Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трябва ли да се чака да загрее колата?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Естествено че няма. Споменах че се чака само на спортни автомобили където температурата на изгорелите газове е с пъти по висока. И целта е да не се запече маслото по оста на турбината. Колкото и да караш като душман при нормален двигател още повече дизел никога не можеш да стигнеш такава температура на турбината че да има опасност да запече масления филм при спиране
    Powered by Emzo

    Коментар


      #62
      nsn написа:
      Старт-стоп системата при ХХХ с дизелов турбиниран двигател и каране на макс(преход около 60км) я огаси на третата секунда.Явно инженерите от тази ХХХ марка са решили че няма нужда за охлаждане на турбината.
      Автомобилите от известно време ги проектират икономисти и еколози, така че..........
      FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

      Коментар


        #63
        Така онзи ден налетях на някакво предаване по DISCOVERY или NG някакви преработваха AUDI A8 му слагаха гребла отпред за сняг веричги и др. Защото така било угодно за собственика има вила и не можел да се качва...Пробваха е и в камера на -18 обаче като се качи запали но и спирачките са замръзнали. Слезна и е остави да позагрее малко. И отиде на чертожната дъска и започна.Нарисува двигател и започна:При студ маслото се е сгъстило и не може да си върши работата (омаслява) както трябва. Ако караш така веднага(палиш и бягаш) колата ще караш един вид като с малко масло или лошо смазване.Другото антифриза може да е замръзнал (ако е евтин) но може и да се е желирал или сгъстил. Дори и да се е сгъстил е лошо, защото не може да циркулира из двигателя и да охлажда колкото трябва. И за това му сложиха алтернативно отопления (на антифриза и парното) с таймер. 7 тръгваш за работа по принцип правиш го в 7 без 10 отиваш в 7 масло антифриз всичко е горещо както и 20 градуса в колата в (камерата на -17).Не се кара веднага на - температури дори и с А 8 . Палиш не пипаш нищо чакаш да се размразят стъклата в колата и караш

        Коментар


          #64
          Другото антифриза може да е замръзнал (ако е евтин) но може и да се е желирал или сгъстил. Дори и да се е сгъстил е лошо, защото не може да циркулира из двигателя и да охлажда колкото трябва. И за това му сложиха алтернативно отопления (на антифриза и парното) с таймер................Не се кара веднага на - температури дори и с А 8 . Палиш не пипаш нищо чакаш да се размразят стъклата в колата и караш
          Дори и с А8 ???Омразните ти "жабарски коли" са помислили за това много отдавна. При използване на правилното масло ( 0/5W30/40), наличие на подгрев за антифриза, дефрост система за размразяване на стъклата - не виждам драми и нужда от преправяне и други шитни по колата. Дори 15 годишния ми ФИАТ е снабден с всичко описано по-горе. Защо даваш примери с недомислени коли ?ПС: Сегашната ми кола, която е от друга марка, народност и с 11 години по-нова от "стария" ми ФИАТ не предлага нищо по-различно и по-добро точно в това отношение. Така, че не подценявай толкова жабарите.По темата: Никога не чакам да ми загрее колата. Паля, слагам колана, пускам радиото и колкото - толкова. При минусови температури ръчкам дизела до 2000 об/мин. докато отлепи стрелката за температурата. Установявам, че в движение колата ми достига до оптимална температура по-бързо.
          A17DTС/S
          Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

          Коментар


            #65
            В подкрепа на горното мнение и моя вече 16-сет годишен кошник има подгрев на антифриза, при това работещ.
            Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
            Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

            Коментар


              #66
              ntodorov написа:
              Другото антифриза може да е замръзнал (ако е евтин) но може и да се е желирал или сгъстил. Дори и да се е сгъстил е лошо, защото не може да циркулира из двигателя и да охлажда колкото трябва. И за това му сложиха алтернативно отопления (на антифриза и парното) с таймер................Не се кара веднага на - температури дори и с А 8 . Палиш не пипаш нищо чакаш да се размразят стъклата в колата и караш
              Дори и с А8 ???Омразните ти "жабарски коли" са помислили за това много отдавна. При използване на правилното масло ( 0/5W30/40), наличие на подгрев за антифриза, дефрост система за размразяване на стъклата - не виждам драми и нужда от преправяне и други шитни по колата. Дори 15 годишния ми ФИАТ е снабден с всичко описано по-горе. Защо даваш примери с недомислени коли ?ПС: Сегашната ми кола, която е от друга марка, народност и с 11 години по-нова от "стария" ми ФИАТ не предлага нищо по-различно и по-добро точно в това отношение. Така, че не подценявай толкова жабарите.По темата: Никога не чакам да ми загрее колата. Паля, слагам колана, пускам радиото и колкото - толкова. При минусови температури ръчкам дизела до 2000 об/мин. докато отлепи стрелката за температурата. Установявам, че в движение колата ми достига до оптимална температура по-бързо.
              Учения така го каза! Въри спори с него !!! Не се и съмнявам че ще го сториш. Май ти е кеф да спориш за спорта.Като си запалиш колата на - 15 даи газ до ламарината ама веднага 4 000 оборота и поддържай.Моята и парното не може да загрее зимата 40/50 градуса ...

              Коментар


                #67
                Учения така го каза! Въри спори с него !!! Не се и съмнявам че ще го сториш. Май ти е кеф да спориш за спорта. Като си запалиш колата на - 15 даи газ до ламарината ама веднага 4 000 оборота Mr. Green и поддържай. Моята и парното не може да загрее зимата 40/50 градуса ...
                Къде видя спор от мен ? Я пак ми прочети мнението. Писах ти, че ФИАТ и производните му си имат неща, които твоят учен впоследствие вгражда в колата си.Таймери, подгреви ? И що, като от ФИАТ са предвидили тези неща докато колата е била на скица. Сещаш се каква благинка е това през студените зимни дни. Това е и една от причините да ни духа топличко вътре преди стрелката за температурата на ДВГ да е отлепила от изходната си позиция, а ледът от прозорчетата да се свлича от тях, като лавина от алпийски склон. Точно в това отношение с нищо не можеш да впечатлиш нас "жабарите". :P
                A17DTС/S
                Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                Коментар


                  #68
                  ntodorov написа:
                  Учения така го каза! Въри спори с него !!! Не се и съмнявам че ще го сториш. Май ти е кеф да спориш за спорта. Като си запалиш колата на - 15 даи газ до ламарината ама веднага 4 000 оборота Mr. Green и поддържай. Моята и парното не може да загрее зимата 40/50 градуса ...
                  Къде видя спор от мен ? Я пак ми прочети мнението. Писах ти, че ФИАТ и производните му си имат неща, които твоят учен впоследствие вгражда в колата си.Таймери, подгреви ? И що, като от ФИАТ са предвидили тези неща докато колата е била на скица. Сещаш се каква благинка е това през студените зимни дни. Това е и една от причините да ни духа топличко вътре преди стрелката за температурата на ДВГ да е отлепила от изходната си позиция, а ледът от прозорчетата да се свлича от тях, като лавина от алпийски склон. Точно в това отношение с нищо не можеш да впечатлиш нас "жабарите". :P
                  Онова си беше индивидуално и работеше с гориво....Ами може и така да се нз. моята е дърта 98... Сигурно са така като се счупят да може да си живееш в нея на топличко или хладно да си пафкаш Tи ми дай една A8 или S 8 пак си карай фифо- то топло топло

                  Коментар


                    #69
                    Tи ми дай една A8 или S 8 пак си карай фифо- то топло топло
                    Купи си. Аз съм съгласен, ЩоТ НЪл разбираш, че с подаръци не случваш. Yellow_Flash_Colorz_PDT_06Ама да не се отклоняваме от темата де.
                    A17DTС/S
                    Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                    Коментар


                      #70
                      ntodorov написа:
                      Tи ми дай една A8 или S 8 пак си карай фифо- то топло топло
                      Купи си. Аз съм съгласен, ЩоТ НЪл разбираш, че с подаръци не случваш. Yellow_Flash_Colorz_PDT_06Ама да не се отклоняваме от темата де.
                      .Аз ти говоря за немско качество немска инженерна мисъл!

                      Коментар


                        #71
                        Мани недей да говориш за немското качество, че и там има случаи на усиране до плешките с извинение за израза , няма перфектна кола, която да е пипната и да няма нито един заводски проблем, всички модели имат някакви кусури или компромиси, ако всички бяха перфектни нямаше да има магазини за авточасти на всеки ъгъл във всеки град.
                        punto HGT

                        Коментар


                          #72
                          didich написа:
                          Мани недей да говориш за немското качество, че и там има случаи на усиране до плешките с извинение за израза , няма перфектна кола, която да е пипната и да няма нито един заводски проблем, всички модели имат някакви кусури или компромиси, ако всички бяха перфектни нямаше да има магазини за авточасти на всеки ъгъл във всеки град.
                          Има джугана и с ракия или корсели върви а да му стане нещо има чук пирони тел канапи.... И дупките не го плашат

                          Коментар


                            #73
                            Мани ги тия, безмислено е да ги упоменаваш, камо ли да ги вкарваш в някаква класация, защото повечето отдавна са предадени за скраб или са изгнили в някой селскостопански двор, дай да си говорим за коли, предполагам градско до магазина не ходиш с джугана с 20 литра туба кореселин, ако случайно решиш да отидеш до кафето и ти свърши горивото
                            punto HGT

                            Коментар


                              #74
                              Papi___ написа:
                              Абе май ще се окаже вярно твърдението,че колкото повече се кара една кола, толкова по-малко проблеми ще имаш с нея...
                              То и при жените е така. Колкото повече ги евеш, толкова по-малко проблеми имаш с нея

                              Коментар


                                #75
                                Immortal написа:
                                Papi___ написа:
                                Абе май ще се окаже вярно твърдението,че колкото повече се кара една кола, толкова по-малко проблеми ще имаш с нея...
                                То и при жените е така. Колкото повече ги евеш, толкова по-малко проблеми имаш с нея
                                +

                                Коментар

                                Working...
                                X