mentor написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ВЗАИМОЗАМЕНЯЕМОСТ НА ЧАСТИ
Collapse
X
-
Темата хубава ,но за Пунто почти нищо или то може само с Уно 2 да има общи неща Двигатела 1242cm3 60кс гледам го има в новата Панда ,Пунто 2 ,Ланчия Ю ,дали са заменяеми частите , би трябвало да няма проблем :D Като ходова част Темпра/Дедра/155 са на една платформаFiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD
Коментар
-
v_a_c_h_o_o написа:едно допълнение, което е наистина изгодно, кабелите за свещите на Браво 1,4 12V (оригинални са 150 лв) стават от самара. Стават със сигурност, защото аз лично съм бил с такива. Цената им беше около 16-17лв(силиконови )M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
-
последното което аз правих е да си обезвъздушавам спирачките и както често става на стари коли се скъса щуцера. стават от Лада. пробвано е забравих да кажа. Темпра 1.6mi, но мисля, че и на типо ще станат.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Наложи се да сменям предния мост на Типо-то (много изгнил точно там, където се хваща левия носач). И в моргата ми дадоха преден мост от Брава. Аз се поопулих, но си носех за мостра моя мост и какво ми беше учудването - едни и същи. Разликата е само, че тоя на Брава-та има две допълнителни уши за прихващане на алуминиевия щит между ауспуха и тунела. Цената е 70 лв и на Типо/Темпра-мост и на Браво/Брава - една и съща. И сега си карам Типо-то от подписа с мост от Брава.Та в резюме - на Типо/Темпра става преден мост от Браво/Брава. Тествано е. Без никакво "уйдурдисване". За обратното обаче може би ще се наложи такова.Ето ги двата моста - горния е от Браво/а, а долния - Типо/Темпра. Ако не откриете двете разлики, аз на следващата снимка го посочвам.
Коментар
-
Ремонтирах водната помпа на темпрата - двигател 2 литра, двувалка - фибър и лагер от лада (жигули)- само на лагера се намаля оста (ако някой не знае - това е лагер-ос) с няколко десети. Цената - нова помпа - 75 лв. Ремонтирана - 12 лв за лагера, 2.50 фибъра (1 към 1 с оригиналния), 5 лв за стругаря. - общо 19.50. Трябва да се внимава само с избиването и набиването на турбината защото е чугунена и лесно се чупи.
Коментар
-
Колеги, днес установих, че съм счупил пружина на преден амортисьор на колата от подписа. Тръгнах по моргите с парчетата и си намерих две еднакви на височина и на диаметър, които много приличаха на моята, с тази разлика,че бяха с около 2 см по-високи. До тук нищо ново всеки би постъпил така. Да,но на едната пружина пишеше ЛАНЧА, а на другата БРАВА. След монтажа предницата като че ли малко се вдигна (не съм сигурен дали не е зрителна измама ) и сега колата вози малко по-твърдо. Така че колеги пробвано от опит:пружините на БРАВА стават за ТИПО и ТЕМПРА, но не гарантирам за обратнотоPS:Незнам Ланчата кой модел е, но предполагам,че става въпрос за Дедра или нещо подобноTEMPRA 1,9D 1994г. седан - преди
ТЕMPRA 1,9TDS 1993г. комби - сега
НЕ КАРАЙ С ПО-ГОЛЯМА СКОРОСТ ОТ ТАЗИ, С КОЯТО МОЖЕ ДА ЛЕТИ ТВОЯ АНГЕЛ-ХРАНИТЕЛ
Коментар
-
"Моята Брава е ELX 1.6 16V пасна ми идеално десен калник от Браво 1.6 16V"Уточнявам,че това не е мое мнение, а на колегата MURCI.Колеги, когато знаете, че нещо от една кола става на друга, моля ви СПОДЕЛЕТЕ го и в тази тема. Ще бъде полезно. Нека си помагаме с информацияTEMPRA 1,9D 1994г. седан - преди
ТЕMPRA 1,9TDS 1993г. комби - сега
НЕ КАРАЙ С ПО-ГОЛЯМА СКОРОСТ ОТ ТАЗИ, С КОЯТО МОЖЕ ДА ЛЕТИ ТВОЯ АНГЕЛ-ХРАНИТЕЛ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар