Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трябва ли да се чака да загрее колата?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    didich написа:
    Мани ги тия, безмислено е да ги упоменаваш, камо ли да ги вкарваш в някаква класация, защото повечето отдавна са предадени за скраб или са изгнили в някой селскостопански двор, дай да си говорим за коли, предполагам градско до магазина не ходиш с джугана с 20 литра туба кореселин, ако случайно решиш да отидеш до кафето и ти свърши горивото
    Ще си направя облак от мастика и ракия (от кафето) и ще се прибера И на калеко алекото си е пушка. Ходи на баирите с него (няма винетки данък и др.) по полето и така.Както и да другия калеко ходи (в кукленскя балкан) с ладата до лозето .

    Коментар


      #77
      Евал съм ти и счупелниците. Паля....чакам да поработи макс 20 секунди и тръгвам. При екстремно ниски чакам аз да се размразя минута и тръгвам. Това само като забравя да запаля печката :D
      Powered by Emzo

      Коментар


        #78
        evgeni85 написа:
        Евал съм ти и счупелниците. Паля....чакам да поработи макс 20 секунди и тръгвам. При екстремно ниски чакам аз да се размразя минута и тръгвам. Това само като забравя да запаля печката :D
        To ти и да искаш да тръгнеш зимата ако са ти замръзнали джамовете няма да можеш или има 1 м. сняг. По 30 . съм копал тая зима окопи с войнишка лопата.....

        Коментар


          #79
          Снега е друго. Там си възпрепятстван физически. Говоря за суха студ.
          Powered by Emzo

          Коментар


            #80
            rangel88 написа:
            ntodorov написа:
            Учения така го каза! Въри спори с него !!! Не се и съмнявам че ще го сториш. Май ти е кеф да спориш за спорта. Като си запалиш колата на - 15 даи газ до ламарината ама веднага 4 000 оборота Mr. Green и поддържай. Моята и парното не може да загрее зимата 40/50 градуса ...
            Къде видя спор от мен ? Я пак ми прочети мнението. Писах ти, че ФИАТ и производните му си имат неща, които твоят учен впоследствие вгражда в колата си.Таймери, подгреви ? И що, като от ФИАТ са предвидили тези неща докато колата е била на скица. Сещаш се каква благинка е това през студените зимни дни. Това е и една от причините да ни духа топличко вътре преди стрелката за температурата на ДВГ да е отлепила от изходната си позиция, а ледът от прозорчетата да се свлича от тях, като лавина от алпийски склон. Точно в това отношение с нищо не можеш да впечатлиш нас "жабарите". :P
            Онова си беше индивидуално и работеше с гориво....Ами може и така да се нз. моята е дърта 98... Сигурно са така като се счупят да може да си живееш в нея на топличко или хладно да си пафкаш Tи ми дай една A8 или S 8 пак си карай фифо- то топло топло
            На А8 обслужването е има-няма Четири хилки. Ако мислиш, че е по-ефтино от Фиата - ти си човека.
            Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

            Коментар


              #81
              dobrujanetza написа:
              rangel88 написа:
              ntodorov написа:
              Учения така го каза! Въри спори с него !!! Не се и съмнявам че ще го сториш. Май ти е кеф да спориш за спорта. Като си запалиш колата на - 15 даи газ до ламарината ама веднага 4 000 оборота Mr. Green и поддържай. Моята и парното не може да загрее зимата 40/50 градуса ...
              Къде видя спор от мен ? Я пак ми прочети мнението. Писах ти, че ФИАТ и производните му си имат неща, които твоят учен впоследствие вгражда в колата си.Таймери, подгреви ? И що, като от ФИАТ са предвидили тези неща докато колата е била на скица. Сещаш се каква благинка е това през студените зимни дни. Това е и една от причините да ни духа топличко вътре преди стрелката за температурата на ДВГ да е отлепила от изходната си позиция, а ледът от прозорчетата да се свлича от тях, като лавина от алпийски склон. Точно в това отношение с нищо не можеш да впечатлиш нас "жабарите". :P
              Онова си беше индивидуално и работеше с гориво....Ами може и така да се нз. моята е дърта 98... Сигурно са така като се счупят да може да си живееш в нея на топличко или хладно да си пафкаш Tи ми дай една A8 или S 8 пак си карай фифо- то топло топло
              На А8 обслужването е има-няма Четири хилки. Ако мислиш, че е по-ефтино от Фиата - ти си човека.
              Този който има пари за А 8 не го интересува кое струва и колко гори.И ако си с верига обслужването не е толкова болезнено (ако не бараш ангренажа де). Вероятността да се скъса е колкото да те удари гръм 3 пътя

              Коментар


                #82
                rangel88 написа:
                И ако си с верига обслужването не е толкова болезнено (ако не бараш ангренажа де). Вероятността да се скъса е колкото да те удари гръм 3 пътя
                Абе колега..... Чета ти постовете в няколко теми и се чудя - обслужването на един автомобил за теб само в смяна на ангренажни ремъци ли се изразява? И по веригата има обслужване, спокойно. И не е особено евтино.По темата - Единствено в големите студове паля и изчаквам докато поразчистя снега от колата или се размразят стъклата.

                Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

                Коментар


                  #83
                  PSG написа:
                  rangel88 написа:
                  И ако си с верига обслужването не е толкова болезнено (ако не бараш ангренажа де). Вероятността да се скъса е колкото да те удари гръм 3 пътя
                  Абе колега..... Чета ти постовете в няколко теми и се чудя - обслужването на един автомобил за теб само в смяна на ангренажни ремъци ли се изразява? И по веригата има обслужване, спокойно. И не е особено евтино.По темата - Единствено в големите студове паля и изчаквам докато поразчистя снега от колата или се размразят стъклата.
                  Е четеш ама не си видял.Това се прави масло филтри ролки ремъци. Вече ако искаш може и двигателя да смениш скоростната кутия купе и така.Хората с вериги карат по 10 г без да пипат нещо с купени коли на по 10/15 г коли общо 20/25 г .Е моята от както е купена нищо не е пипано по ангренажа за 3/4 г. Баща ми е жалеше аз като се качих хич не е жала газ до ламарина 4 000 оборота на 1/2/3 да ръмжи ... То тя е 2 г с зимни гуми педраши и зиме и лете..

                  Коментар


                    #84
                    Аз моя Фиат така правя лятото при студен двигател, запалвам изчаквам няколко секунди докато паднат оборотите под 1000 и тръгвам зимата повечко минути чакам докато изчистя снега.
                    Fiat Brava 1.2 16V 80 к.с 2001г.

                    Коментар


                      #85
                      pavel88 написа:
                      Аз моя Фиат така правя лятото при студен двигател, запалвам изчаквам няколко секунди докато паднат оборотите под 1000 и тръгвам зимата повечко минути чакам докато изчистя снега.
                      Така е най правилно.

                      Коментар


                        #86
                        rangel88 написа:
                        Хората с вериги карат по 10 г без да пипат нещо с купени коли на по 10/15 г коли общо 20/25 г .Е моята от както е купена нищо не е пипано по ангренажа за 3/4 г. Баща ми е жалеше аз като се качих хич не е жала газ до ламарина 4 000 оборота на 1/2/3 да ръмжи ... То тя е 2 г с зимни гуми педраши и зиме и лете..
                        Давай смело, карай го още 6-7 години, нищо му няма. Само до 4000 оборота ли...срамота! Давай не я жалай - РЯЗ до 4500, да ръмжи още по-яко, да пуши, да мирише! Ама и на 4-та и на 5-та до лютеницата, няма да се излагаме сега само до 3-та. Тамън да влизат зимните гуми в оптимален температурен режим.

                        Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

                        Коментар


                          #87
                          PSG написа:
                          rangel88 написа:
                          Хората с вериги карат по 10 г без да пипат нещо с купени коли на по 10/15 г коли общо 20/25 г .Е моята от както е купена нищо не е пипано по ангренажа за 3/4 г. Баща ми е жалеше аз като се качих хич не е жала газ до ламарина 4 000 оборота на 1/2/3 да ръмжи ... То тя е 2 г с зимни гуми педраши и зиме и лете..
                          Давай смело, карай го още 6-7 години, нищо му няма. Само до 4000 оборота ли...срамота! Давай не я жалай - РЯЗ до 4500, да ръмжи още по-яко, да пуши, да мирише! Ама и на 4-та и на 5-та до лютеницата, няма да се излагаме сега само до 3-та. Тамън да влизат зимните гуми в оптимален температурен режим.
                          Да я даже ми дадоха и купа и шампанско накрая + мацка по бански Видя ли празен път или дай боже да съм 1 на светофара значи автоматически това значи, че и до другия трябва да съм 1 ви и ще проведа тест мощност и ускорение на бараката. Защото имаше едни проблеми с резервоара и крушите и беше като тест. Имали мощност? Бяга ли??? Има ли турбо. Дизел може ли губи да върти ???? Колко рязко може да тръгна без да завъртя гуми и много такива проби.Но разбрах че колкото повече съска турбото (при мене е от 2000 оборта) толкова и по бързо ми свършва нафтата. То за тези италианки се са в ремонт и проби. Няма 4/5 аз не карам бързо най-много евентуално 80/90 и то по пещерска (Пловдив) ако е празна. Да не съм като онези камикадзе с 150.Зимна лятна все е гума да се върти да се търкаля.... Да не дам 400 лв за гуми я. Нито ги имам пък и да ги няма да ги дам. То и моето каране 150/200 км на месец за кво ми са тези куми аз парите не мога да си избия за 10 г

                          Коментар

                          Working...
                          X