Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Чип на Мареа 1.8?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Чип на Мареа 1.8?

    Колеги, някой успял ли е да "чипне" вече прословутото Хитачи на Мареа 1.8 16в, до колкото знам в България никой не е успял. Намерих един колега в олх от Кърджали с който говорих и ми каза че има начин и той го прави, цената е повече от приемлива и се замислих. Дори 4-5 коня да дойдат отгоре или респонса на двигателя да се подобри е добре дошло, та поредният голям майстор ли е или вече има начин.
    Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
    Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
    Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

    #2
    Само Ники /OEM/ от Алфа форума в Горна Оряховица може да пипа хитачито, питал съм всички по-големи тунинг фирми предлагащи чип тунинг и всеки, на който съм изпратил снимка на ЕКУ-то отказва категорично, иначе на всички в листите им присъства въпросния мотор с инфо преди и след чипа, но като се обадиш по телефона и йок Само за инфо да ти кажа, че на мойто ЕКУ няма чип, ЕКУ-то е чист контролер и няма какво да му се чипва, явно се пипа нещо друго по ЕКУ-то, но не съм наясно, още не съм стигнал до там, но трябва да го направя някой ден, като дойдат излишни финанси тогава.
    punto HGT

    Коментар


      #3
      didich написа:
      Само Ники /OEM/ от Алфа форума в Горна Оряховица може да пипа хитачито, питал съм всички по-големи тунинг фирми предлагащи чип тунинг и всеки, на който съм изпратил снимка на ЕКУ-то отказва категорично, иначе на всички в листите им присъства въпросния мотор с инфо преди и след чипа, но като се обадиш по телефона и йок Само за инфо да ти кажа, че на мойто ЕКУ няма чип, ЕКУ-то е чист контролер и няма какво да му се чипва, явно се пипа нещо друго по ЕКУ-то, но не съм наясно, още не съм стигнал до там, но трябва да го направя някой ден, като дойдат излишни финанси тогава.
      Колегата ме предупреди че ефекта няма да е огромен, но при цена 100лв единствено ме притеснява дали въобще ще е пипнат. След всички подобрения ми се струва че с един пипнат компютър ще заработи по добре.
      Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
      Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
      Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

      Коментар


        #4
        Със сигурност ще заработи по добре и си мисля, че би трябвало да излязат 8-15к.с. ако е пипнато като хората, за 4-5к.с. смисъла е никакъв, ти толкова ще вдигнеш ако си сипеш 100 октана бензин с някоя хубава добавка в бензина.Пита ли човека дали е правил и отварял вече такива ЕКУ-та, прати му снимка на твоя, защото както казах по телефона всички обещават, че няма проблем и като им изпратя снимката с номера на ЕКУ-то и всички дърпат рязко ръчната
        punto HGT

        Коментар


          #5
          Това е твоя човек http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...Отделно, до колкото знам Ники вече има дино, сиреч реално може да видиш преди/след какво се случва и какво си постигнал, с чип без дино за 100лв още от сега ти казвам, че ще си дадеш парите на вятъра, по добре си налей хубав бензин и толкоз.Колко ще струва при Ники и аз незнам, преди да си вземе диното ми беше казал цена от 300лв, по скъпо е, но реално ще видиш дали има смисъл и за какво си даваш парите, сега с диното какви пари е нямам идея, не съм му звънял скоро.
          punto HGT

          Коментар


            #6
            И 300 бих дал за да видя ефект от цялата работа, пък и без това имах идея да мина на едно дино и да проверя сега колата колко ще даде.Най-вероятно първо ще сложа изпускателни от ТС и отворената генерация и тогава за капак един чип. Раздвижни ролки ще са нужни ли за 2та изпускателни или работата ще мине и без тях?
            Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
            Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
            Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

            Коментар


              #7
              Раздвижни мисля, че не трябват, но от какъв мотор са валовете с такива пети зацепваш.
              punto HGT

              Коментар


                #8
                didich написа:
                Раздвижни мисля, че не трябват, но от какъв мотор са валовете с такива пети зацепваш.
                Значи ще купувам нови пети Ще търся валове от 1.8ТС 155кс, два изпускателни ще ми свършат идеална работа и трябва да има положителен ефект в средни и високи обороти. Бях си наумил всъщност да направя колата конкурент на БМВ 115, Астра 115 и Голф пак същите коне и онзи ден се повозих в такъв баварец... ама то дори няма да има смисъл да се хабя с такива, ще бъдат доста назад. Дидич ако ида до Сф ще ти звънна, чини ми се че ще съм малко зад теб. Ако се сещаш някой + за мотора казвай.
                Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                Коментар


                  #9
                  1.8ТС е 144к.с., но това не е от толкова значение, до колкото имам инфо валовете на 1.8ТС и 2.0ТС са еднакви, така че които и да вземеш е без значение, разлика едвам доловима аз усещам само във високи обороти, след 5000 до прекъсвач.Защо ще взимаш само изпускателни ??п.п. БМВ 318 - 115к.с. е тотален мъртвец, виж 318IS е съвсем друга кола.
                  punto HGT

                  Коментар


                    #10
                    didich написа:
                    1.8ТС е 144к.с., но това не е от толкова значение, до колкото имам инфо валовете на 1.8ТС и 2.0ТС са еднакви, така че които и да вземеш е без значение, разлика едвам доловима аз усещам само във високи обороти, след 5000 до прекъсвач.Защо ще взимаш само изпускателни ??п.п. БМВ 318 - 115к.с. е тотален мъртвец, виж 318IS е съвсем друга кола.
                    Дядо ми има такава е30 318is купе и ще опитам и с нея. Всмукателните са със вариатор и единствено 2 изпускателни ще ми свършат работа и може да има ефект от цялата работа, пък и това портване ще се усети най вече с тях. Забелязах че главиге на 1.8 16в са много "затапени" от към изпускателни отвори и има много голям ръб под фаските на клапаниге което много завихря потока, всмъкателният колектор е добре само до фланеца който се хваща за гумените преходи. Тези към главата са с почти сплескан отвор и там също има много работа за това и е хубаво да се портне главата. колата се развърта много добре особенно след 2800 оборота, а респонса се е побрил в пъти.
                    Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                    Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                    Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                    Коментар


                      #11
                      Мдам, забравих, че си без вариатор Помисли как ще зацепиш изпускателния вал на мястото на всмукателния ??, явно няма да е с петата, която застопорява оригинално всмукателния, но това трябва да го каже, някой по запознат или някой, който го е правил и задължително преди да палиш превърташ мотора на ръка да си сигурен, че няма да удариш клапани.Друг тунинг за тоя мотор ...1. Мерил ли си колко тежи шайбата на коленовия вал ??, ако не е демпферна можеш да помислиш за друга по лека.2. Олекотяване на маховик - това не съм го правил, давам го само като идея.3. Хубав интейк за да може да смуче студен въздух.4. Термолента на изпускателния колектор за да намалиш жегата под капака, аз съм с керамична за 1200 градуса, струва около 30-40лв за 10м5. Махаш катализатора и другите гърнета по пътя на газовете и слагаш резонатори за да не ти гърми главата като караш или правиш изпускателната на 55-57мм вътрешно.След всички тия работи и чип накрая си мисля, че трябва да имаш поне едни 30к.с. отгоре и 318-ките ще припадат яко
                      punto HGT

                      Коментар


                        #12
                        30 хатмосферни коня :/ Оптимист :D
                        "Без сърца, сме просто машини"
                        Toyota Prius 1.5 Hybrid
                        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                        Коментар


                          #13
                          1. Демпферна шайба е, макар че много мислих дали да я сменя с олекотена се отказах поради ред причини.2.Олекотяване на маховик може и да се прави, но ще е доста напред във времето и то само ако се балансира на спецялна машина, защото не искам да ме разреже някои побългарен маховик.3. със сигурност ще увия колектора с лента защото има много жега в отсега и е желателно да бъде увит.4. Колд еър интейк ще се опитам да го измисля но по възможност ще си остана с фабричната кутия и един спортен панелем филтър.5.По широка генерация с 2 резонатора и крайно гърне ще е задължително за да не затапвам другите подобрения.6. Чип- ще е капака на всичко за да сработи добре( но се замислям дали да не си сложа един мегаскуирт) защото има доста благинки в него и нещо което искам да си направя в колата трип или борд компютър.
                          Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                          Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                          Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                          Коментар


                            #14
                            Има един газаджия в Русе - Людмил се казва представител на BRC. Той има Пунто mk2 1.8 мисля и му е правил чип. Бях го питал за фиата 1.8 и ми каза, че компютъра трябва да се отваря и т.н., но уж ми каза, че го може. Ако искаш да го питаш ето му го номера 088 444 010седем просто за информация.
                            Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

                            Коментар


                              #15
                              M5kov написа:
                              30 хатмосферни коня :/ Оптимист :D
                              Питай Слави колко коня е вдигнал на неговата след доработките на мотора, няма невъзможни неща
                              punto HGT

                              Коментар

                              Working...
                              X