Здравейте, предстои ми смяна на съединител и искам да попитам нещо:Преди ми бяха споменавали, че един от признаците за износен съединител е втвърдяването на педала.При мен такова нещо няма, но по принцип не ми е ясно защо педалът трябва да става твърд?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Признаци за износен съединител
Collapse
X
-
nsn написа:Най-точния признак е че почва да изпуска/боксува,да отделя много горе и скоростите започват да се включват по-трудно._________________________
FIAT Punto MK2, 1.2 / 8V / 2000 г.
Коментар
-
За мен първия признак е да започне да притриса сутрин при потегляне на първа. Друг въпрос е, че така може да изкара и още 50 хиляди и повече. Слагат едни нитове на феродото, които задират в притискателя. Като позагрее омекват ли, незнам, но притрисаше при мен само на студено на първа. Достига до въпросните нитове след немного износване на феродото. Сякаш нарочно са направени - хем да почне да тресе сутрин, хем да ти надере и притискателя, че да трябва цял комплект. Това при Лук за 1.6 и незнам дали и при другите е така.
Коментар
-
wwalker написа:За мен първия признак е да започне да притриса сутрин при потегляне на първа. Друг въпрос е, че така може да изкара и още 50 хиляди и повече. Слагат едни нитове на феродото, които задират в притискателя. Като позагрее омекват ли, незнам, но притрисаше при мен само на студено на първа. Достига до въпросните нитове след немного износване на феродото. Сякаш нарочно са направени - хем да почне да тресе сутрин, хем да ти надере и притискателя, че да трябва цял комплект. Това при Лук за 1.6 и незнам дали и при другите е така._________________________
FIAT Punto MK2, 1.2 / 8V / 2000 г.
Коментар
-
съединитела става твърд ,защото диафрагмените пружини се изкривяват навън(напук на логиката) и съответно за да преодолееш тяхната сила ти трябва повече усилие.точно затова и при съединителите със жило(изключвайки пежо) педала на съединитела се вдига нагоре.другата причина е вкопаването на аксиалния лагер в диафрагмените пружини.
Коментар
-
И Аз имам няколко въпроса при мен случая е друг ; 1 при потегляне по наклон на горе леко притриса на първа скорост но не всеки път. 2 след известно време започна едно виене при натиснат педал на съединителя но за сега спря. 3 а наскоро започна едно тракане на празен ход като натисна педала на съединителя спира тракането. 4 другото което е като поиспъна колата от първа до пета скорост без боксуване на гумите след това се осеща някакъв мирис на феродо не знам дали е от съединителя или спирачките.Fiat Brava 1.2 16V 80 к.с 2001г.
Коментар
-
pavel88 написа:И Аз имам няколко въпроса при мен случая е друг ; 1 при потегляне по наклон на горе леко притриса на първа скорост но не всеки път. 2 след известно време започна едно виене при натиснат педал на съединителя но за сега спря. 3 а наскоро започна едно тракане на празен ход като натисна педала на съединителя спира тракането. 4 другото което е като поиспъна колата от първа до пета скорост без боксуване на гумите след това се осеща някакъв мирис на феродо не знам дали е от съединителя или спирачките.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
nsn написа:Най-точния признак е че почва да изпуска/боксува, да отделя много горе и скоростите започват да се включват по-трудно.Fiat Punto 1.9 JTD 2000 - ex
Fiat Stilo 1.9 JTD 115 - now
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар