Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Bravo 1.9 JTD-генерация

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    jbiznesa написа:
    ще си я направя генерацията това е ясно,който и да питах днес от хората които са я правили казаха че на кола с турбо по широка генерация задължително отпушва колата.естествено ще сложа и ново крайно гърне.и по нататък ако съм още с нея и ми се дават пари мога и да я чипосам.САМО НЕ РАЗБРАХ ЗАЩО КАЗВАТЕ ЧЕ ФИ-ТО Е 48,КАТО Е 55 ММ,В ТОВА МЕ УВЕРЯВАТ ВСИЧКИ....НО ККТО И ДА Е ЩЕ Я ИЗМЕРИМ
    Щом си решил да правиш генерация си направи един прост експеримент за себе си . Излез с колата на един хубав път и я засечи на четвърта предавка само за какво време ще ускориш от 100км/ч до 150км/ч със заводската генерация и после пробвай с новата да засечеш .
    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

    Коментар


      #17
      jbiznesa написа:
      ще си я направя генерацията това е ясно,който и да питах днес от хората които са я правили казаха че на кола с турбо по широка генерация задължително отпушва колата.естествено ще сложа и ново крайно гърне.и по нататък ако съм още с нея и ми се дават пари мога и да я чипосам.САМО НЕ РАЗБРАХ ЗАЩО КАЗВАТЕ ЧЕ ФИ-ТО Е 48,КАТО Е 55 ММ,В ТОВА МЕ УВЕРЯВАТ ВСИЧКИ....НО ККТО И ДА Е ЩЕ Я ИЗМЕРИМ
      Аз махнах оригиналната генерация преди 2-3 години и не си спомням точния ѝ размер, но спомена ми е че беше нещо много малко. Нещо от сорта на 43-45 вътрешен диаметър.Измери я с шублера като я сменяш да кажеш колко е, но измери вътрешния диаметър, примерно на даунпайпа, то ти него едва ли ще го смениш.Въпроса с генерацията е ясен мисля вече, ще си я смениш, но искам да те питам нещо друго.Тия всичките хора дето си ги питал за генерацията, обясни ли им че колата няма чип? Да не си питал хората дето ще ти правят генерацията? :D Ще разсъждавам малко на глас:Вариант 1: Смяна на генерация 200-400 лв. - резултат във вървеж минимален до неизвестен. Увеличен шум в купето. Да добавя, че изглежда по- яко, но пък ще опира по тротоарите.Вариант 2: Ремап 100-200 лв. - резултат поне 135 коня. Същия шум в купето.
      FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

      Коментар


        #18
        Оставете момчето, ще разбере че е започнал отзад-напред и че това са излишни пари за толкова минимален ефект, също както аз разбрах за атмосферният тунинг.
        Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
        Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
        Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

        Коментар


          #19
          flippy89 написа:
          Оставете момчето, ще разбере че е започнал отзад-напред и че това са излишни пари за толкова минимален ефект, също както аз разбрах за атмосферният тунинг.
          То момчето правилно запитва само дето не вярва щото аз тази попара съм я ял че и катализатора си дадох . Колата ми беше с ремап правен във Шумен , не вървеше лошо за кола само с ремап . Отидох във Варна и ми свалиха само катализатора и двете гърнета , останах на права тръба с заводският размер . Тръгвам си от Варна и викам си чакай да я по изпъна на магистралата и ШАХ НА 150км/ч умря не иска повече и толкова , пак газ до ламарината и пак същата работа . След два дни отидох в Добрич при един познат и ми направи генерацията на 60мм но вървежа НЕ се промени че пак Варна там ми сложиха две междинни гърнета от Фиат Дукато и колата се оправи . След това вече влязох във филма
          Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

          Коментар


            #20
            Колеги,благодаря за отговорите,сигурен съм че искате да ми дадете правилен съвет според компетентноста ви.нека да обясня нещо за да не съм ви заблудил.първо към колегата mitaka_neikov1.Хората които съм питал знаят,че съм без ’’чип’’,част от тях също са без’’чип’’,но с сменени генерации...колите им вървят малко по добре,но и звучат по добре..което и искам2.знам цените за смяна на генерация както и на ’’чипосване’’,поправи ме ако греша,но мисля че първо с смяна на генерация и после и ремат ефекта ще е далеч по добър от колкото само ремап...това е безпорно тъй като съм питал.3.далеч съм от мисълта че с генерация ще литне колата,просто съм сигурен че ще се отпуши малко и ще звучи по добре/тоест както аз искам/,все пак съм турбо.надявам се сега да съм изяснил нещата и съм сигурен че ще се съгласите с мен,както и аз с вас.човека който ще ми я прави е направил доста коли тъй че ще е качествена работа,а и той не се ангажира с резултат,на него работата му е да ремонтира.и само нещо към колегата- flippy89извинявай колега не разбирам много даже хич,но без да се обиждаш тъй като каза че почвам отзад напред,ако ти ми кажеш че е по добре първо ремап после генерация и филтри и т.н значи по добре стани готвач или нещо съвсем далечно от автомобилите/тва в рамките на шегата,да не се обидиш/п.п извинявай ако си имал друго впредвид и не съм те разбрал

            Коментар


              #21
              Не колега, няма как да се обидя, нито аз съм се опитал да го направя. Исках до някъде да направя градивна критика и да разбереш СПОРЕД МЕН коя е правилната последователственост на тунинга. Разбрах че ти искаш най-вече звук и по възможност някакъв вървеж от цялата работа. Теоритично ще се опитам да ти обясня аз какво бих направил в твоят случай:1. Първото нещо е да обслужа колата и да приведа мотора в перфектно състояние и съединителя. Предполагам е така при теб2.Да направя колд еър интейк за да смуче студен въздух.2. Един хубав ремап в реално време за да има по голям ефект 4. Една генерация накрав за да има по хубаво издухване от мотора след като сме му пуснали повече гориво и въздух.с интейка и генерацията на звук ще го докараш, но ако не е изчислена като хората ( на стоков автомобил аз бих сложил генерация само с 5мм по голяма от предишната (( например от 50 вътрешно на 55мм)),може да си скопиш колата и накрая пак да се върнеш на тази тема и да проследиш реда. Пиша от телефона и ми е неудобно, но ако искаш довечера ще се поразтърся за повече информация. Парите са си твой ако искаш пробвай, но за мен редът е друг и не искам да ти налагам по някакъв начин своето мнение. Поздрави
              Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
              Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
              Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

              Коментар


                #22
                Някой би ли се наел да ми обясни какво означава търсения ефект "отпуши малко".Предполагам, че формата, размера на тази генерация е направена такава от инженерни лица, които са търсили някакво оптимално решение на мощност, звук, екология и т.н.Това, така наречено, отпушване - не тормозили двигателя повече, като ефекта е само звуков. Понеже слагането на други тръби с различни диаметри, вече по друг начин извеждат газовете?
                ФИАТ- Пътят е само формалност
                ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                -----------------------------------------------------
                FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                Коментар


                  #23
                  Kay_ написа:
                  Някой би ли се наел да ми обясни какво означава търсения ефект "отпуши малко".Предполагам, че формата, размера на тази генерация е направена такава от инженерни лица, които са търсили някакво оптимално решение на мощност, звук, екология и т.н.Това, така наречено, отпушване - не тормозили двигателя повече, като ефекта е само звуков. Понеже слагането на други тръби с различни диаметри, вече по друг начин извеждат газовете?
                  За сметка на екологията и комфорта колата може да вдигне мощноста си с 2-5% (говорим за Суперспринт примерно или Рагазон). Понеже има по добро изпразване и един вид мотора няма да се мъчи да избута старите газове а те директно ще си излизат. Друг е въпроса че без добро пълнене, ефекта от по-добро изпускане е минимален.
                  Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                  Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                  Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                  Коментар


                    #24
                    flippy89 написа:
                    Kay_ написа:
                    Някой би ли се наел да ми обясни какво означава търсения ефект "отпуши малко".Предполагам, че формата, размера на тази генерация е направена такава от инженерни лица, които са търсили някакво оптимално решение на мощност, звук, екология и т.н.Това, така наречено, отпушване - не тормозили двигателя повече, като ефекта е само звуков. Понеже слагането на други тръби с различни диаметри, вече по друг начин извеждат газовете?
                    За сметка на екологията и комфорта колата може да вдигне мощноста си с 2-5% (говорим за Суперспринт примерно или Рагазон). Понеже има по добро изпразване и един вид мотора няма да се мъчи да избута старите газове а те директно ще си излизат. Друг е въпроса че без добро пълнене, ефекта от по-добро изпускане е минимален.
                    Благодарско за отговора.
                    ФИАТ- Пътят е само формалност
                    ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                    -----------------------------------------------------
                    FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                    Коментар


                      #25
                      Yellow_Flash_Colorz_PDT_42
                      Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                      Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                      Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                      Коментар


                        #26
                        jbiznesa написа:
                        Колеги,благодаря за отговорите,сигурен съм че искате да ми дадете правилен съвет според компетентноста ви.нека да обясня нещо за да не съм ви заблудил.първо към колегата mitaka_neikov1.Хората които съм питал знаят,че съм без ’’чип’’,част от тях също са без’’чип’’,но с сменени генерации...колите им вървят малко по добре,но и звучат по добре..което и искам2.знам цените за смяна на генерация както и на ’’чипосване’’,поправи ме ако греша,но мисля че първо с смяна на генерация и после и ремат ефекта ще е далеч по добър от колкото само ремап...това е безпорно тъй като съм питал.3.далеч съм от мисълта че с генерация ще литне колата,просто съм сигурен че ще се отпуши малко и ще звучи по добре/тоест както аз искам/,все пак съм турбо.надявам се сега да съм изяснил нещата и съм сигурен че ще се съгласите с мен,както и аз с вас.човека който ще ми я прави е направил доста коли тъй че ще е качествена работа,а и той не се ангажира с резултат,на него работата му е да ремонтира.
                        1. Колко повече да вървят :D, по-голяма разлика ще усетиш след затапване на ЕГР, ама това не струва 200-400 лв.2. С това турбо, което се управлява на налягане и механично му се настройва бууста е малко все тая работата. Само да добавя че ти даунпайпа едва ли ще си разшириш, т.е. след турбото ще е тясно и след това ще започне твоята нова генерация с по-голям размер. Реално ти и с ремап няма да качиш повече от 40 коня даречем(пак зависи, колко искаш да ти изкара турбото), така че разликата не е толкова голяма. Иначе съм съгласен с теб, първо се прави хардуера после е софт-а.3. Със сигурност след смяна на генерацията джоба ти ще се отпуши малко
                        FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                        Коментар


                          #27
                          flippy89 написа:
                          Не колега, няма как да се обидя, нито аз съм се опитал да го направя. Исках до някъде да направя градивна критика и да разбереш СПОРЕД МЕН коя е правилната последователственост на тунинга. Разбрах че ти искаш най-вече звук и по възможност някакъв вървеж от цялата работа. Теоритично ще се опитам да ти обясня аз какво бих направил в твоят случай:1. Първото нещо е да обслужа колата и да приведа мотора в перфектно състояние и съединителя. Предполагам е така при теб2.Да направя колд еър интейк за да смуче студен въздух.2. Един хубав ремап в реално време за да има по голям ефект 4. Една генерация накрав за да има по хубаво издухване от мотора след като сме му пуснали повече гориво и въздух.с интейка и генерацията на звук ще го докараш, но ако не е изчислена като хората ( на стоков автомобил аз бих сложил генерация само с 5мм по голяма от предишната (( например от 50 вътрешно на 55мм)),може да си скопиш колата и накрая пак да се върнеш на тази тема и да проследиш реда. Пиша от телефона и ми е неудобно, но ако искаш довечера ще се поразтърся за повече информация. Парите са си твой ако искаш пробвай, но за мен редът е друг и не искам да ти налагам по някакъв начин своето мнение. Поздрави
                          Напълно съм съгласен с теб колега и аз това имах впредвид, само че поддържам мойта теза че генерацията се слага преди чипа защото при чипа се правят настойки спрямо моментното състояние на колата, въздух, гориво и т.н, но в общи линии говорим за едно и също нещо.далеч съм от мисълта да слагам много по голяма тръба, просто следващия размер.но всичко по реда си, но засега само генерация исъм сигурен че няма да се сспъне колата.Поздрави

                          Коментар


                            #28
                            При турбо колите по големия размер на изпускателната система никога не е в минус както при атмосферките, отделно при някои турбо мотори по пътя на тръбите има места където има рестрикции, тоест стеснение на тръбата и за това повечето хора, които сменят генерация имат усещането, че колата върви по добре, тоест "отпушва се". Отпушване се усеща и когато катализатора е бил запушен, тогава разликата е осезаема.Според мен колегата няма да сбърка ако е решил да прави генерация на 60-63мм, защото след време ако реши да прави подобрения по мотора, примерно по-голяма турбина, няма да му се налага да пипа генерацията пак Шума е много относително нещо, има достатъчно качествени гърнета, заглушители и т.н., които биха намалили шума, ако ще и на 76мм да мине, но това се казва на човека, който ще прави генерацията, той ще знае какво и къде да монтира, което пък е чисто финансов въпрос.
                            punto HGT

                            Коментар


                              #29
                              Евала колега,ето за това иде реч,което и аз се опитвам да кажа,смятам че разбрах достатъчно...действам и пак ще пиша като има резултати

                              Коментар


                                #30
                                Незнам при теб как е направен даунпайп-а, но те съветвам първо от там да почнеш ако е много намален като вътрешен размер, най добре да се посъветваш с човек, който се занимава с изпускателни системи, а още по добре ще стане ако го съчетаеш директно с по голяма турбина, тогава всичко ще си дойде на място и няма да се налага след време да правиш "евентуални" корекции на нещо, което вече си направил.
                                punto HGT

                                Коментар

                                Working...
                                X