1.Колата тресе много особено напред-назад от 1500 до кум 2000 оборота при леко подаване на газ колата е 2004г. и нямам оборотомер но д/г по скоростта се ориентирам прави го на 1-2-3 предавка най много се усеща когато карам с 25-30 км/ч на 2-ра скорост това ми е големия проблем. Оборотите на празен ход на мотора се усещат как не са постоянни ту затихват ту се покачват . 2.Разхода ми е доста висок не знам на другите коли д/г колко е но на мен ми харчи към 11-12 литра газ в града като не смятам бензина който гълта сутрин докато прехвърли. Така това са ми проблемите с моята кола. Сменени части - така да почна от далече първо очаквах да са нещо по токовете проблемите взех си НЖК свещи 4 нови кабели нова бобина нова модела е с 2те реших да пробвам със смяната на 1 та видя дали проблема е от нея и после да я обърна на другата на мястото ако не се оправи не знам метода правилен ли е но проблема си го има още. Така нова ламбда сонда. Почистих си дроселовата клапа . Ново стъпково моторче защото при ваденето счупих старото . Вадих мап сензора и го напръсках с почистващ спрей няма ефект . След толкова много неща ми се изчерпаха идеите и затова реших да се посъветвам.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат пунто 1.2 60 коня 8 цилиндъра колата тресе на празен хо
Collapse
X
-
8 цилиндъра? Като си ръчкал около дросела, правил ли си нова самоадаптация на стъпковото моторче?Откачаш акумулатора за час, палиш на бензин и чакаш да загрее без да пипаш педала на газта. Форсираш няколко пъти до 4000, правиш едно кръгче с нормално каране, гасиш и проблема трябва да изчезне."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
-
8-клапана объркал съм се за което се извинявам днес пробвах адаптацията която колегата беше написал по нагоре нямаше ефект нищо не се промени .Какво направих вечерта си свалих клемите + - и 2те сутринта ги сложих запалих без да барам газта докато загря до 90 градуса форсирах я 3-4 пъти покарах я само на бензин 10тина минути и нищо не се промени.Свещите и кабелите са ми чисто нови на 500км. И с новите и със старите кабели и свещи проблема си го има .
Коментар
-
biankov е твоя човек. Пиши му на лични и нека види Пунтото. Според мен е нещо тривиално, но ти така поднасяш информацията, че...8 цилиндъра! Чудно Пунто, нали? :DM5kov, удари и ти едно рамо на място. При това описание, може от тампон на мотора да му тресе... Знам ли.Или по-скоро газовата е за настройка. Със сигурност. И това.Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Коментар
-
Щот е кофти диагноза, но при толкова сменени части и надявам се правилна адаптация, не остава нищо друго.Аз имам един кабел за диагностика от тези с копченцето, не съм сигурен дали ще може да се върже с пунтака, но не пречи да се прова.Утре няма как, но вдругиден след 19:00 съм на линия, ако ти се разхожда до Сторгозия."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар