Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Tipo mk2 или renault 19 мк2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Tipo mk2 или renault 19 мк2

    Питам от името на един приятел кой е по-добрия вариан и ако може да ме насочите при проблеми ,които да гледа при оглед . Спрял се е по възможност на дизел ,а Типо с дизел не съм срещал често .Тези два модела са около ’94 ,аз съм по скоро за типото ,но все пак не решавам аз
    Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

    #2
    Типо 1.9 ТД съм карал малко, пъргава беше! А за Рено-то само съм чувал, че дизелите не стават! Не знам!
    Space Star 1.9 DID

    Коментар


      #3
      От мен имаш един глас за Типото . ( макар че съм си предубеден като собственик на такова и отявлен франкофоб ) . За времето което съм го имал не ми е направило нито един проблем . .... е с изключение на скъсана пружина но това го отдавам на старост . Колкото до дизеловите двигатели на рено от личен опит нищо не мога да кажа но мога да потвърдя че фиатовия е .. красота. П.С. ММ ти всъщност какво очакваш да чуеш във форум на FIAT ))))))))))
      The sands of time for me are running low....

      Skype Nick: SwordLord

      Коментар


        #4
        Хвърли едно око тук http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=10362 и ще решиш вече без съмнения кое да бъде !Возил съм се и съм я оглеждал - стегната колица, вижда се, че са полагани сериозни грижи за нея.
        Fiat Tipo <<149C2>> + momo pack
        Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
        BlueStorm transforms . . .
        . . . !!!

        Коментар


          #5
          аз лично бих си взел френски дизел,от опит знам че е по издръжлив

          Коментар


            #6
            pugsy написа:
            аз лично бих си взел френски дизел,от опит знам че е по издръжлив
            точно и аз това съм чувал и приятели са ми го доказвали .Доколкото за Типото е супер Ако някой е карал и двете да сподели
            Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

            Коментар


              #7
              Ако все пак реши да е бензинов - типото е прекрасен автомобил.Това с дизела обаче изменя нещата. Лоша дума за дизелово рено не съм чул, поне не за двигателя.Все пак, както винаги при покупка на кола на старо по-добре е на преден план да стои състоянието на конкретния автомобил. Аз лично бих гледал и двете и ако попадна на екземпляр, който ми харесва - да не му гледам емблемата. Всъщност като купувах типото точно така стояха нещата - Рено 19 или Фиат типо. Харесах колата, а не марката и не съжалявам.
              Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

              Коментар


                #8
                Вие майтап ли си правите, като сравнявате френския с италианския дизел от началото на 90-те? Имах Уно 1.4ТД и Рено 19 1.9Д. Е, просто няма база за сравнение. Да не говоря как пали италианския дизел зимно време / а става въпрос за стара кола все пак/ и как пали френския от четвърт. Изкарвал съм цяла зима на три подгревателни свещи. С Фиат някой дали може? Уното го търкалях 3 години и го лашнах. А рендето цели 7 години. Затова сега си взех пак френска, само че Ситроен С8 2.2HDI 130 к.с. Далаверата за Типо-то е единствено в евтината подръжка.П.С. Все пак не сравняваме новите технологии като помпа-дюза.
                Citroen C8 2.2 HDI-FAP 16V 130HP;
                Toyota Yaris 1.0 VVT-i 16V 68HP;
                Toyota Carina II 2.0D 75HP

                Коментар


                  #9
                  точно това рено не е с "нови технологий и т.н." но двигателят му е бая по тих от на типото,по хубаво върви и наистина пали от четвърт оборот без да натискаш газта"Това, че французите са по-добри при дизелите е гаражен фолклор"- да не кажеш,че и предниците на фиат от тези години не се трошат на никви километри

                  Коментар


                    #10
                    Аз имам предвид, че точно при старите мотори /не новите технологии/ френския мотор няма база за сравнение спрямо италианския. Карал съм и двата вида / Ритмо, Уно и Типо/ и /Рено, Пежо и Ситроен/. Е, Фиатите са трактори.
                    Citroen C8 2.2 HDI-FAP 16V 130HP;
                    Toyota Yaris 1.0 VVT-i 16V 68HP;
                    Toyota Carina II 2.0D 75HP

                    Коментар


                      #11
                      итал-тракторфренска-комбайнто е важно и за какви пари и с какви ексти се продават колите

                      Коментар


                        #12
                        pugsy написа:
                        итал-тракторфренска-комбайн
                        Големи смешковци сте!
                        Frontera Sport, X20SE март 1998

                        Коментар


                          #13
                          Спор няма, че доскоро италианците блъскаха най-много екстри серийно. Но последните 2-3 години нещата се поизравняват. Един Ситроен излиза с не по-малко екстри.
                          Citroen C8 2.2 HDI-FAP 16V 130HP;
                          Toyota Yaris 1.0 VVT-i 16V 68HP;
                          Toyota Carina II 2.0D 75HP

                          Коментар


                            #14
                            Vladim написа:
                            pugsy написа:
                            итал-тракторфренска-комбайн
                            Големи смешковци сте!
                            незнам кой е смешния почти съм сигурен,че не си карал нито типо нито рено дизел и незнаеш за какво става въпроса и ти май не четеш достатъчно за да разбереш за какво съм го написал това

                            Коментар


                              #15
                              pugsy написа:
                              незнам кой е смешния почти съм сигурен,че не си карал нито типо нито рено дизел и незнаеш за какво става въпроса и ти май не четеш достатъчно за да разбереш за какво съм го написал това
                              Ще замълча и ще оставя специалистите да говорят!
                              Frontera Sport, X20SE март 1998

                              Коментар

                              Working...
                              X