Това е диагнозата на любимото Пунто+6 часа мъки по изваждането, клеясали винтове итн. Няма поправка това нещо...очевидноВъпроса е нов или рециклиран. Ако някой от колегите е имал опит с рециклираните и знае мястото, където се продават ще е хубаво. Замислям се и за чисто нов алтернатор, но както за всички резервни части в БГ нямам доверие, че ще е такъв и качествен /та дори и с гаранция, като възлов агрегат/ПС Горкото Пунто дето било на 110000 км...първо стартер, после алтернатор, тия части не се развалят на тия километри
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спукан корпус на алтернатор
Collapse
X
-
Типично, на мен алтернатора ми замина на 120 000 km. И аз тогава се чудех - нов или рециклиран. В Алекасандър ауто ми дадоха цена 300 или 380 лв. за нов, не помня точната сума. От АНКОЛ ми казаха, че имат някакви мострени, т.е. не били монтирани въобще - 90 лв. В ония работилниците на ул. Козлодуй след Раковска ми искаха 150 лв., за рециклиран вкл. монтажа. В крайна сметка си взех рециклиран, със сменени лагери от един комшия, който има цех за ремонт на алтернатори - 80 лв. Това беше август 2005 г. От тогава съм навъртял към 18 000 km.Според мен няма никакъв смисъл да взимаш нов. Ако все пак си решил да е нов звънни на Христо (hit-ko) - 046/663300 Тук може да направиш справка за цените на рециклирани: Италианецa - 955 54 76, 855 80 38АНКОЛ - 974 38 30, 973 70 71, 975 36 252.4 JTD
-
Re: Спукан корпус на алтернатор
Може да провериш и тук:http://www.kosser.net/shops.phpПредлагат нови,рециклирани и отделно само капаци по каталог.Ex. Grande Punto Driver
Коментар
-
Ако е спукана такава част от корпуса, която не нарушава геометрията на остта може да се залепи на място, където заваряват алуминий. Ако е малка пукнатината може да се запълни с лепило от типа "течен метал’’. Лично съм си лепил така алтернатора на стария опел-не е мръднал до днес!Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
така е ако не е по леглото на лагера може да се залепи спокойно, но ако е при лагера е кофти. иначе не виждам смисъл да се купува нов при положение, че лагерите струват към 10 кинта от магазин за лагери и 20-тина от магазин за авточасти, сменят се лесно. четките са стотинки. релето и то е 20 тина лева и получаваш чисто нов алтернатор за 50 леа. е сеа ако се прецака ротора е кофти, ама тва става рядко, освен ако не го намокришLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Най-интересното е, че беше спукан на три места, някъде по-малко на друго място повече.Човека който направи ремонта каза, че му е трябвало още малко да блокира, а при изваждането са счупили едното рамо...на този фон реших, че заниманието със съответен ремонт не е сигурно, че ще доведе до 100% ефект. Обадих се по всички работилнички около Козолдуй и цената не падна под 200 лв. В крайна сметка си взех от Косер чисто нов /разбирайте в кутия, със стикери и стиропор / за 280 лв. при цена на рециклиран 200...и тази одисея свърши така...ааа купих си и 4Хфриго2 и този месец ще правя диета хахаАрх. Стаменов &
Пунто ELX, 1.7 ТД 70
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар