Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трудно палене, след като е загряла?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Трудно палене, след като е загряла?

    За проблема вече питах, но тук по-общо да го дам. Колата като загрее и я оставиш да почине известно време после 2-3 пъти трябва да въртиш стартера и да задържаш, докато запали. Студена няма проблем, както и ако я угасиш загряла и я запалиш. И ако я напече слънцето пак трудно пали. Датчика на коляновия вал го смених с един друг втора ръка, и ми даде същия проблем. Шанса да съм попаднал на същия датчик според мен е малък. Лесно ще взема друг и ще пробвам отново, но май ще се набутвам само. Откъде може да идва проблема, освен от датчика? Планирам една диагностика да отида, ама дали ще ми намерят проблем... спорна работа.
    Fiat Bravo 1.8 16V 96'

    #2
    пробвай свещите
    STILO 1.4 16v.

    Коментар


      #3
      Ще ги извадя, само да се оправи времето. Те са на 3 хиляди километра... Иначе нещо замерване на стартов на аку-то или нещо на стартера да замеря, а-у, възможно ли е да се направи профилактично, за да отпаднат като проблем?
      Fiat Bravo 1.8 16V 96'

      Коментар


        #4
        Ходих на диагностика и пича ми каза, че е от този клапан.http://prntscr.com/ba90spИзвади маркучето от него и тръгна бензин. Каза, че колата върви и на газ и на бензин, и затова идват проблемите при загряла кола и трудното палене... Но забравих да го питам как се нарича точно... Всмукателен клапан ли е това? Бензинов ли е? Как се нарича това чудо, да взема да го поръчам и да го сменя. Като гледам се държи на една скоба само.
        Fiat Bravo 1.8 16V 96'

        Коментар


          #5
          qnkov написа:
          Ходих на диагностика и пича ми каза, че е от този клапан.http://prntscr.com/ba90spИзвади маркучето от него и тръгна бензин. Каза, че колата върви и на газ и на бензин, и затова идват проблемите при загряла кола и трудното палене... Но забравих да го питам как се нарича точно... Всмукателен клапан ли е това? Бензинов ли е? Как се нарича това чудо, да взема да го поръчам и да го сменя. Като гледам се държи на една скоба само.
          Това е регулатора за налягането на бензина.
          1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
          2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

          Коментар


            #6
            Регулатор за налягане викаш? Възможно е значи от него да прави кашмера? И ако може малко съвети как се сменя.
            Fiat Bravo 1.8 16V 96'

            Коментар


              #7
              кола

              Пробвай да дадеш на контакт докато подкачи помпата и после пак да завъртиш и да запалишНали стартера винаги ти работи като се опитваш да запалиш
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                qnkov написа:
                Ходих на диагностика и пича ми каза, че е от този клапан.http://prntscr.com/ba90spИзвади маркучето от него и тръгна бензин. Каза, че колата върви и на газ и на бензин, и затова идват проблемите при загряла кола и трудното палене... Но забравих да го питам как се нарича точно... Всмукателен клапан ли е това? Бензинов ли е? Как се нарича това чудо, да взема да го поръчам и да го сменя. Като гледам се държи на една скоба само.
                От този клапан е.Смени го и ще се оправи.
                FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                Коментар


                  #9
                  Да, смених го и всичко е ток вече. Поне засега. Старият си беше скъсан, и филтърчето, и уплътнението... стара работа. Но скобата ме изяде, докато я сложа.
                  Fiat Bravo 1.8 16V 96'

                  Коментар

                  Working...
                  X