Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем-за 10 месеца след новия съединител, късам 4-то въже

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем-за 10 месеца след новия съединител, късам 4-то въже

    Май месец миналата година ми "смениха" съединителя на мареа 1.6 бензин. Колко и какво са го сменили, не зная, защото от тогава до сега не отделя като хората, лекото приплъзване при "полу-съединител", след смяната представлява някакво зверско приплъзване и тресене на колата - в изнанагорно тръгването е при 3-4 хил. оборота и някакво адско тресене - друг начин няма. Казаха ми, че трябвало диска да "улегне". За има няма 15 000 км късам четвърто въже на съединителя, явно че нещо не е в ред. Непрекъснато трябва да го натягам, защото след определен момент - 7-800 км започват скоростите да не включват и го натягам с още един, два оборота. Така докато не дойде момента, в който въжето се къса. 1 път разбирам, втори път - нещо дефектно, трети път - "абе айде за последно" (примерно) но четвъртият път ми е вече много. Също така забелязвам от около месец, че при изключена от скорост, има някакви адски вибрации, като на дизелов автомобил. Когато натисна съединителя вибрациите спират, щом го пусна (на изключена от скорост) вибрациите започват. На светофар имам чувството, че карам дизел - така се усеща в купето.Можете ли да ме насочите към някакъв евентуален проблем, защото много съм насъбрал на колата (днес ми отиде динамото - не зарежда, отделно постфактум разбрах, че след смяната на съединителя са ми пробили някъде радиатора на климатика {защото докато не го бяха сменявали, климатик си имаше }, и за капак трябва да сменявам и двата предни носача - на път съм да я издам за скрап, въпреки уж новия съединител, дискове, голям радиатор, водна помпа и ремък на 4 хиляди километра ).

    #2
    проблема е ясен, кофти майстори.Виж някъде из форума пътя на жилото и го направи така.
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Re: Проблем-за 10 месеца след новия съединител, късам 4-то в

      Ma®tin написа:
      На светофар имам чувството, че карам дизел - така се усеща в купето.
      Колега, какво е усещането да караш дизели?От доста време карам дизели и да ти кажа усещането си е супер.

      Коментар


        #4
        На: Ами то е едно такова усещане, все едно си си седнал върху пейджъра. Като при оная мацка в рекламата . И на мен на моменти ми е супер, ко като съм маж.
        браво 1,6/90 - 09 г.

        Коментар


          #5
          Ma®tin написа:
          Май месец миналата година ми "смениха" съединителя на мареа 1.6 бензин. Колко и какво са го сменили, не зная, защото от тогава до сега не отделя като хората, лекото приплъзване при "полу-съединител", след смяната представлява някакво зверско приплъзване и тресене на колата...
          При подобно поведение с браво 1,6 бях за смяна скоростна кутия - счупен лагер и съединителя омаслен. T’ва говно, дето беше сменяло съединителя изобщо не забелязал, че лагера е счупен и има луфт.
          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

          Коментар


            #6
            slonikon написа:
            На: Ами то е едно такова усещане, все едно си си седнал върху пейджъра. Като при оная мацка в рекламата . И на мен на моменти ми е супер, ко като съм маж.
            Проблема ти е в колата, не в дизела.

            Коментар


              #7
              pakumba написа:
              проблема е ясен, кофти майстори.Виж някъде из форума пътя на жилото и го направи така.
              Моят съвет към скъсалите жило е да търсят втора употреба оригинално. Че в продажба са лудите ментаци и след като смених и скъсах две набързо ми светна, че причината е в ментеливите жила, само дето не бяха с рибарски конец направени - много слаба тел в бронята.
              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

              Коментар


                #8
                naskobg написа:
                slonikon написа:
                На: Ами то е едно такова усещане, все едно си си седнал върху пейджъра. Като при оная мацка в рекламата . И на мен на моменти ми е супер, ко като съм маж.
                Проблема ти е в колата, не в дизела.
                Всички сме карали дизели. Много добре разбра какво има предвид колегата. Това при изправана бензинка го няма.

                Коментар


                  #9
                  stilo_new написа:
                  naskobg написа:
                  slonikon написа:
                  На: Ами то е едно такова усещане, все едно си си седнал върху пейджъра. Като при оная мацка в рекламата . И на мен на моменти ми е супер, ко като съм маж.
                  Проблема ти е в колата, не в дизела.
                  Всички сме карали дизели. Много добре разбра какво има предвид колегата. Това при изправана бензинка го няма.
                  На моите 47 години съм карал доста дизели и бензинки.Ела да се качиш в моята кола и ти гарантирам, че като спреш на кръстовище, ще посягаш после към контактния ключ, защото ще си мислиш че е угаснала. :D

                  Коментар


                    #10
                    Plastex написа:
                    pakumba написа:
                    проблема е ясен, кофти майстори.Виж някъде из форума пътя на жилото и го направи така.
                    Моят съвет към скъсалите жило е да търсят втора употреба оригинално. Че в продажба са лудите ментаци и след като смених и скъсах две набързо ми светна, че причината е в ментеливите жила, само дето не бяха с рибарски конец направени - много слаба тел в бронята.
                    Вярвам ти. Все пак аз преди 2 год смених моето с ново, карам колата само градско и засега нямам симптоми за повторно късане. Не помня марка, но нещо около 30 лв беше
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      Ще помоля naskobg да не "оспамва" темата - Благодаря за което.Мисля, че всички поинтересували се от темата, разбраха за какво става въпрос. Вибрации, нехарактерни за бензинов двигател, изчезващи, когато натисна педала на съединителя (при изключена от скорост).

                      Коментар


                        #12
                        Проверете тампоните на мотора. Ако са ок ще се наложи сваляне на съединителя и оглеждане на притескателя и евентуално камбаната на ск за нарези. Възможно е да не центриран както трябва.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар

                        Working...
                        X