Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Bravo 1.9 JTD-генерация

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Bravo 1.9 JTD-генерация

    Здравейте колеги,имам желанието да си сменя генерацията/още съм с заводската/.Някой сменял ли е такова нещо и каква ще е промяната...Не от към звук ами вървеж,ще се отпуши ли малко колата.мисля да сложа /63-60 мм тръби/,крайно гърне,и резонантно.моля само за компетентни мнения

    #2
    Ако нямаш ремап и катализатора ти е добре(не е запушен) промяна във вървенето няма да усетиш.
    Bravo 1.9d 97г

    Коментар


      #3
      нямам ремап,катализатор нямам.съвсем никва разлика ли няма да има.то с ремап и със старата генерация ще върви повече

      Коментар


        #4
        Значи, трябва да вкараш пари в ремап, вместо в генерация.
        Fiat Punto`04 1.2 60hp.
        Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
        ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

        Коментар


          #5
          колеги имах конкретен въпрос,а вие ми казвате ремап да правя,ами да взема да си купя ферари тогава...моля за компетентни отговори...който знае

          Коментар


            #6
            Нали това казват колегите. Няма смисъл от генерация, ако нямаш ремап. Нищо няма да усетиш, освен похарчените пари.
            Fiat Brava 1.9 JTD 105 к.с.

            Коментар


              #7
              разбирам,може и така да е щом казвате.просто имам колеги които си правиха генерация и казаха че колата се отпушвала малко,едва ли ще ме лъжат,не казвам че разликата ще е голяма,но все пак..по тази логика и спортен филтър да сложа пак няма да има разлика...странно защо хората дават няколко стотин лева за тези неща тогава...без да имат ремап.и още нещо фабричната генерация е 57 мм а аз и слагам 60 мм..чисто физично нямам как да нямам разлика съвсем.

              Коментар


                #8
                jbiznesa написа:
                колеги имах конкретен въпрос,а вие ми казвате ремап да правя,ами да взема да си купя ферари тогава...моля за компетентни отговори...който знае
                Не си пипай оригиналната генерация ако не правиш промени по мотора .Мое мнение не ангажирам с него никой но според мен ако минеш на 60мм дори ще я спънеш .
                Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

                Коментар


                  #9
                  kal0yanch40 написа:
                  Значи, трябва да вкараш пари в ремап, вместо в генерация.
                  И само с ремап пак не си струва да я сменя ако махне гърнетата .
                  Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

                  Коментар


                    #10
                    jbiznesa написа:
                    разбирам,може и така да е щом казвате.просто имам колеги които си правиха генерация и казаха че колата се отпушвала малко,едва ли ще ме лъжат,не казвам че разликата ще е голяма,но все пак..по тази логика и спортен филтър да сложа пак няма да има разлика...странно защо хората дават няколко стотин лева за тези неща тогава...без да имат ремап.и още нещо фабричната генерация е 57 мм а аз и слагам 60 мм..чисто физично нямам как да нямам разлика съвсем.
                    Мери се вътрешният отвор на генерацията , фабрично не е 57мм мисля че беше 48мм .
                    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

                    Коментар


                      #11
                      Евала,вие направо ще ме откажете да я сменям.сега даже чета мнения че даже ще я спъна...е как тогава сумати хора слагат генерации без ремап и казват че им върви по добре,тоест отпушва им се колата...а пък аз ще я спъна защо...

                      Коментар


                        #12
                        jbiznesa написа:
                        Евала,вие направо ще ме откажете да я сменям.сега даже чета мнения че даже ще я спъна...е как тогава сумати хора слагат генерации без ремап и казват че им върви по добре,тоест отпушва им се колата...а пък аз ще я спъна защо...
                        Защото хората си втълпяват че върви повече, а в действителност се променя звука. Ако толкова си мераклия сложи на 55 вътрешно и може да има ефект, най-вероятно ще е психологически, но е важно че ти ще си удоволетворен от свършената работа. Колега работата с генерацията е много "тънка" работа и от нея зависи много как ще работи двигателя,. Евентуално при вътрешно фи 48 на твойта генерация на 55 вътрешно ще отпуши леко колата във високите, но може да спъне колата в ниските, за това казваме че ефекта е незнаен или отрицателен. Колата предполагам се кара нормално в града а не във високите постоянно.П.с. ефекта който ще усетиш със сигуреност е че ще чуваш турбото по отчетливо.
                        Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                        Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                        Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                        Коментар


                          #13
                          Re: Fiat Bravo 1.9 JTD-генерация

                          jbiznesa написа:
                          Здравейте колеги,имам желанието да си сменя генерацията/още съм с заводската/.Някой сменял ли е такова нещо и каква ще е промяната...Не от към звук ами вървеж,ще се отпуши ли малко колата.мисля да сложа /63-60 мм тръби/,крайно гърне,и резонантно.моля само за компетентни мнения
                          Няма нищо лошо в това да си останеш със заводската генерация. На стокова кола е толкова безмислено да сложиш по-голяма, колкото и слагането на челен кулер.Като цяло пари на вятъра, а за да стане добре си е цена. Ако имаш катализатор добре, подмени го с резонатор, на мен лично ми се запуши заводското задно гърне и това беше причината да го махна. След махането му единствената разлика беше във звука, фабричната генерация си е доста тиха, което не е никак лошо.Ако искаш да усетиш истинска разлика във вървежа на колата, хората ти казаха решението е ремап, който съм сигурен, че може да немриш за по- малко пари от генерацията.Доста хора изказаха мнение, което очевидно не съвпада с твоето и това на обкръжението от хора около теб, но какво значение има това.Колата си е твоя, парите са си твои, желанието също, едва ли няколко мнения във форума ще те спрат да си направиш колата да се отпуши малко.
                          FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                          Коментар


                            #14
                            То и атмосферният тунинг е почти безмислен, много пари за малко подобрение, което реално не си заслужава ама пуст мерак. Та направих първо мотора и чак накрая ще правя генерация която не съм започнал още, ти си помисли защо.
                            Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                            Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                            Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                            Коментар


                              #15
                              ще си я направя генерацията това е ясно,който и да питах днес от хората които са я правили казаха че на кола с турбо по широка генерация задължително отпушва колата.естествено ще сложа и ново крайно гърне.и по нататък ако съм още с нея и ми се дават пари мога и да я чипосам.САМО НЕ РАЗБРАХ ЗАЩО КАЗВАТЕ ЧЕ ФИ-ТО Е 48,КАТО Е 55 ММ,В ТОВА МЕ УВЕРЯВАТ ВСИЧКИ....НО ККТО И ДА Е ЩЕ Я ИЗМЕРИМ

                              Коментар

                              Working...
                              X