Здравейте От известно време ме е налазила еретичната идея да купя Панда 4х4, след 2007-а година.Та, тъй като съм и млад татко имам няколко въпроса относно този автомобил. Почти всеки ме съветва да взема нещо по-голямо, но този размер на кола ми пасва идеално, защото живея в центъра на Пловдив на уличка широка малко над 2 метра и там качването на тротоарите е задължително условие, ако искам да отида сутринта на работа.Та, накратко имам следните въпроси:1. Добра кола ли е Panda 4x4?2. Бензин или Дизел 1.3 мултиджет?3. Цени за поддръжка в сравнение, скъпа ли е?4. Имате ли представа как се държи колата на по-дълъг път, веднъж годишно ходим до Игуменица, 4-5 часа само магистрала, не зная това малко моторче може ли да поддържа 120 - 150?5. Panda 4x4 по-здрава ли е от една нормална Pandа? Ще съм благодарен на всякакви мнения.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Относно Panda 4x4
Collapse
X
-
Имам колега каращ 2 Пунто-та 1.3 мултиджет и казва че това е един от най-здравите мотори на Фиат, с много добра динамика и нисък разход. С това Пунто си ходи всяка година до Италия и е много доволен.Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
-
1.3 Multijet e наистина добър мотор. Аз пък имам колега с опел корса, който в началото не знаеше че е с фиатски мотор и като научи много се разочарова :D , но пък няма никакви проблеми с него. Карал съм фиат линея с този мотор и според мен, за линеята е малък и това най-много се усеща като и работи климатика, но пък пандата е сравнително малък автомобил. На изложение на новата панда чух много хубави думи за този автомобил от нашенец работещ в Италия във фирма със служебни панди. Относно 4х4, какво да кажа - още един възел за поддръжка.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
1.3 Multijet е с ангренажна верига. Ако си се насочил към този мотор - слушай внимателно за шумове във веригата, там може да се очакват проблеми. Не трябва да има чукане, чаткане, ромолете и други подобни шумове. Веригата има обтегач и успокоител, сменят се (по спомени) на около 200,000км.Двигателят би трябвало да няма никакви затруднения с купето на Пандата. 4х4 задвижването не е постоянно, колата е със стандартни преден и заден диференциал от отворен тип и съединител между тях (ELD) - приоритетно предно предаване, като се предава част от момента към задния мост при пробоксуване на предно колело. Ако нямаш ESP, при условия за пробоксуване на предно и задно колело....губиш. Ето защо ако търсиш подобрени 4х4 способности, ESP е желателна екстра.
Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100
Коментар
-
1. Panda 4x4 e най-добрия избор за малък непретенциозен автомобил с някакви що годе прилични възможности извън пътя.2. Бензин на газ излиза около 7лв./100 км. Само не очаквай кой знае какво ускорение от колата. Ако търсиш по-голяма динамика - дизел.3. Цените за поддръжка са смешни стига да не опреш до електрическия волан или да сменяш заден диференциал. Първото е проблем при всички Фиати, а аз лично за проблемен диференциал при колите след 2007-ма до момента не съм чувал.4. Колата спокойно поддържа 130 на магистрала. Само да няма страничен вятър... :D 5. Еднакви са като качество, разликата е във външното оформление, ходовата част и защитата на мотора и скоростите отдолу.1995 Lancia Dedra 2000 16VT SW Integrale
2005 Lancia Musa 1,4 16V DFN
2000 Lancia Lybra SW 2,0 20V Comfortronic
2002 Alfa Romeo 147 Selespeed
2008 Fiat Panda Climbing
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар