Здравейте, имам следния проблем и бих се радвам на всякакви мнения
преди една седмица педала на съединителя залепна за пода и смяната на скорости беше почти невъзможна, закарах колата до сервиз и ме информираха, че съединителя е за смяна. До тук всичко добре, казах на майстора да го сменя и да се обади като е готов.Няколко дена по-ксъно отивам до сервиза да я взема, щастлив, че пак имам кола при това с нов съединител. Да, ама не ... тук се почва мъката.Майстора ми каза, че маховика бил крив
и трябвало и него да го сменя
Но не ми се обади преди това да ми кажа нищо
... но ако съм карал колата така, новия съединител може да се повреди и тогава той не носил отговорност
освен това като се качих в колата видях, че педала на съединителя отлепя много ниско, а "майстора" ми каза, че и кабела/жилото също е за смяна и не може да се регулира.....До момента в който педала не потъна не съм забелязъл никакви индикации за износен съединител или крив маховик, нито придъпване, нито тресене, нищо..... жилото си беше регулирано и педала си отляпеше точно където трябва.Закарах колата до оторизирания сервиз и там "чудо" регулираха жилото, направиха тест драйв и ми казаха, че не виждат нищо нередно, но няма как да видят маховика без да разглобят всичко ....Та тук имам нужда от вашите съвети, възможно ли е маховика да е крив и да няма никака индикация за това, възможно ли е ако маховика е крив да повреди новия съединител.... Колата е само на 58 000км.





Коментар