Колеги като изключа от скорост се чува начукване откъм съединитела, когато го натисна шума изчезва. Та имам съмнение за лагер, чувал съм и съм чел във форума, ча са с лагер помпа и са много скъпи, пък като се отвори може да се окаже и съединитела за смяна, та мога да влезна в един филм... Моля дайте мнения и съвет, скъп ли е съединитела и лагера Или лагер помпата. Предварително ви благодаря колеги за мнението.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос съеденител стило1.9 жтд мулти вагон 115 к.с
Collapse
X
-
Вероятно точно лагера е. Не съм запознат точно как е при теб, но карах служебен Ескорт атмосферен дизел, който при минусови температури като запалиш се чува все едно някой с все сила буха с чук по ламарина. Натискаш съединителя и изчева. Като загрее малко след 3-4 минути изчезва или поне не се чува вече на фона на тракането на двигателя. Така и навъртях още много км без промяна и сигурно и още така се кара.
-
Сменях онзи ден - съединител валео - 320лв., лагер помпа - 196лв. Това са цени без отстъпки - ако можеш да си намериш с отстъпка по-добре. Тук във форума, мисля че Митака продаваше части с отстъпка, потърси ако те интересува.Иначе за труда около 200лв. според сервизаFiat Punto 1.9 JTD 2000 - ex
Fiat Stilo 1.9 JTD 115 - now
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар