Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Задна чистачка Punto I

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Задна чистачка Punto I

    Някой разглобявал ли е задната чистачка? Питам щото аз въобще нямах чистачка, нито моторче.Сега си намерих моторче и чистачка (цялото рамо), но като ги монтирах се вижда много голям луфт при оста на моторчето. Нещо липстава.Какво трябва да има там? Гумено уплътнение? Пластмасова втулка, или кво?
    2.4 JTD

    #2
    Там е пръскачката за задното стъкло-концентрично на оста...Виж тук http://91.92.0.122:7080/navi?MOD_COD...OD=0&DRW_NUM=5
    Ex. Grande Punto Driver

    Коментар


      #3
      Лошо съм го обяснил.Ей това, дето е с червено е празнината между оста на моторчето и ръба на тенекията.Иначе пръскалката е налице, виждат се двете дюзи.Edit: a, сега виждам - липства 7 - благодаря.Като знам, кви са шансовете да се открие някакво парченце пластмаса в магазините, пък и в моргите, май ще трябва да разкарам моторчето и сложа пак старата тапа - поне външния вид на колата да остане приличен.
      2.4 JTD

      Коментар


        #4
        А какъв е шанса да пробиеш дупка на твоята тапа(незнам какво представлява) и да я оставиш да стои там като през дупката която си направил да изкараш това желязното за чистачката?Поне да не е дупка-има ли шанс да се побългари докато намериш от някоя морга оригинално такова?
        Fiat Punto 1.1моно 95г.-Няма го вече
        Alfa Romeo 146 1.9JTD 99г.
        Alfa Romeo 155 1.7TS 93г.

        Коментар


          #5
          Цъ, оста стърчи около 2 - 2.5 см., а тапата в висока около 0.5 - 0.8 см., черна гума с формата на капачка от лимонада, с отвор в средата и хваната с коларски болт (кръгла глава). Нямам идея от къде я е измислил предишния собственик, но се връзваше мн. добре. Разбира се, възможно е да се разшири отвора на тапата и да се сложи за да прикрива луфта, но така пак ще се вижда разликата между присъединителната повърхност на рамото на чистачката и оста - кофти.Не знам защо ама ей такива дребни неща много ме изнервят.
          2.4 JTD

          Коментар


            #6
            :D тогава пробвай по моргите-все някъде може да изкочи нещо,че без задна чистачка особенно сега когато идва киша и мизерия си е доста гадно.
            Fiat Punto 1.1моно 95г.-Няма го вече
            Alfa Romeo 146 1.9JTD 99г.
            Alfa Romeo 155 1.7TS 93г.

            Коментар


              #7
              колега, а как се сменява перото на задната чистачка на пунтото.....как я сваляш ...
              Punto 1.2, ELX MPI

              Коментар


                #8
                Значи сваляш само перото с 2те желязни пластинки от 2те му страни леко и с пиниз като не дърпаш на страни а по дължината на чистачката и внимаваш да не счупищ щифчетата Мериш по старото дължината,режеш ако е необходими,поставяш старите 2 желязни пластинки и пъхаш по обратния път внимателно!Незнам кво разбра ама и аз така ти го обясних,че .........
                Fiat Punto 1.1моно 95г.-Няма го вече
                Alfa Romeo 146 1.9JTD 99г.
                Alfa Romeo 155 1.7TS 93г.

                Коментар


                  #9
                  puntotras написа:
                  Значи сваляш само перото с 2те желязни пластинки от 2те му страни леко и с пиниз като не дърпаш на страни а по дължината на чистачката и внимаваш да не счупищ щифчетата Мериш по старото дължината,режеш ако е необходими,поставяш старите 2 желязни пластинки и пъхаш по обратния път внимателно!Незнам кво разбра ама и аз така ти го обясних,че .........
                  Точно така Другият вариант е да се купи перо специално за Пунто и се нанизва по описания начин и става екстра Продава се на ШАМПИОН и струва 7лв.
                  http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
                  Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
                  FIAT Punto 02' 1.9 JTD
                  FIAT Punto 99' 1.7 TD

                  Коментар


                    #10
                    ясно , ще пробвам пък ще видим
                    Punto 1.2, ELX MPI

                    Коментар


                      #11
                      puntotras написа:
                      Значи сваляш само перото с 2те желязни пластинки от 2те му страни леко и с пиниз като не дърпаш на страни а по дължината на чистачката и внимаваш да не счупищ щифчетата Мериш по старото дължината,режеш ако е необходими,поставяш старите 2 желязни пластинки и пъхаш по обратния път внимателно!Незнам кво разбра ама и аз така ти го обясних,че .........
                      Тоя номер с перото го играя от години, първо на типото, сега и на стилото и не мога да разбера защо ги правят така тия чистачки! Не вижддам някаква екстра освен бутнята при смяната
                      Fiat Stilo 1.8 16V

                      Коментар


                        #12
                        Здравейте! Последния път като се опитах да включа задната чистачка, тя едва се помръдна и спря. Оттогава не мога да я включа. Предполагам, че проблема е в лостчето откъдето се пуска чистачката или в моторчето? Благодаря!

                        Коментар


                          #13
                          сещам се за три причини да не тъгва задната чистачка:1 - лосчето на волана - както и ти казваш - няма идея обаче как се отстранява2 - прекъснато захранване на моторчето - може да са зацапани контактите на задната врата или някоя клемата на самото моторче да прави проблем 3 - изгоряло моторче - възможно е, ако е изпускало вода от маркучето на пръскачката - не е страшно, може да вземеш втора употреба и смяната е леснакаква все пак е колата? имаш ли контакти на задната врата? ако -да, при проверката трябва да имаш предвид, че ток нормално стика до моторчето само при затворена задна врата ...
                          2.4 JTD

                          Коментар


                            #14
                            Колата е Фиат Пунто С (1995). И "Да" има контакти на задната врата. Ще проверя всичко до което мога да достигна . Благодаря Ви!

                            Коментар


                              #15
                              Има още един вариант. Оста лагерува на някакви втулки, които клеясват. При мен беше така. Можеш да провериш , като свлаиш целият механизъм, и му подадеш директно ток от акумулатора (за малко !), и се заслушаш дали с ечува бръмчене от моторчето. Ако чуваш - значи всичко си работи, и трябва само да поразглобиш механизма, и да почистиш клеясалата ос. Аз накрая смених механизма - толкова беше клеясало всичко ...
                              FIAT Punto '94, 1.1 Petrol

                              Коментар

                              Working...
                              X