Естествено че няма. Споменах че се чака само на спортни автомобили където температурата на изгорелите газове е с пъти по висока. И целта е да не се запече маслото по оста на турбината. Колкото и да караш като душман при нормален двигател още повече дизел никога не можеш да стигнеш такава температура на турбината че да има опасност да запече масления филм при спиране
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трябва ли да се чака да загрее колата?
Collapse
X
-
nsn написа:Старт-стоп системата при ХХХ с дизелов турбиниран двигател и каране на макс(преход около 60км) я огаси на третата секунда.Явно инженерите от тази ХХХ марка са решили че няма нужда за охлаждане на турбината.FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
-
rangel88
Така онзи ден налетях на някакво предаване по DISCOVERY или NG някакви преработваха AUDI A8 му слагаха гребла отпред за сняг веричги и др. Защото така било угодно за собственика има вила и не можел да се качва...Пробваха е и в камера на -18 обаче като се качи запали но и спирачките са замръзнали. Слезна и е остави да позагрее малко. И отиде на чертожната дъска и започна.Нарисува двигател и започна:При студ маслото се е сгъстило и не може да си върши работата (омаслява) както трябва. Ако караш така веднага(палиш и бягаш) колата ще караш един вид като с малко масло или лошо смазване.Другото антифриза може да е замръзнал (ако е евтин) но може и да се е желирал или сгъстил. Дори и да се е сгъстил е лошо, защото не може да циркулира из двигателя и да охлажда колкото трябва. И за това му сложиха алтернативно отопления (на антифриза и парното) с таймер. 7 тръгваш за работа по принцип правиш го в 7 без 10 отиваш в 7 масло антифриз всичко е горещо както и 20 градуса в колата в (камерата на -17).Не се кара веднага на - температури дори и с А 8 . Палиш не пипаш нищо чакаш да се размразят стъклата в колата и караш
Коментар
-
Другото антифриза може да е замръзнал (ако е евтин) но може и да се е желирал или сгъстил. Дори и да се е сгъстил е лошо, защото не може да циркулира из двигателя и да охлажда колкото трябва. И за това му сложиха алтернативно отопления (на антифриза и парното) с таймер................Не се кара веднага на - температури дори и с А 8 . Палиш не пипаш нищо чакаш да се размразят стъклата в колата и карашA17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
В подкрепа на горното мнение и моя вече 16-сет годишен кошник има подгрев на антифриза, при това работещ.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
rangel88
ntodorov написа:Другото антифриза може да е замръзнал (ако е евтин) но може и да се е желирал или сгъстил. Дори и да се е сгъстил е лошо, защото не може да циркулира из двигателя и да охлажда колкото трябва. И за това му сложиха алтернативно отопления (на антифриза и парното) с таймер................Не се кара веднага на - температури дори и с А 8 . Палиш не пипаш нищо чакаш да се размразят стъклата в колата и караши поддържай.Моята и парното не може да загрее зимата 40/50 градуса ...
Коментар
-
Учения така го каза! Въри спори с него !!! Не се и съмнявам че ще го сториш. Май ти е кеф да спориш за спорта. Като си запалиш колата на - 15 даи газ до ламарината ама веднага 4 000 оборота Mr. Green и поддържай. Моята и парното не може да загрее зимата 40/50 градуса ...A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
rangel88
ntodorov написа:Учения така го каза! Въри спори с него !!! Не се и съмнявам че ще го сториш. Май ти е кеф да спориш за спорта. Като си запалиш колата на - 15 даи газ до ламарината ама веднага 4 000 оборота Mr. Green и поддържай. Моята и парното не може да загрее зимата 40/50 градуса ...Tи ми дай една A8 или S 8 пак си карай фифо- то топло топло
Коментар
-
rangel88
ntodorov написа:Tи ми дай една A8 или S 8 пак си карай фифо- то топло топло
Коментар
-
Мани недей да говориш за немското качество, че и там има случаи на усиране до плешките с извинение за израза, няма перфектна кола, която да е пипната и да няма нито един заводски проблем, всички модели имат някакви кусури или компромиси, ако всички бяха перфектни нямаше да има магазини за авточасти на всеки ъгъл във всеки град.
punto HGT
Коментар
-
rangel88
didich написа:Мани недей да говориш за немското качество, че и там има случаи на усиране до плешките с извинение за израза, няма перфектна кола, която да е пипната и да няма нито един заводски проблем, всички модели имат някакви кусури или компромиси, ако всички бяха перфектни нямаше да има магазини за авточасти на всеки ъгъл във всеки град.
Коментар
-
Мани ги тия, безмислено е да ги упоменаваш, камо ли да ги вкарваш в някаква класация, защото повечето отдавна са предадени за скраб или са изгнили в някой селскостопански двор, дай да си говорим за коли, предполагам градско до магазина не ходиш с джугана с 20 литра туба кореселин, ако случайно решиш да отидеш до кафето и ти свърши горивотоpunto HGT
Коментар
-
rangel88
Immortal написа:Papi___ написа:Абе май ще се окаже вярно твърдението,че колкото повече се кара една кола, толкова по-малко проблеми ще имаш с нея...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар