Някой разглобявал ли е задната чистачка? Питам щото аз въобще нямах чистачка, нито моторче.Сега си намерих моторче и чистачка (цялото рамо), но като ги монтирах се вижда много голям луфт при оста на моторчето. Нещо липстава.Какво трябва да има там? Гумено уплътнение? Пластмасова втулка, или кво?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Задна чистачка Punto I
Collapse
X
-
Там е пръскачката за задното стъкло-концентрично на оста...Виж тук http://91.92.0.122:7080/navi?MOD_COD...OD=0&DRW_NUM=5Ex. Grande Punto Driver
-
Лошо съм го обяснил.Ей това, дето е с червено е празнината между оста на моторчето и ръба на тенекията.Иначе пръскалката е налице, виждат се двете дюзи.Edit: a, сега виждам - липства 7 - благодаря.Като знам, кви са шансовете да се открие някакво парченце пластмаса в магазините, пък и в моргите, май ще трябва да разкарам моторчето и сложа пак старата тапа - поне външния вид на колата да остане приличен.2.4 JTD
Коментар
-
А какъв е шанса да пробиеш дупка на твоята тапа(незнам какво представлява) и да я оставиш да стои там като през дупката която си направил да изкараш това желязното за чистачката?Поне да не е дупка-има ли шанс да се побългари докато намериш от някоя морга оригинално такова?Fiat Punto 1.1моно 95г.-Няма го вече
Alfa Romeo 146 1.9JTD 99г.
Alfa Romeo 155 1.7TS 93г.
Коментар
-
Цъ, оста стърчи около 2 - 2.5 см., а тапата в висока около 0.5 - 0.8 см., черна гума с формата на капачка от лимонада, с отвор в средата и хваната с коларски болт (кръгла глава). Нямам идея от къде я е измислил предишния собственик, но се връзваше мн. добре. Разбира се, възможно е да се разшири отвора на тапата и да се сложи за да прикрива луфта, но така пак ще се вижда разликата между присъединителната повърхност на рамото на чистачката и оста - кофти.Не знам защо ама ей такива дребни неща много ме изнервят.2.4 JTD
Коментар
-
Значи сваляш само перото с 2те желязни пластинки от 2те му страни леко и с пиниз като не дърпаш на страни а по дължината на чистачката и внимаваш да не счупищ щифчетата Мериш по старото дължината,режеш ако е необходими,поставяш старите 2 желязни пластинки и пъхаш по обратния път внимателно!Незнам кво разбра ама и аз така ти го обясних,че .........Fiat Punto 1.1моно 95г.-Няма го вече
Alfa Romeo 146 1.9JTD 99г.
Alfa Romeo 155 1.7TS 93г.
Коментар
-
puntotras написа:Значи сваляш само перото с 2те желязни пластинки от 2те му страни леко и с пиниз като не дърпаш на страни а по дължината на чистачката и внимаваш да не счупищ щифчетата Мериш по старото дължината,режеш ако е необходими,поставяш старите 2 желязни пластинки и пъхаш по обратния път внимателно!Незнам кво разбра ама и аз така ти го обясних,че .........http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
puntotras написа:Значи сваляш само перото с 2те желязни пластинки от 2те му страни леко и с пиниз като не дърпаш на страни а по дължината на чистачката и внимаваш да не счупищ щифчетата Мериш по старото дължината,режеш ако е необходими,поставяш старите 2 желязни пластинки и пъхаш по обратния път внимателно!Незнам кво разбра ама и аз така ти го обясних,че .........Fiat Stilo 1.8 16V
Коментар
-
сещам се за три причини да не тъгва задната чистачка:1 - лосчето на волана - както и ти казваш - няма идея обаче как се отстранява2 - прекъснато захранване на моторчето - може да са зацапани контактите на задната врата или някоя клемата на самото моторче да прави проблем 3 - изгоряло моторче - възможно е, ако е изпускало вода от маркучето на пръскачката - не е страшно, може да вземеш втора употреба и смяната е леснакаква все пак е колата? имаш ли контакти на задната врата? ако -да, при проверката трябва да имаш предвид, че ток нормално стика до моторчето само при затворена задна врата ...2.4 JTD
Коментар
-
Има още един вариант. Оста лагерува на някакви втулки, които клеясват. При мен беше така. Можеш да провериш , като свлаиш целият механизъм, и му подадеш директно ток от акумулатора (за малко !), и се заслушаш дали с ечува бръмчене от моторчето. Ако чуваш - значи всичко си работи, и трябва само да поразглобиш механизма, и да почистиш клеясалата ос. Аз накрая смених механизма - толкова беше клеясало всичко ...FIAT Punto '94, 1.1 Petrol
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар