Когато карах Регата смених преден лагер със заставов и релерегулатора беше вече сменен пак от застава, после и той се издъни и с малко преработка по окабеляването му сложих от жигула най-обикновен. В момента на пунтото не съм експериментирал друго освен че зимните ми гуми са на жигулски джанти.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ВЗАИМОЗАМЕНЯЕМОСТ НА ЧАСТИ
Collapse
X
-
Humppa
-
msotiroff написа:v_a_c_h_o_o написа:едно допълнение, което е наистина изгодно, кабелите за свещите на Браво 1,4 12V (оригинални са 150 лв) стават от самара. Стават със сигурност, защото аз лично съм бил с такива. Цената им беше около 16-17лв(силиконови )like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Lane Staley написа:msotiroff написа:v_a_c_h_o_o написа:едно допълнение, което е наистина изгодно, кабелите за свещите на Браво 1,4 12V (оригинални са 150 лв) стават от самара. Стават със сигурност, защото аз лично съм бил с такива. Цената им беше около 16-17лв(силиконови )Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
АКО имате проблем с аванстаор за мареа 1.9ТД 100коня смело си купуваите от Рено канго 1.9 1към1 са и струва само 56лв чисто нов!Те това го намерих в раздел ДИЗЕЛИ, пуснато от колегата YahoOTEMPRA 1,9D 1994г. седан - преди
ТЕMPRA 1,9TDS 1993г. комби - сега
НЕ КАРАЙ С ПО-ГОЛЯМА СКОРОСТ ОТ ТАЗИ, С КОЯТО МОЖЕ ДА ЛЕТИ ТВОЯ АНГЕЛ-ХРАНИТЕЛ
Коментар
-
От Застава за Регата 70S ’83г. - ремонтен комплект гумени уплътнения за предни спирачни апарати, челюсти за задни спирачки, бендикс - до тук едно към едно. Една от мембранките в карбуратора я нямаше в ремонтния комплект и с малко удължаване на оста стана от Самара. Тия неща съм ги правил преди 6-8 години и ФРЕГАТАТА още си върви. За справка само - миналата година смених предните носачи със шарнирите и вече се сдухаха. А бяха някакви маркови - 38 лв. за брой. Не знам къде ги правят тия железарии, но скапе ли се оригиналната част, почваш да сменяш на 2 години. Особено шарнири, селенови втулки, тампоните на амортисьорите и по предницата.......всичко що е гумено.А ако говорим за цели двигатели - моя съм го виждал и на Ланчия и на Ритмо.По Регата-карбуратор-питайте-няма нещо което да не съм разглобявал.УСПЕХ!PUNTO 1,2 8V 2001
Коментар
-
yaho0 написа:ахам колеги сега да ви светна за авансатора понеже никаде в Софийско не намерих авансатор за Мареата сложих авансатор от Рено Канго 1.9 ТД не намерих разлика между двата с изключение на буксата , но там го побългарихме ) п.с.: За вбъдеще да знаете!!!АКО имате проблем с авансатор за Мареа 1.9ТД 100 коня смело си купувайте от Рено Канго 1.9, 1:1 са и струва само 56 лв. чисто ново!!Друг е въпроса колко е качествено, но за там ще споделя по-нататъкОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
колегата vesko има да ме черпи щото на типото съм си слагал оригинални джанти от опел кадет със щампа GM на тях така че стават . по отношение на това че не бихте си сложили заваряни амотирсори това е глупаво щото квото се заваря заводски да не би да не е сигурно .Че аз на типото съм сменял 2-3 пъти оная малката стабилизираща щанга (биалета май беше) че се къса постоянно от калпавите турски заварки е и кво !!!!! купил съм я от мага зина . със собсвена заварка всичко приключи и така до днес . а съм 100 % за "побългаряването" и що да купуваме скъпи турски части ако някой от тях за взимозаменяеми с такива от лада и прочие особено ако са и по читави. бих си сложил лагери на колляновия вал от заска ако са си по размер примерно . Значи всякакви преправяния съм виждал по западни коли и вярно че някои са си жив майтап но ако е всичко е премислено и премерено не виждам що не . това там за бобините на трабанта си е смях ама кво толкова .имам приятел който си преправи преди 5 години ладови амортисори и ги кара и до днес на шкода 120 без грижи да не би да се е пребил а той кара като ненормален. когато изработката е качествена а не с тел и пирони си става като хората . Като цяло може да се дрънкат много примери и мнения за темата ма на мен ми харесва . който е анти да си кара с "оригинални"части и да не оплюва темата . мога да помисля за конкретни примери за взаимозаменяемост на части и да пиша допълнително .Успех на заинтересованите!!!!!не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
аз скъсах един кабел на свещ на браво 1.6 и под ръка имах кабели от самара. предправих го- сложих го в лулата, на свещта пасна идеално разбира се, но на бобината иска малко с клещите да се свие. колата си работеше нормално, но аз така или иначе си взех един кабел от италианеца, защото самаровите са сини и ме дразнеше разликата в цвета та който иска може да сди ги преправи, а за спасяване на ситуацията стават идеално! работата ми отне около 20-30 минути за 1 кабел, но за следващите предполагам доста по-бързо става. там приказките за съпротивлението им и как щяла да изгори бобината- ВСЕКИ НА СОБСТВЕНА ОТГОВОРНОСТ СИ ГО ПРАВИ ТОВА С КАБЕЛИТЕ, НЕ ГАРАНТИРАМ, ЧЕ НЯМА ДА ВИ ИЗГОРИ БОБИНАТА, МОЯТА НЕ ИЗГОРЯLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
правилно колега и аз на браво съм правил кабели . смо че аз нямах под ръка и ми се наложи да събера някак оригиналния . ама и досега си е с него колата .а за кабели като цяло ръгайте от самара и газ .Само дето и там има менте понякога . Кабела си личи вечер на тъмно ако си святка и мята към корпуса на мотора значи е менте па ако ще и да пише незнам кво на него . И точно тогава е по вероятно да си гръмнете бобината и представете си че сте си купили оригинални кабели да речем за 40-50 лв и се окаже че са си менте е тогава сте много назад . е тогава може да се замислите за Ладова бобина че е около 15 лв. тогава да ги питам тези обичат само оригинални частине подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
pakumba написа:мисля, че е само 1- 1500 кубика. така или иначе аз в магазин несам казвал нищо повече от "дай едни кабели за самара, силиконови" и срещу 11 лв ми дават перфектни кабелажи. стават и на типо.темпра 1,6
Коментар
-
Изненадааа - гарнитура за ауспусите на 1,6 16V 103 и за Самара - се оказа еднаква:http://www.snimka.bg/album.php?album_id=238576повече по темата:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=26614
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар