиш на бензин, ще имаш забавяне докато вдигне налягане, и трябва да я пазиш да не угасне.Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp
Коментар
-
Ох,днес беше едно ходене по мъките-отидох на диагностика и газ анализатор с надеждата да ми кажат кво става-да,ама не,само измръзнах!Няма никакви грешки,има налягане до ламбда сондата,но тя пуска обеднена смес!Оня се изака,че явно се е прее...а и за да си изкара двайсетачката,пипна дроселовата клапа и замаза положението(поне колата почна да държи обороти,горе-долу) Бързах за бач и утре ще ходя пак,при друг,мисля си и за катализатора...добре,де,как можа от 500км на газ да се пре..е колата не ми е ясно,тя че на газ си върви-да,ама кво стана с този бензин...Моля без нецензурни думички! Vladim1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ
Коментар
-
Колега,не ми стана ясно какво налягане има до ламбда сондата?Вземи откачи кабелчето на газовя клапан и виж дали няма да проработи по-добре.Освен това не знам кой ти е майстора,ама дали проблема е в ламбда сондата?Замерихте ли как работи?Според мен,може да се окаже,че тя си работи,но нещо друго не е наред(моторче за празен ход и т.н.,тъй че не се шашкай! :DBrava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Аз съм със същия двигател ще ти кажа как е монтирана при мене от там насетне гледай и си прави изводите:1. Емулатор на ламбдата - на пътя и към еку има прекъсване и кабелите отиват в блок "Ламдба газ контрол" от който обаче се използва само емулиращата функция2. Прекъсване на дюзата - през реле - гогато си на газ да не подава и бензин (май твоя случай е такъв)От там насетне при прехвърляне на газ превключва всички клапани (изпарител и стоп клапан преди него).Ето ти сега и малко прости неща които може да направиш и след това да споделиш:1. Като си на газ трябва да имаш +12V на клапаните за газта, а като си на бензин - да ги нямаш.2. Като си на безин от маркуча от изпарителя към плочката трябва да НЕ излиза газ3. Като си на газ дюзата задължително трябва да е прекъсната. Виж дали кабелите които влизат в моноблока са срязани и прекарани през реле.Действително на този ДВГ е лесно и безпроблемно газифицирането, стига обаче да се направи кадърно.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Имам реле,има налягане на бенз до ламбдата,не се подобрява работата при изваден маркуч,аутодата ли беше там,показва,че ламбдата забива,ама то и компа на диагностицика забива 10ина пъти,та...утре съм при един пич от дружба,поне такъв ми се стори и ще видя...не е възможно нито моторчето за празен ход,камо ли сондата да се прецакат ей така изведнъж,като сложих газ на кола на реални 140 000км!!! абсурд;само малко ми е гадно,че всеки разправяше-не слагай газ,ще прецакаш нещо,а аз им виках-споко,тва е почти като ладата просто,поне с такова впечатление съм останал-моноинж,няма да има проблем стига да се направи като хората;още повече,че дъртия ме навиваше да ми направи този подарък-чисто нова газова със монтажа(са и на него му е гадно,щото аз се чудих,при разход 5.5,6 до Пловдив)..нещо дребно е,сигура съм,но си трябва Човек да го види;мерси все пак за отзивчивостта p.s.много як форум,аз преди да си купя фиатката се рових в форума на сеат,бях решил на ибиза да се мятам,разума ми казваше-гледай статистики за надеждност,но не можах да заглуша вика на сърцето си-"няма по-красива кола за тези години от Браво/а,М-а и не съжалявам..виж,ако се издъни вала,може и друго да запея,хаха,но просто от 100км си личи кога една кола е била поддържана,камо ли като я покараш и усетиш,а и италианците са #1 по дизайн,това всеки го знае1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ
Коментар
-
Днес се разглоби целия инжектор.Имаше грешка map sensor,но на 1.4 няма такъв,т.е.няма налягане-бедна смес,а ламбдата е перфектна,пробвахме и номера с батерийката ,отнякъде като че ли смучеше в-х,пича сложи гарнитурка там където ляга и-ра,сложи по-хубави болтове вместо кекавите шпилки които беше хакнал газаджията и..проблема си остана..пича си умря на мъка,кара го,блъска си главата...вика-отиди до вантотрейд,може да имат по-нов софтуер,да кажат някаква грешка поне!Отивам там и-оо,чак за понеделник..връщайки се тотално изпразнен,решавам да цъкна на бенз и пущината направо се отпуши!Хвърча при мастерчето,не смея да загася колата,той не можа да повярва-вкарвай я бързо да я закачим на стенда,дай да я покарам,пали,гаси..да плачеш ли да се смееш ли..решил съм 2-3 дни да я карам само на бенз да видя дали пак ще се обади,може само някой боклук да е бил заседнал..поздрави!1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар