Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

1.8 16v 113p.s. & 1.8 16v 133p.s. - къде е разликата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    1.8 16v 113p.s. & 1.8 16v 133p.s. - къде е разликата

    Във http://www.auto.ru/ прочетох че работният обем, съответно и диаметъра и хода на буталото при двата мотора са еднакви, което предполага че става въпрос за един и същи блок. Ако е така знае ли някой как са постигнати тези 20 к.с., дали само софтуерно, или има и разлики в газоразпределението, и има ли начин за ъпгрейд от 113к.с. на 133к.с.
    Fiat Marea Weekend 1.8 HLX
    Renault Safrane 2.0 16V

    #2
    ами дори преизчислени само изпускателни тръби могатда ти дадат 20 коня. софтуерно също, олекотени части също, подобрена ауспухова система и други такива "леки" промени са достатъчни

    Коментар


      #3
      мисля че става дума за VVT (променливо газо-разпределение)поне при ланча е така 115 коня си е 1.8 16В а същия мотор само с един вариатор за вала на смукателните клапани стига до 131 коня!
      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

      Коментар


        #4
        При 1,6 (от подписа) предполагам е софтуерно?Може ли да се препрограмира или трябва много смени да се правят?
        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

        Коментар


          #5
          dudulia написа:
          При 1,6 (от подписа) предполагам е софтуерно?Може ли да се препрограмира или трябва много смени да се правят?
          1.6 16v си е стандартизация 90 коня.А пък тия софтуерни глупости не им се връзвайте.Кам тези софтуерни тъпотии са склонни голфаджиите и астраджиите "А батка сложих чип тунинг 30 коня качих"Как точно ги измери тия 30 коня. Чип тунинга наистина прави колата по пъргава но не и качва "30 коня отгоре", а и дава по голямо предварение с което става по пъргава.Особенно голям е ефекта на кола с турбо.Да не забравяме само че всяко пържене рано или късно си дава отраженията

          Коментар


            #6
            Конструктивно,доколкото ми е известно,няма никаква разлика в двигателя 1,6 16V 90 PS i 1,6 16V 101 или 103 конски сили.На различните места го пишат различно.Дори в една друга тема колега сподели,че и ЕКУ-то е едно и също.Все пак при един и същ двигател,едно и също ЕКУ,къде е разликата?Не говорим за чип тунинг!
            Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
            Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

            Коментар


              #7
              Аз не разбирам ама разликата при 1.6-90 коня и 1.6-103 коня май е в дюзите

              Коментар


                #8
                Разликата в 1,6 90 и 103 к.с. е както в разпределителните валове така и в софтуера.
                FIAT GRANDE PUNTO 1.3 MJT '09
                FIAT BRAVO 1.6 16V '97

                Коментар


                  #9
                  Slavi_Lancia написа:
                  мисля че става дума за VVT (променливо газао разпределение)поне при ланча е така 115 коня си е 1.8 16В а същия мотор само с един вариатор за вала на смукателните клапани стига до 131 коня!
                  Да това обяснява нещата, и аз си мислех че основно разликата е в газоразпределението, но все пак 18 к.с. са доста. При 2.0 16v 147к.с. със променливото газоразпределение стават 155к.с. ,тоест +8к.с. Незнам дали няма изменение и на маховика на коляновия вал?P.S. Сега се сетих че преди години на една Хонда Сивик 1.6 Vtek 125 к.с. , като и смениха главата със такава от 1.6 Vtek 160к.с. , разликата във вървенето е огромна, тоест колата вече си е 160к.с.
                  Fiat Marea Weekend 1.8 HLX
                  Renault Safrane 2.0 16V

                  Коментар


                    #10
                    Tod_AD написа:
                    Slavi_Lancia написа:
                    мисля че става дума за VVT (променливо газао разпределение)поне при ланча е така 115 коня си е 1.8 16В а същия мотор само с един вариатор за вала на смукателните клапани стига до 131 коня!
                    Да това обяснява нещата, и аз си мислех че основно разликата е в газоразпределението, но все пак 18 к.с. са доста. При 2.0 16v 147к.с. със променливото газоразпределение стават 155к.с. ,тоест +8к.с. Незнам дали няма изменение и на маховика на коляновия вал?P.S. Сега се сетих че преди години на една Хонда Сивик 1.6 Vtek 125 к.с. , като и смениха главата със такава от 1.6 Vtek 160к.с. , разликата във вървенето е огромна, тоест колата вече си е 160к.с.
                    Бъркаш нещо, тоя мотор, дето го цитираш, не е 16, а 20 клапана(двигателя е 5-цилиндров), и повишението не е поради променливото газоразпределение, а поради променливата дължина на смукателния колектор (V.I.S) 2.0 20V със 147 коня също е с променливо газоразпределение.Слави също бърка, от 115 става на 131 коня заради двете неща - променливо газоразпределение и променлива дължина на смукателния колектор - едното е V.V.T., другото V.I.S.Това за маховика не го разбрах.
                    Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01

                    Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02

                    ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                    Коментар


                      #11
                      pinko168 написа:
                      Tod_AD написа:
                      Slavi_Lancia написа:
                      мисля че става дума за VVT (променливо газао разпределение)поне при ланча е така 115 коня си е 1.8 16В а същия мотор само с един вариатор за вала на смукателните клапани стига до 131 коня!
                      Да това обяснява нещата, и аз си мислех че основно разликата е в газоразпределението, но все пак 18 к.с. са доста. При 2.0 16v 147к.с. със променливото газоразпределение стават 155к.с. ,тоест +8к.с. Незнам дали няма изменение и на маховика на коляновия вал?P.S. Сега се сетих че преди години на една Хонда Сивик 1.6 Vtek 125 к.с. , като и смениха главата със такава от 1.6 Vtek 160к.с. , разликата във вървенето е огромна, тоест колата вече си е 160к.с.
                      Бъркаш нещо, тоя мотор, дето го цитираш, не е 16, а 20 клапана(двигателя е 5-цилиндров), и повишението не е поради променливото газоразпределение, а поради променливата дължина на смукателния колектор (V.I.S) 2.0 20V със 147 коня също е с променливо газоразпределение.Слави също бърка, от 115 става на 131 коня заради двете неща - променливо газоразпределение и променлива дължина на смукателния колектор - едното е V.V.T., другото V.I.S.Това за маховика не го разбрах.
                      Искаш да кажеш че ВВТ задължително са и с В.И.С ако е така тва наистена несъм го знаел
                      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                      Коментар


                        #12
                        Slavi_Lancia написа:
                        pinko168 написа:
                        Tod_AD написа:
                        Slavi_Lancia написа:
                        мисля че става дума за VVT (променливо газао разпределение)поне при ланча е така 115 коня си е 1.8 16В а същия мотор само с един вариатор за вала на смукателните клапани стига до 131 коня!
                        Да това обяснява нещата, и аз си мислех че основно разликата е в газоразпределението, но все пак 18 к.с. са доста. При 2.0 16v 147к.с. със променливото газоразпределение стават 155к.с. ,тоест +8к.с. Незнам дали няма изменение и на маховика на коляновия вал?P.S. Сега се сетих че преди години на една Хонда Сивик 1.6 Vtek 125 к.с. , като и смениха главата със такава от 1.6 Vtek 160к.с. , разликата във вървенето е огромна, тоест колата вече си е 160к.с.
                        Бъркаш нещо, тоя мотор, дето го цитираш, не е 16, а 20 клапана(двигателя е 5-цилиндров), и повишението не е поради променливото газоразпределение, а поради променливата дължина на смукателния колектор (V.I.S) 2.0 20V със 147 коня също е с променливо газоразпределение.Слави също бърка, от 115 става на 131 коня заради двете неща - променливо газоразпределение и променлива дължина на смукателния колектор - едното е V.V.T., другото V.I.S.Това за маховика не го разбрах.
                        Искаш да кажеш че ВВТ задължително са и с В.И.С ако е така тва наистена несъм го знаел
                        При Ланча е така,докато при Фиат Купе е само VVT П.С. Един познат имаше Купе,че той ми каза
                        forza forever

                        Коментар

                        Working...
                        X