Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Признаци за износен съединител

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Признаци за износен съединител

    Здравейте, предстои ми смяна на съединител и искам да попитам нещо:Преди ми бяха споменавали, че един от признаците за износен съединител е втвърдяването на педала.При мен такова нещо няма, но по принцип не ми е ясно защо педалът трябва да става твърд?
    _________________________
    FIAT Punto MK2, 1.2 / 8V / 2000 г.

    #2
    Най-точния признак е че почва да изпуска/боксува,да отделя много горе и скоростите започват да се включват по-трудно.
    Bravo 1.9d 97г

    Коментар


      #3
      nsn написа:
      Най-точния признак е че почва да изпуска/боксува,да отделя много горе и скоростите започват да се включват по-трудно.
      Тия признаци са ми ясни, аз питах друго, защо педалът става твърд? В крайна сметка, педалът какво прави - притиска диафрагмата през лагера, нали така? Това какво общо има с износването на притискателния диск?
      _________________________
      FIAT Punto MK2, 1.2 / 8V / 2000 г.

      Коментар


        #4
        Променя се позицията на диафрагмата най-общо казано.
        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

        Коментар


          #5
          muns61 написа:
          Променя се позицията на диафрагмата най-общо казано.
          Някъде четох, че е свързано с омекване на пружини на притискателния диск, ноо - защо точно..
          _________________________
          FIAT Punto MK2, 1.2 / 8V / 2000 г.

          Коментар


            #6
            За мен първия признак е да започне да притриса сутрин при потегляне на първа. Друг въпрос е, че така може да изкара и още 50 хиляди и повече. Слагат едни нитове на феродото, които задират в притискателя. Като позагрее омекват ли, незнам, но притрисаше при мен само на студено на първа. Достига до въпросните нитове след немного износване на феродото. Сякаш нарочно са направени - хем да почне да тресе сутрин, хем да ти надере и притискателя, че да трябва цял комплект. Това при Лук за 1.6 и незнам дали и при другите е така.
            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

            Коментар


              #7
              wwalker написа:
              За мен първия признак е да започне да притриса сутрин при потегляне на първа. Друг въпрос е, че така може да изкара и още 50 хиляди и повече. Слагат едни нитове на феродото, които задират в притискателя. Като позагрее омекват ли, незнам, но притрисаше при мен само на студено на първа. Достига до въпросните нитове след немного износване на феродото. Сякаш нарочно са направени - хем да почне да тресе сутрин, хем да ти надере и притискателя, че да трябва цял комплект. Това при Лук за 1.6 и незнам дали и при другите е така.
              Ей тук има едно логично обяснение, според което лагерът просто се "вкопава" в диафрагмата:http://clubalfaromeo.com/forum/showt...975&page=2Аз само искам да кажа - при мен втвърдяване на педала не се наблюдава, минал съм над 70 хил. с този съединител (и отделно не зная колко е работил преди това). Питах само защото ми казаха, че твърдия педал е сигурен признак за нужда от смяна, а чисто логически не ми беше ясно защо.А иначе - другите признаци са си налице - не ускорява при по-рязка газ, притриса сутрин на студен мотор, скоростите започнаха да влизат и излизат трудно, педалът зацепва доста по-нагоре (не знам защо много хора го наричат отлепяне/отделяне, при положение че си е точно обратното). Това с високото зацепване е доста некомфортно чувство при тая тясна кола - особено ако си с по-дълги крака, коляното ти се качва до брадичката все едно . Шофьор съм от над 20 г и сега съм като новобранец като не съм свикнал къде зацепва точно Просто му е време явно
              _________________________
              FIAT Punto MK2, 1.2 / 8V / 2000 г.

              Коментар


                #8
                съединитела става твърд ,защото диафрагмените пружини се изкривяват навън(напук на логиката) и съответно за да преодолееш тяхната сила ти трябва повече усилие.точно затова и при съединителите със жило(изключвайки пежо) педала на съединитела се вдига нагоре.другата причина е вкопаването на аксиалния лагер в диафрагмените пружини.

                Коментар


                  #9
                  И Аз имам няколко въпроса при мен случая е друг ; 1 при потегляне по наклон на горе леко притриса на първа скорост но не всеки път. 2 след известно време започна едно виене при натиснат педал на съединителя но за сега спря. 3 а наскоро започна едно тракане на празен ход като натисна педала на съединителя спира тракането. 4 другото което е като поиспъна колата от първа до пета скорост без боксуване на гумите след това се осеща някакъв мирис на феродо не знам дали е от съединителя или спирачките.
                  Fiat Brava 1.2 16V 80 к.с 2001г.

                  Коментар


                    #10
                    pavel88 написа:
                    И Аз имам няколко въпроса при мен случая е друг ; 1 при потегляне по наклон на горе леко притриса на първа скорост но не всеки път. 2 след известно време започна едно виене при натиснат педал на съединителя но за сега спря. 3 а наскоро започна едно тракане на празен ход като натисна педала на съединителя спира тракането. 4 другото което е като поиспъна колата от първа до пета скорост без боксуване на гумите след това се осеща някакъв мирис на феродо не знам дали е от съединителя или спирачките.
                    1 - феродивия диск замята , не равноменрно износване2 и 3 от аскиалния лагер е (нищо неможе да направиш ако не го смениш или караш така докато се прецака)4 разхлабени палици на феродовия диск и боксува , то ще осетиш ,че мотора се пържи пък колата не върви.И общо взето всичко тва се отсранява с отваряне и сваляне , а отвориш ли я по-добре нов комплект огледален, притискателен диск и аксиален лагер и така. Или казано нищо неможе да се напраи без да се разкачи скоростната кутия. А разкачишли я по-добре сменяй комплекта съединител. Зада не си играиш да разкачаш и закачаш няколко пъти.
                    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                    Коментар


                      #11
                      nsn написа:
                      Най-точния признак е че почва да изпуска/боксува, да отделя много горе и скоростите започват да се включват по-трудно.
                      Това, че отделя високо при съединител за смяна не е вярно. На мен ми сменяха съединителя съвсем скоро и отделя доста високо. Става въпрос за съединител с лагер помпа.
                      Fiat Punto 1.9 JTD 2000 - ex
                      Fiat Stilo 1.9 JTD 115 - now

                      Коментар

                      Working...
                      X