Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ревизия на долна помпа на съединител Фиат браво 1.2 2001

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ревизия на долна помпа на съединител Фиат браво 1.2 2001

    Здравейте, реших да спестя 50-тина лева от помпа на не особено номинирана марка и закупих ремонтен комплект (гумички-О-пръстени и предпазната гума) за 8лв.Старата ми помпа е на Бош с 2 различни гумички, които свалих преди да запомня посоката им. Ремонтният комплект идва с 2 еднакви. Рових в интернет и нямам категоричен отговор, дали да са в една посока или в различни. Ако са в различни едната ще обира спирачната течност, а другата, прах и други. Ако са в една посока ще има двойно осигуряване за течността и принципно съм избрал този вариант, защото отвън ще има гума и ще пази да не влизат боклуци пък и ще сложа и грес, съвсем да запечатя за прах. Взел съм водни шкурки и ще изгладя евентуални несъвършенства. Кой вариант е правилен в случая?

    #2
    Аз също като тебе взех ремонтен комплект, но като свалих помпата прецених, че проблемът всъщност е корозия на помпата отвътре и новите пръстени няма да я оправят. Те всъщност са еднакви с оригиналните, просто се деформират с времето и постоянното триене при натискане на педала, да не говорим, че спирачната течност е доста агресивна.
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #3
      Като им гледам формата на оригиналните е просто абсурд да са били еднакви. 100% са различни, както и да е, това няма значение. При тебе в каква посока бяха? Имам малък пит със спирачни апарати на мотори и на коли, там малко шкурка по корозията/язвите, за да прибера буталата и няма проблеми, бачкат си супер, но там хлабината е доста малка, но и налягането е по-голямо.

      Коментар


        #4
        За посоката можеш да се ориентираш лесно. Идеята е като връща наобратно да загребва течноста с известна контра, за да не тече и да връща плавно. Също така при натискане да се плъзга, а не да оказва допълнително съпротивление. Незнам дали го обясних разбираемо. Язвите бяха дълбоки почти милиметър и не навсякъде, а на места като ивици. Също съм привърженик да се ремонтира оригинала, но не и в този случай.
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #5
          И аз това съм написал, колега. Едната гумичка е ясна, външната е малко под въпрос.

          Коментар


            #6
            Тръкнах помпата със водна шкурка 600 и 1200. сложих гумичките в една посока, намазах и малко грес да осигура допълнително от прахоляк и боклук и засега е ОК, а беше протекла мощно. В цилиндъра останаха несъвършенства но реших да не го изглаждам до огледало, най-малкото се разширява хлабината, сигурно пак не е добре.

            Коментар

            Working...
            X