jbiznesa написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Bravo 1.9 JTD-генерация
Collapse
X
-
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov
-
jbiznesa написа:ще си я направя генерацията това е ясно,който и да питах днес от хората които са я правили казаха че на кола с турбо по широка генерация задължително отпушва колата.естествено ще сложа и ново крайно гърне.и по нататък ако съм още с нея и ми се дават пари мога и да я чипосам.САМО НЕ РАЗБРАХ ЗАЩО КАЗВАТЕ ЧЕ ФИ-ТО Е 48,КАТО Е 55 ММ,В ТОВА МЕ УВЕРЯВАТ ВСИЧКИ....НО ККТО И ДА Е ЩЕ Я ИЗМЕРИМFIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
flippy89 написа:Оставете момчето, ще разбере че е започнал отзад-напред и че това са излишни пари за толкова минимален ефект, също както аз разбрах за атмосферният тунинг.Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov
Коментар
-
Колеги,благодаря за отговорите,сигурен съм че искате да ми дадете правилен съвет според компетентноста ви.нека да обясня нещо за да не съм ви заблудил.първо към колегата mitaka_neikov1.Хората които съм питал знаят,че съм без ’’чип’’,част от тях също са без’’чип’’,но с сменени генерации...колите им вървят малко по добре,но и звучат по добре..което и искам2.знам цените за смяна на генерация както и на ’’чипосване’’,поправи ме ако греша,но мисля че първо с смяна на генерация и после и ремат ефекта ще е далеч по добър от колкото само ремап...това е безпорно тъй като съм питал.3.далеч съм от мисълта че с генерация ще литне колата,просто съм сигурен че ще се отпуши малко и ще звучи по добре/тоест както аз искам/,все пак съм турбо.надявам се сега да съм изяснил нещата и съм сигурен че ще се съгласите с мен,както и аз с вас.човека който ще ми я прави е направил доста коли тъй че ще е качествена работа,а и той не се ангажира с резултат,на него работата му е да ремонтира.и само нещо към колегата- flippy89извинявай колега не разбирам много даже хич,но без да се обиждаш тъй като каза че почвам отзад напред,ако ти ми кажеш че е по добре първо ремап после генерация и филтри и т.н значи по добре стани готвач или нещо съвсем далечно от автомобилите/тва в рамките на шегата,да не се обидиш/п.п извинявай ако си имал друго впредвид и не съм те разбрал
Коментар
-
Не колега, няма как да се обидя, нито аз съм се опитал да го направя. Исках до някъде да направя градивна критика и да разбереш СПОРЕД МЕН коя е правилната последователственост на тунинга. Разбрах че ти искаш най-вече звук и по възможност някакъв вървеж от цялата работа. Теоритично ще се опитам да ти обясня аз какво бих направил в твоят случай:1. Първото нещо е да обслужа колата и да приведа мотора в перфектно състояние и съединителя. Предполагам е така при теб2.Да направя колд еър интейк за да смуче студен въздух.2. Един хубав ремап в реално време за да има по голям ефект 4. Една генерация накрав за да има по хубаво издухване от мотора след като сме му пуснали повече гориво и въздух.с интейка и генерацията на звук ще го докараш, но ако не е изчислена като хората ( на стоков автомобил аз бих сложил генерация само с 5мм по голяма от предишната (( например от 50 вътрешно на 55мм)),може да си скопиш колата и накрая пак да се върнеш на тази тема и да проследиш реда. Пиша от телефона и ми е неудобно, но ако искаш довечера ще се поразтърся за повече информация. Парите са си твой ако искаш пробвай, но за мен редът е друг и не искам да ти налагам по някакъв начин своето мнение. ПоздравиЛанчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
Някой би ли се наел да ми обясни какво означава търсения ефект "отпуши малко".Предполагам, че формата, размера на тази генерация е направена такава от инженерни лица, които са търсили някакво оптимално решение на мощност, звук, екология и т.н.Това, така наречено, отпушване - не тормозили двигателя повече, като ефекта е само звуков. Понеже слагането на други тръби с различни диаметри, вече по друг начин извеждат газовете?ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Kay_ написа:Някой би ли се наел да ми обясни какво означава търсения ефект "отпуши малко".Предполагам, че формата, размера на тази генерация е направена такава от инженерни лица, които са търсили някакво оптимално решение на мощност, звук, екология и т.н.Това, така наречено, отпушване - не тормозили двигателя повече, като ефекта е само звуков. Понеже слагането на други тръби с различни диаметри, вече по друг начин извеждат газовете?Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
flippy89 написа:Kay_ написа:Някой би ли се наел да ми обясни какво означава търсения ефект "отпуши малко".Предполагам, че формата, размера на тази генерация е направена такава от инженерни лица, които са търсили някакво оптимално решение на мощност, звук, екология и т.н.Това, така наречено, отпушване - не тормозили двигателя повече, като ефекта е само звуков. Понеже слагането на други тръби с различни диаметри, вече по друг начин извеждат газовете?ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
jbiznesa написа:Колеги,благодаря за отговорите,сигурен съм че искате да ми дадете правилен съвет според компетентноста ви.нека да обясня нещо за да не съм ви заблудил.първо към колегата mitaka_neikov1.Хората които съм питал знаят,че съм без ’’чип’’,част от тях също са без’’чип’’,но с сменени генерации...колите им вървят малко по добре,но и звучат по добре..което и искам2.знам цените за смяна на генерация както и на ’’чипосване’’,поправи ме ако греша,но мисля че първо с смяна на генерация и после и ремат ефекта ще е далеч по добър от колкото само ремап...това е безпорно тъй като съм питал.3.далеч съм от мисълта че с генерация ще литне колата,просто съм сигурен че ще се отпуши малко и ще звучи по добре/тоест както аз искам/,все пак съм турбо.надявам се сега да съм изяснил нещата и съм сигурен че ще се съгласите с мен,както и аз с вас.човека който ще ми я прави е направил доста коли тъй че ще е качествена работа,а и той не се ангажира с резултат,на него работата му е да ремонтира.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
flippy89 написа:Не колега, няма как да се обидя, нито аз съм се опитал да го направя. Исках до някъде да направя градивна критика и да разбереш СПОРЕД МЕН коя е правилната последователственост на тунинга. Разбрах че ти искаш най-вече звук и по възможност някакъв вървеж от цялата работа. Теоритично ще се опитам да ти обясня аз какво бих направил в твоят случай:1. Първото нещо е да обслужа колата и да приведа мотора в перфектно състояние и съединителя. Предполагам е така при теб2.Да направя колд еър интейк за да смуче студен въздух.2. Един хубав ремап в реално време за да има по голям ефект 4. Една генерация накрав за да има по хубаво издухване от мотора след като сме му пуснали повече гориво и въздух.с интейка и генерацията на звук ще го докараш, но ако не е изчислена като хората ( на стоков автомобил аз бих сложил генерация само с 5мм по голяма от предишната (( например от 50 вътрешно на 55мм)),може да си скопиш колата и накрая пак да се върнеш на тази тема и да проследиш реда. Пиша от телефона и ми е неудобно, но ако искаш довечера ще се поразтърся за повече информация. Парите са си твой ако искаш пробвай, но за мен редът е друг и не искам да ти налагам по някакъв начин своето мнение. Поздрави
Коментар
-
При турбо колите по големия размер на изпускателната система никога не е в минус както при атмосферките, отделно при някои турбо мотори по пътя на тръбите има места където има рестрикции, тоест стеснение на тръбата и за това повечето хора, които сменят генерация имат усещането, че колата върви по добре, тоест "отпушва се". Отпушване се усеща и когато катализатора е бил запушен, тогава разликата е осезаема.Според мен колегата няма да сбърка ако е решил да прави генерация на 60-63мм, защото след време ако реши да прави подобрения по мотора, примерно по-голяма турбина, няма да му се налага да пипа генерацията пак Шума е много относително нещо, има достатъчно качествени гърнета, заглушители и т.н., които биха намалили шума, ако ще и на 76мм да мине, но това се казва на човека, който ще прави генерацията, той ще знае какво и къде да монтира, което пък е чисто финансов въпрос.punto HGT
Коментар
-
Незнам при теб как е направен даунпайп-а, но те съветвам първо от там да почнеш ако е много намален като вътрешен размер, най добре да се посъветваш с човек, който се занимава с изпускателни системи, а още по добре ще стане ако го съчетаеш директно с по голяма турбина, тогава всичко ще си дойде на място и няма да се налага след време да правиш "евентуални" корекции на нещо, което вече си направил.punto HGT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар