Май месец миналата година ми "смениха" съединителя на мареа 1.6 бензин. Колко и какво са го сменили, не зная, защото от тогава до сега не отделя като хората, лекото приплъзване при "полу-съединител", след смяната представлява някакво зверско приплъзване и тресене на колата - в изнанагорно тръгването е при 3-4 хил. оборота и някакво адско тресене - друг начин няма. Казаха ми, че трябвало диска да "улегне". За има няма 15 000 км късам четвърто въже на съединителя, явно че нещо не е в ред. Непрекъснато трябва да го натягам, защото след определен момент - 7-800 км започват скоростите да не включват и го натягам с още един, два оборота. Така докато не дойде момента, в който въжето се къса. 1 път разбирам, втори път - нещо дефектно, трети път - "абе айде за последно" (примерно) но четвъртият път ми е вече много. Също така забелязвам от около месец, че при изключена от скорост, има някакви адски вибрации, като на дизелов автомобил. Когато натисна съединителя вибрациите спират, щом го пусна (на изключена от скорост) вибрациите започват. На светофар имам чувството, че карам дизел - така се усеща в купето.Можете ли да ме насочите към някакъв евентуален проблем, защото много съм насъбрал на колата (днес ми отиде динамото - не зарежда, отделно постфактум разбрах, че след смяната на съединителя са ми пробили някъде радиатора на климатика {защото докато не го бяха сменявали, климатик си имаше }, и за капак трябва да сменявам и двата предни носача - на път съм да я издам за скрап, въпреки уж новия съединител, дискове, голям радиатор, водна помпа и ремък на 4 хиляди километра ).
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем-за 10 месеца след новия съединител, късам 4-то въже
Collapse
X
-
На: Ами то е едно такова усещане, все едно си си седнал върху пейджъра. Като при оная мацка в рекламата . И на мен на моменти ми е супер, ко като съм маж.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
Ma®tin написа:Май месец миналата година ми "смениха" съединителя на мареа 1.6 бензин. Колко и какво са го сменили, не зная, защото от тогава до сега не отделя като хората, лекото приплъзване при "полу-съединител", след смяната представлява някакво зверско приплъзване и тресене на колата...Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
slonikon написа:На: Ами то е едно такова усещане, все едно си си седнал върху пейджъра. Като при оная мацка в рекламата . И на мен на моменти ми е супер, ко като съм маж.
Коментар
-
pakumba написа:проблема е ясен, кофти майстори.Виж някъде из форума пътя на жилото и го направи така.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
naskobg написа:slonikon написа:На: Ами то е едно такова усещане, все едно си си седнал върху пейджъра. Като при оная мацка в рекламата . И на мен на моменти ми е супер, ко като съм маж.
Коментар
-
stilo_new написа:naskobg написа:slonikon написа:На: Ами то е едно такова усещане, все едно си си седнал върху пейджъра. Като при оная мацка в рекламата . И на мен на моменти ми е супер, ко като съм маж.
Коментар
-
Plastex написа:pakumba написа:проблема е ясен, кофти майстори.Виж някъде из форума пътя на жилото и го направи така.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Проверете тампоните на мотора. Ако са ок ще се наложи сваляне на съединителя и оглеждане на притескателя и евентуално камбаната на ск за нарези. Възможно е да не центриран както трябва.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар