Смених си свещите и пробвах да запаля. Чу се някакво хъркане леко и запали. После поработи колата. Загасих няколко пъти и палих да видя дали всичко е наред. И изведнъж не иска да пали. Не завърта въобще. Чува се как цъка някакво реле вътре и нищо. Отвора капака поръчкам малко кабели и някви букси и запали обаче пак с лекото хъркане. Поле пак пали 3-4 пъти и пак тоа проблем и така 1 час не мога да намеря от къде е проблема.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смених си свещите и понякога не ще да пали
Collapse
X
-
Re: Смених си свещите и понякога не ще да пали
fiat_love написа:Fiat 127 написа:Смених си свещите и провах да запаля. Чу се някакво хъркане леко и запали. После поработи колата. Загасих няколко пъти и палих да видя дали всичко е наред. И изведнъж не иска да пали. Не завърта въобще. Чува се как цъка някакво реле вътре и нищо. Отвора капака поръчкам малко кабели и някви букси и запали обаче пак с лекото хъркане. Поле пак пали 3-4 пъти и пак тоа проблем и така 1 час не мога да намеря от къде е проблема.
-
puntotras написа:Провери си малката жичка дето влиза в стартера да не е омаслена или да се е разхлопала и отвреме на време да подава ток?!
Коментар
-
НАпълно подкрепям тезата за проблем в шалтера на стартера - аз на Уно-то преди го имах тоя проблем и не ще и не ще да запали като слезна и ударя шалтера с една тесла отгоре да видиш как си пали....от студа клеясват и по-трудно изхвърля.Това че си палил няколко пъти едно след друго и т.н. няма отношение както и това че си сменил свещите (чисто съвпадение).Огледай да не е омаслена жичката към шалтера макар че ако питаш мен по-доре го сменяй преди да те остави някъде...Успех!Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
zfa159 написа:НАпълно подкрепям тезата за проблем в шалтера на стартера - аз на Уно-то преди го имах тоя проблем и не ще и не ще да запали като слезна и ударя шалтера с една тесла отгоре да видиш как си пали....от студа клеясват и по-трудно изхвърля.Това че си палил няколко пъти едно след друго и т.н. няма отношение както и това че си сменил свещите (чисто съвпадение).Огледай да не е омаслена жичката към шалтера макар че ако питаш мен по-доре го сменяй преди да те остави някъде...Успех!
Коментар
-
тох шалтера рядко се скапва, по-скоро има нужда от почистван, че там контакта се осъществява с едни медни пластини, а тока е голям и те нагарят. често няма нужда от нов, а от почистване- по-малко от 1 час работа със сваляне и качване на стартераLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:тох шалтера рядко се скапва, по-скоро има нужда от почистван, че там контакта се осъществява с едни медни пластини, а тока е голям и те нагарят. често няма нужда от нов, а от почистване- по-малко от 1 час работа със сваляне и качване на стартера
Коментар
-
Fiat 127 написа:pakumba написа:тох шалтера рядко се скапва, по-скоро има нужда от почистван, че там контакта се осъществява с едни медни пластини, а тока е голям и те нагарят. често няма нужда от нов, а от почистване- по-малко от 1 час работа със сваляне и качване на стартераLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:Fiat 127 написа:pakumba написа:тох шалтера рядко се скапва, по-скоро има нужда от почистван, че там контакта се осъществява с едни медни пластини, а тока е голям и те нагарят. често няма нужда от нов, а от почистване- по-малко от 1 час работа със сваляне и качване на стартера
Коментар
-
fiat_love написа:Хъркането може да е от превъртащ бендикс. Ремонта също е евтин и лесен.
Коментар
-
Че как го разглобявате тоя шалтер???Аз на колкото коли съм карал все съм се мъчил да го разглобя ама не може да се стигне до самия контактор (двете пъпки и въпросната медна пластина).Все са капсоловани и се сменят като цяло.Иаче да крепят се на 3 шпилки с гайки и се сваля бързичко и сравнително лесно.Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар