Едно време като ученик бях кондуктор и шофйорите подгряваха рейсовете мерцедес нови по 20/30 м .10 м транаке без гас и 10 с фосриране. Нещо такова 3/4 лек форсаж и един път повече...
Първо - нямат нищо общо ония двигатели и второ ако автобусните шофьори са ти критерий - здраве му кажи.
Това беше просто странично вмятане .... Демек и реисаджиите го знаят товаНо в сервиза на фият ми казаха Не ще пукнеш главата особено зимата.Сетих се сега служебния бус рено травик той дяже докато не загрее не светват приборите. Кво ще кажеш хъъъъ???
Ще ти кажа, че явно има проблем. :D Ще ти кажа също, че идно време имаше така наречените УПК. Та по същото това време от там придобих специалност "Монтьор на ДВГ" и "Шофьор кат. С". Та в тази една година много подробно се изучаваха двигатели и не само :D
Още ли вярва някой, че спазването на препоръките на производителя на автомобила води до максимално дълъг живот на колата та споменавате какво пише в книжката Аз чакам винаги докато изключи релето на свещите, чува се ясно в купето - при JTD свещите си греят и след запалване известно време според външната температура. Ако трябва да рина сняг може да си работи и повече от 10 минути докато изрина. После тръгвам и карам с 1200-1500 оборота, а след като тръгне да се движи стрелката на температурата с около 2000 оборота. Проблеми с колата нямам, както и с всички предишни не съм имал с подобна експлоатация, маслото на дизела ми е по-чисто от на бензинова кола след 7000км. градско каране, разход на масло нямам, а разхода на гориво е повече от приличен, както и времето за пътуване. Както обичам да казвам глупавите си гледат километража, а умните часовника.Айде със здраве.
Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Още ли вярва някой, че спазването на препоръките на производителя на автомобила води до максимално дълъг живот на колата та споменавате какво пише в книжката Аз чакам винаги докато изключи релето на свещите, чува се ясно в купето - при JTD свещите си греят и след запалване известно време според външната температура. Ако трябва да рина сняг може да си работи и повече от 10 минути докато изрина. После тръгвам и карам с 1200-1500 оборота, а след като тръгне да се движи стрелката на температурата с около 2000 оборота. Проблеми с колата нямам, както и с всички предишни не съм имал с подобна експлоатация, маслото на дизела ми е по-чисто от на бензинова кола след 7000км. градско каране, разход на масло нямам, а разхода на гориво е повече от приличен, както и времето за пътуване. Както обичам да казвам глупавите си гледат километража, а умните часовника.Айде със здраве.
... маслото на дизела ми е по-чисто от на бензинова кола след 7000км. ...
Качественото масло потъмнява с изминатите километри, ако твойто си стои такова каквото си го налял, явно маслото не ти е в час, а както знаем дизела е много по агресивен към моторното масло.
Хора осъзнайте се.. :D карате бракувани дръгели изхвърлени от германеца или жабаря а вие ги гледате като най новото чудо на техниката. :D Паля и тръгвам. 4та година ни зима ни лято нямам проблеми. На минус 20 паля и чакам секунда да заработи като свят и тръгвам. Не режа до край... карам си нормално и нямам проблем. Е..аси подвижните нужници :D
Осъзнати сме . За 4-ри години колко и навъртя ? Аз на моята за 5-години и половина 350000/км само от мен е аз я взех на 200000/км . Но масло под 120лв не е виждала за тези 5-години и половина . Аз студена кола не чакам да загрява но и над 2000об/мин не карам докато на вдигне леко стрелката за температурата . На много ниски(под-10) чакам около 5/мин и потеглям , карам около един километър на 1-ва без газ , после до 2000об/мин докато отлепи стрелката . И така си я пазя нищо че е изхвърлена от жабаря на 9-год .
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov
Качественото масло потъмнява с изминатите километри, ако твойто си стои такова каквото си го налял, явно маслото не ти е в час, а както знаем дизела е много по агресивен към моторното масло.
Добре работещият двигател, включително и дизелов не образува сажди и не цапа маслото, а също така остава идеално чист вътре. Пускал съм снимка на щеката на Пунтото, пускал съм снимка и на главата на бившата Брава 1.4 на 200 000км. вала светеше както и всичко около него, това говори достатъчно за качествата на маслото. Просто повечето мотори се поддържат от хора много далеч от техническата грамотност.
Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Качественото масло потъмнява с изминатите километри, ако твойто си стои такова каквото си го налял, явно маслото не ти е в час, а както знаем дизела е много по агресивен към моторното масло.
Добре работещият двигател, включително и дизелов не образува сажди и не цапа маслото, а също така остава идеално чист вътре. Пускал съм снимка на щеката на Пунтото, пускал съм снимка и на главата на бившата Брава 1.4 на 200 000км. вала светеше както и всичко около него, това говори достатъчно за качествата на маслото. Просто повечето мотори се поддържат от хора много далеч от техническата грамотност.
Съгласен съм с теб ако двигателят е чист от вътре, но ако не е и маслото е чисто това за мен означава че маслото не го почиства а това (лично мое мнение) е едно от качествата на хубавото масло .
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov
Хора осъзнайте се.. :D карате бракувани дръгели изхвърлени от германеца или жабаря а вие ги гледате като най новото чудо на техниката. :D Паля и тръгвам. 4та година ни зима ни лято нямам проблеми. На минус 20 паля и чакам секунда да заработи като свят и тръгвам. Не режа до край... карам си нормално и нямам проблем. Е..аси подвижните нужници :D
Осъзнати сме . За 4-ри години колко и навъртя ? Аз на моята за 5-години и половина 350000/км само от мен е аз я взех на 200000/км . Но масло под 120лв не е виждала за тези 5-години и половина . Аз студена кола не чакам да загрява но и над 2000об/мин не карам докато на вдигне леко стрелката за температурата . На много ниски(под-10) чакам около 5/мин и потеглям , карам около един километър на 1-ва без газ , после до 2000об/мин докато отлепи стрелката . И така си я пазя нищо че е изхвърлена от жабаря на 9-год .
Бащами е купи тая преди три години да е минал 3000 км а аз имам книжна от 4 месеца и съм навъртял около 400 км.Къде ги направи тези км. Кво и да е обслужвам...
Съгласен съм с теб ако двигателят е чист от вътре, но ако не е и маслото е чисто това за мен означава че маслото не го почиства а това (лично мое мнение) е едно от качествата на хубавото масло .
Да първите смени бяха такива, правих ги на 5000-6000 километра и да кажем, че на третата всичко беше чисто. Тук ще добавя и още нещо, което съм забелязал - хубавото масло не образува сажди, докато по-некачествените образуват и мотора си остава вечно мръсен докато не се предаде окончателно.
Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Хора осъзнайте се.. :D карате бракувани дръгели изхвърлени от германеца или жабаря а вие ги гледате като най новото чудо на техниката. :D Паля и тръгвам. 4та година ни зима ни лято нямам проблеми. На минус 20 паля и чакам секунда да заработи като свят и тръгвам. Не режа до край... карам си нормално и нямам проблем. Е..аси подвижните нужници :D
Осъзнати сме . За 4-ри години колко и навъртя ? Аз на моята за 5-години и половина 350000/км само от мен е аз я взех на 200000/км . Но масло под 120лв не е виждала за тези 5-години и половина . Аз студена кола не чакам да загрява но и над 2000об/мин не карам докато на вдигне леко стрелката за температурата . На много ниски(под-10) чакам около 5/мин и потеглям , карам около един километър на 1-ва без газ , после до 2000об/мин докато отлепи стрелката . И така си я пазя нищо че е изхвърлена от жабаря на 9-год .
Бащами е купи тая преди три години да е минал 3000 км а аз имам книжна от 4 месеца и съм навъртял около 400 км.Къде ги направи тези км. Кво и да е обслужвам...
Ами пет години и половина по 150км на ден може и повече някой дни и така се въртят . Майтапиш се за книжката :D 400км за 4/месеца на стартер ли ги навъртя :D
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov
Хора осъзнайте се.. :D карате бракувани дръгели изхвърлени от германеца или жабаря а вие ги гледате като най новото чудо на техниката. :D Паля и тръгвам. 4та година ни зима ни лято нямам проблеми. На минус 20 паля и чакам секунда да заработи като свят и тръгвам. Не режа до край... карам си нормално и нямам проблем. Е..аси подвижните нужници :D
Осъзнати сме . За 4-ри години колко и навъртя ? Аз на моята за 5-години и половина 350000/км само от мен е аз я взех на 200000/км . Но масло под 120лв не е виждала за тези 5-години и половина . Аз студена кола не чакам да загрява но и над 2000об/мин не карам докато на вдигне леко стрелката за температурата . На много ниски(под-10) чакам около 5/мин и потеглям , карам около един километър на 1-ва без газ , после до 2000об/мин докато отлепи стрелката . И така си я пазя нищо че е изхвърлена от жабаря на 9-год .
Бащами е купи тая преди три години да е минал 3000 км а аз имам книжна от 4 месеца и съм навъртял около 400 км.Къде ги направи тези км. Кво и да е обслужвам...
Ами пет години и половина по 150км на ден може и повече някой дни и така се въртят . Майтапиш се за книжката :D 400км за 4/месеца на стартер ли ги навъртя :D
Ем толкова и да карам колата то е в града и е до центъра и обратно... Това е 10 км. И да е 8/10 пътя в месеца. На работа ме карат служебно...И съм с етина нафта смятай
Абе май ще се окаже вярно твърдението,че колкото повече се кара една кола, толкова по-малко проблеми ще имаш с нея...
При мене е точно обратното.... 3 г е караше тази марея (тд 100) баща ми нищо и нямаше, щом се качих на нея за 3/4 м. се почна. Подгряване картер носачи сонди.....
Коментар