Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Крома - индикация за проблем, който не мога да идентифицирам

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Сега се връщам от диагностика. И аз имам същия проблем. Оказа се датчика за налягането на DPF.
    Grande Punto 1.3 75 hp
    Croma 1.9 Multijet 150 hp

    Коментар


      #17
      staik написа:
      Сега се връщам от диагностика. И аз имам същия проблем. Оказа се датчика за налягането на DPF.
      А в кой компютър беше записана тази грешка? ECU? При мен не се записват никакви грешки в никой компютър. От време на време се появява една грешка U1602 (CAN line error) в Body computer-а, но мисля, че тя не е сихронизирана със светването на триъгълника, а и я отдавам на игра на напрежения. При мен продължава от време на врема да светва тригълника (непосредствено преди или след запалване) и вече си мисля, че не е свързан с ел.стъклото, както преди се самоубеждавах. Сега се насочвам към датчика на педала на спирачката (другото предположение на колегата evgeni85), но и това не звучи много логично, защото ако се докладва проблем там, 1-во автоматика няма да разреши запалване и 2-ро датчика винаги си работи адекватно като го следя с вързан компютър.
      Fiat Croma 2.4 Multijet/20V '06, 939A3.000
      ex. Lancia Lybra 2.4JTD/10V SW '00, 839A5.000

      Коментар


        #18
        italcar написа:
        staik написа:
        Сега се връщам от диагностика. И аз имам същия проблем. Оказа се датчика за налягането на DPF.
        А в кой компютър беше записана тази грешка? ECU? При мен не се записват никакви грешки в никой компютър. От време на време се появява една грешка U1602 (CAN line error) в Body computer-а, но мисля, че тя не е сихронизирана със светването на триъгълника, а и я отдавам на игра на напрежения. При мен продължава от време на врема да светва тригълника (непосредствено преди или след запалване) и вече си мисля, че не е свързан с ел.стъклото, както преди се самоубеждавах. Сега се насочвам към датчика на педала на спирачката (другото предположение на колегата evgeni85), но и това не звучи много логично, защото ако се докладва проблем там, 1-во автоматика няма да разреши запалване и 2-ро датчика винаги си работи адекватно като го следя с вързан компютър.
        Да, в ЕКУ беше. С Бош компютър се появи. По рано пробвах диагностика с друг комп. И програма и не се появи тогава.
        Grande Punto 1.3 75 hp
        Croma 1.9 Multijet 150 hp

        Коментар


          #19
          Като написа за боди компютъра, та се сетих, че при мен периодично даваше индикация с триъгълника или, че е прегряла и гаснеше, без въобще да записва грешки. Оказа се някаква хлабава връзка на бодито или поне така ми казаха. От тогава нямам проблеми.
          207 тиква автомат
          новокромаджия 2.4 печка

          Коментар


            #20
            pplk написа:
            Като написа за боди компютъра, та се сетих, че при мен периодично даваше индикация с триъгълника или, че е прегряла и гаснеше, без въобще да записва грешки. Оказа се някаква хлабава връзка на бодито или поне така ми казаха. От тогава нямам проблеми.
            А имаш ли идея къде е този боди компютър с хлабавата връзка, защото и не мен ми се струва, че проблема е някакъв подобен?
            Fiat Croma 2.4 Multijet/20V '06, 939A3.000
            ex. Lancia Lybra 2.4JTD/10V SW '00, 839A5.000

            Коментар


              #21
              staik написа:
              italcar написа:
              staik написа:
              Сега се връщам от диагностика. И аз имам същия проблем. Оказа се датчика за налягането на DPF.
              А в кой компютър беше записана тази грешка? ECU? При мен не се записват никакви грешки в никой компютър. От време на време се появява една грешка U1602 (CAN line error) в Body computer-а, но мисля, че тя не е сихронизирана със светването на триъгълника, а и я отдавам на игра на напрежения. При мен продължава от време на врема да светва тригълника (непосредствено преди или след запалване) и вече си мисля, че не е свързан с ел.стъклото, както преди се самоубеждавах. Сега се насочвам към датчика на педала на спирачката (другото предположение на колегата evgeni85), но и това не звучи много логично, защото ако се докладва проблем там, 1-во автоматика няма да разреши запалване и 2-ро датчика винаги си работи адекватно като го следя с вързан компютър.
              Да, в ЕКУ беше. С Бош компютър се появи. По рано пробвах диагностика с друг комп. И програма и не се появи тогава.
              А при теб DPF-а функциониращ ли е или си с премахнат DPF и модифициран софтуер?
              Fiat Croma 2.4 Multijet/20V '06, 939A3.000
              ex. Lancia Lybra 2.4JTD/10V SW '00, 839A5.000

              Коментар


                #22
                italcar написа:
                pplk написа:
                Като написа за боди компютъра, та се сетих, че при мен периодично даваше индикация с триъгълника или, че е прегряла и гаснеше, без въобще да записва грешки. Оказа се някаква хлабава връзка на бодито или поне така ми казаха. От тогава нямам проблеми.
                А имаш ли идея къде е този боди компютър с хлабавата връзка, защото и не мен ми се струва, че проблема е някакъв подобен?
                Като вдигнеш предния капак, някъде отдясно беше. Помня, че го разклатиха и проблема веднага се появи.
                207 тиква автомат
                новокромаджия 2.4 печка

                Коментар


                  #23
                  pplk написа:
                  italcar написа:
                  pplk написа:
                  Като написа за боди компютъра, та се сетих, че при мен периодично даваше индикация с триъгълника или, че е прегряла и гаснеше, без въобще да записва грешки. Оказа се някаква хлабава връзка на бодито или поне така ми казаха. От тогава нямам проблеми.
                  А имаш ли идея къде е този боди компютър с хлабавата връзка, защото и не мен ми се струва, че проблема е някакъв подобен?
                  Като вдигнеш предния капак, някъде отдясно беше. Помня, че го разклатиха и проблема веднага се появи.
                  Благодаря! Разгледах в eLearn-a. Оказва се, че боди компютъра е в купето под основната бушониера. В него на практика се включва диагностичния кабел. Това което са размърдали явно е в кутията с релета, бушони и кабели вдясно от акумулатора. Ще разгледам и аз там за хлабави връзки.
                  Fiat Croma 2.4 Multijet/20V '06, 939A3.000
                  ex. Lancia Lybra 2.4JTD/10V SW '00, 839A5.000

                  Коментар


                    #24
                    Не е кутията с релетата със сигурност, нея я знам! Като я отвориха, вътре имаше платки и разни електроники. Ще погледна пак, за да не те подведа.Сетих се, под релетата беше, защото пререждаха кабелите за дневните светлини, а те са вързани там. Явно не е боди компютър, а нещо друго.
                    207 тиква автомат
                    новокромаджия 2.4 печка

                    Коментар


                      #25
                      italcar написа:
                      staik написа:
                      italcar написа:
                      staik написа:
                      Сега се връщам от диагностика. И аз имам същия проблем. Оказа се датчика за налягането на DPF.
                      А в кой компютър беше записана тази грешка? ECU? При мен не се записват никакви грешки в никой компютър. От време на време се появява една грешка U1602 (CAN line error) в Body computer-а, но мисля, че тя не е сихронизирана със светването на триъгълника, а и я отдавам на игра на напрежения. При мен продължава от време на врема да светва тригълника (непосредствено преди или след запалване) и вече си мисля, че не е свързан с ел.стъклото, както преди се самоубеждавах. Сега се насочвам към датчика на педала на спирачката (другото предположение на колегата evgeni85), но и това не звучи много логично, защото ако се докладва проблем там, 1-во автоматика няма да разреши запалване и 2-ро датчика винаги си работи адекватно като го следя с вързан компютър.
                      Да, в ЕКУ беше. С Бош компютър се появи. По рано пробвах диагностика с друг комп. И програма и не се появи тогава.
                      А при теб DPF-а функциониращ ли е или си с премахнат DPF и модифициран софтуер?
                      Имам си ДПФ, но ми дава че е на 83 процента. Изгърмял ми е сензора за налягането на ДПФа.
                      Grande Punto 1.3 75 hp
                      Croma 1.9 Multijet 150 hp

                      Коментар

                      Working...
                      X