Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смених си свещите и понякога не ще да пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смених си свещите и понякога не ще да пали

    Смених си свещите и пробвах да запаля. Чу се някакво хъркане леко и запали. После поработи колата. Загасих няколко пъти и палих да видя дали всичко е наред. И изведнъж не иска да пали. Не завърта въобще. Чува се как цъка някакво реле вътре и нищо. Отвора капака поръчкам малко кабели и някви букси и запали обаче пак с лекото хъркане. Поле пак пали 3-4 пъти и пак тоа проблем и така 1 час не мога да намеря от къде е проблема.
    Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
    Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
    Совалката средно на LPG
    Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

    #2
    Re: Смених си свещите и понякога не ще да пали

    fiat_love написа:
    Fiat 127 написа:
    Смених си свещите и провах да запаля. Чу се някакво хъркане леко и запали. После поработи колата. Загасих няколко пъти и палих да видя дали всичко е наред. И изведнъж не иска да пали. Не завърта въобще. Чува се как цъка някакво реле вътре и нищо. Отвора капака поръчкам малко кабели и някви букси и запали обаче пак с лекото хъркане. Поле пак пали 3-4 пъти и пак тоа проблем и така 1 час не мога да намеря от къде е проблема.
    Търси проблема в шалтера на стартера. Не изхвърля.
    Аз на стария Фиат имах подобен проблем и слещу 40 лева ми смениха некво дето се върти и то правило изкрата. В понеделник се засилвам да го правя, че път ме чака края на седмицата.
    Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
    Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
    Совалката средно на LPG
    Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

    Коментар


      #3
      Провери си малката жичка дето влиза в стартера да не е омаслена или да се е разхлопала и отвреме на време да подава ток?!
      Fiat Punto 1.1моно 95г.-Няма го вече
      Alfa Romeo 146 1.9JTD 99г.
      Alfa Romeo 155 1.7TS 93г.

      Коментар


        #4
        puntotras написа:
        Провери си малката жичка дето влиза в стартера да не е омаслена или да се е разхлопала и отвреме на време да подава ток?!
        Утре на светло ще го проверя и това да видя дали има проблеми там. За сега от както се появи проблема не го е правил. Дане би да е от това че 4-5 пъти палих един след друг. Щото сега пала карам след това пак така паля си и няма проблем
        Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
        Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
        Совалката средно на LPG
        Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

        Коментар


          #5
          Проверявал ли си скоро как ти е акумулатора?Питам те защото ако е слаб и така като палиш-гасиш-палиш-гасиш алтернатора няма време да го зареди отново и ако е слаб му трябва време, за да събере енергия да завърти наново
          FIAT BRAVO 1.6 SX,103HP

          Коментар


            #6
            единственото достоверно менние тук е на митко. просто съвпадение, че се е случило след смяна на свещи.
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              Ако цъкането което се чува идва от стартера - значе шалтера не е наред. Ако откъм стартера не се чува шум, проблема е най-вероятно от износени четки. Последното при мене се случи преди около 2 месеца.
              Fiat Ritmo 105TC
              1600cc 105к.с.

              Коментар


                #8
                НАпълно подкрепям тезата за проблем в шалтера на стартера - аз на Уно-то преди го имах тоя проблем и не ще и не ще да запали като слезна и ударя шалтера с една тесла отгоре да видиш как си пали....от студа клеясват и по-трудно изхвърля.Това че си палил няколко пъти едно след друго и т.н. няма отношение както и това че си сменил свещите (чисто съвпадение).Огледай да не е омаслена жичката към шалтера макар че ако питаш мен по-доре го сменяй преди да те остави някъде...Успех!
                Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                Коментар


                  #9
                  zfa159 написа:
                  НАпълно подкрепям тезата за проблем в шалтера на стартера - аз на Уно-то преди го имах тоя проблем и не ще и не ще да запали като слезна и ударя шалтера с една тесла отгоре да видиш как си пали....от студа клеясват и по-трудно изхвърля.Това че си палил няколко пъти едно след друго и т.н. няма отношение както и това че си сменил свещите (чисто съвпадение).Огледай да не е омаслена жичката към шалтера макар че ако питаш мен по-доре го сменяй преди да те остави някъде...Успех!
                  Акумулатора е на 1 година. Не мисля да е от него. Някаква представа колко пари е този шалтер? Мисля да ходя на ул.Св.Наум там ми оправиха алтернатора и съм доволен
                  Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
                  Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
                  Совалката средно на LPG
                  Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

                  Коментар


                    #10
                    тох шалтера рядко се скапва, по-скоро има нужда от почистван, че там контакта се осъществява с едни медни пластини, а тока е голям и те нагарят. често няма нужда от нов, а от почистване- по-малко от 1 час работа със сваляне и качване на стартера
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      pakumba написа:
                      тох шалтера рядко се скапва, по-скоро има нужда от почистван, че там контакта се осъществява с едни медни пластини, а тока е голям и те нагарят. често няма нужда от нов, а от почистване- по-малко от 1 час работа със сваляне и качване на стартера
                      Я да ходя да си сваля стартера да видя дали няма да мога да го оправя. Ако не стане го карам при тоя типа да го оправя, че идва зима и път ме чака и ми трябва колата.
                      Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
                      Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
                      Совалката средно на LPG
                      Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

                      Коментар


                        #12
                        Fiat 127 написа:
                        pakumba написа:
                        тох шалтера рядко се скапва, по-скоро има нужда от почистван, че там контакта се осъществява с едни медни пластини, а тока е голям и те нагарят. често няма нужда от нов, а от почистване- по-малко от 1 час работа със сваляне и качване на стартера
                        Я да ходя да си сваля стартера да видя дали няма да мога да го оправя. Ако не стане го карам при тоя типа да го оправя, че идва зима и път ме чака и ми трябва колата.
                        еми добре е да си сигурен първо, че е това проблема на 100%, след тва се сваля с 3 болта целия стартер. шалтера и той май беше на 3 малки.
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          #13
                          pakumba написа:
                          Fiat 127 написа:
                          pakumba написа:
                          тох шалтера рядко се скапва, по-скоро има нужда от почистван, че там контакта се осъществява с едни медни пластини, а тока е голям и те нагарят. често няма нужда от нов, а от почистване- по-малко от 1 час работа със сваляне и качване на стартера
                          Я да ходя да си сваля стартера да видя дали няма да мога да го оправя. Ако не стане го карам при тоя типа да го оправя, че идва зима и път ме чака и ми трябва колата.
                          еми добре е да си сигурен първо, че е това проблема на 100%, след тва се сваля с 3 болта целия стартер. шалтера и той май беше на 3 малки.
                          Ей сего го гледах стартера как е хванат. Позачистих палко клемите и запалих и пак некав кофти звук кър кър нещо. Майната му отивам на майстора да го види, че явно му има нещо
                          Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
                          Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
                          Совалката средно на LPG
                          Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

                          Коментар


                            #14
                            fiat_love написа:
                            Хъркането може да е от превъртащ бендикс. Ремонта също е евтин и лесен.
                            Тъпото е че прави тва хъркане само като е студено и колата не е карана. Ако карам и след това паля няма проблеми. Закарах колата тези жичкаджите дето са на бул. Климет Охридски. Казах им да видят и стартера и бендикса. Ония каза че има некви луфтове според него. След малко ще ходя да зема колата, че тия дни ше ми трябва доста и немам избор.
                            Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
                            Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
                            Совалката средно на LPG
                            Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

                            Коментар


                              #15
                              Че как го разглобявате тоя шалтер???Аз на колкото коли съм карал все съм се мъчил да го разглобя ама не може да се стигне до самия контактор (двете пъпки и въпросната медна пластина).Все са капсоловани и се сменят като цяло.Иаче да крепят се на 3 шпилки с гайки и се сваля бързичко и сравнително лесно.
                              Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                              Коментар

                              Working...
                              X