Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ERROR CLI и невярно отчитане на външната температура....

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ERROR CLI и невярно отчитане на външната температура....

    Това което ми е ясно, е че външната температура се изписва на дисплея само на колите с климатроник, датчика, който измерва температурата се намира под едно от страничните огледала и нещата свършват до тук. Някой имал ли е подобно грешно отчитане на температурата, придружено от такова премигващо съобщение при палене на двигателя?Тази грешка има ли връзка с ECU-to и може ли да се изчисти на стенд или просто датчика се е прецакал и не отчита вярно температурата?
    Fiat Marea 2.4 TD

    #2
    Има някакъв проблем с датчика, който при Bravo/Brava и Marea, се намира в дясното огледало. В Autoata-та даваха някъде последователност от превключвания на селекторните ключове на климатроника, в резултат на което на дисплея се изписва код, който точно показва какъв е проблема (прекъснал, замасен и т.н.) Ако автомобила е от горе споменатите, свали внимателно с отверка триъгълното капаче на дясната врата и ще видиш общия куплунг за ел. огледалото и датчика. Разкачи го и го напръскай с контактен спрей. http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...=3810&start=15
    FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

    Коментар


      #3
      Трета част на сервизното упътване на страница 582 е описана процедурата за четене на съобщенията за грешкиЕто списък с кодовете и описание на проблема:DISPLAY CODE - MALFUNCTIONS WHICH CAN BE DETECTED12 - C.C. to treated temperature sensor earth14 - C.A. or C.C. indistinguishable treated temperature sensor32 - C.C. to outside temperature sensor earth34 - C.A. or CX. indistinguishable outside temperature sensor42 - C.C. to passengger compartment temperature sensor earth44 - C.A. or C.C. indistinguishable passenger compartment temperature sensor52 - C.C. to frost sensor earth54 - C.A. or C.C. indistinguishable frost sensor65 - Mixture actuator malfunction82 - C.C. to requested temperature potentiometer earth84 - C.A. or C.C. indistinguishable requested temperature potentiometer92 - C.C. to ventilation potentiometer earth94 - C.A. or C.C. indistinguishable ventilation potentiometerB2 - C.C. to mixture earth feedbackB4 - C.A. or C.C. indistinguishable mixture feedbackD5 - Fan operation malfunctionE2 - C.C. to 5 V supply earthE3 - C.C. to + battery supply 5V

      Коментар


        #4
        Ето как става процедурата по тестването на климата.Лявата врътка на позиция HI,дясната на MAX DEF,после на контакт и в рамките на 10 секунди с врътката за вентилатора правите следното 0- Авто-0-Авто-0. На мястото на километрите се изписва код с грешка или няма грешка.
        Прикачени файлове
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Tornado написа:
          Ето как става процедурата по тестването на климата.Лявата врътка на позиция HI,дясната на MAX DEF,после на контакт и в рамките на 10 секунди с врътката за вентилатора правите следното 0- Авто-0-Авто-0. На мястото на километрите се изписва код с грешка или няма грешка.
          Извинете, че така грубо се намествам в темата Ви, но ... Някой има ли представа дали е възможно провеждането на такъв /какъвто и да е/ тест на Brava? Виждал съм значенията на кодовете за грешки в AUTODATA-та, но досега си мислех, че това е само за компютърен тест! Правилно ли мисля или не съм в час?
          BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
          Среден разход на газ

          Коментар


            #6
            Ами ако врътките ти имат същите позиции защо не пробваш.А имаш ли датчик и бутон за външна темепратура.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              Tornado написа:
              Ами ако врътките ти имат същите позиции защо не пробваш.А имаш ли датчик и бутон за външна темепратура.
              Не нямам такъв датчик. А и предполагам врътките са различни? Но идеята ми беше съвсем друга - възможен ли е някакъв /какъвто и да е/ тест при Brava?P.S. Tornado благодаря за отговора, но очаквам някой колега с Brava/о /модела от подписа/ да сподели опита си!
              BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
              Среден разход на газ

              Коментар


                #8
                Тоия тест е за грешките на колите с климатроник и електронен течнокристален дисплей за температурата. Поне аз останах с това впечатление.
                Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                http://forum.fiat-bg.org

                Коментар


                  #9
                  По темата...!

                  Най-странното, е че веднъж отчита вярно веднъж дава съвсем отрицателни и невъзможни стойности...
                  Fiat Marea 2.4 TD

                  Коментар


                    #10
                    zgabrovski написа:
                    Тоия тест е за грешките на колите с климатроник и електронен течнокристален дисплей за температурата. Поне аз останах с това впечатление.
                    Този тест наистина е за колите с климатроник. При тях на електронния дисплей, на който се изписват изминалите километри, когато запалиш колата и се изписва за момент външната температура. А също и на таблото има бутон с който по всяко време можеш да провериш външната температура.
                    Fiat Marea 2.4 TD

                    Коментар


                      #11
                      Нищо странно няма, датчика е там и по начина по който се държи при теб, идва да покаже че има или преходно съпротивление, или късо м/у двата края, което вторичният измервателен приборът отчита като край на скалата за измерване.
                      FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                      Коментар


                        #12
                        Gugev написа:
                        Нищо странно няма, датчика е там и по начина по който се държи при теб, идва да покаже че има или преходно съпротивление, или късо м/у двата края, което вторичният измервателен приборът отчита като край на скалата за измерване.
                        А някаква идея как да се оправят нещата?
                        Fiat Marea 2.4 TD

                        Коментар


                          #13
                          Днес получих новото си огледало, показано на снимките по-долу. Педлагам най-лесния и точен вариант: Сваляш внимателно с отверка триъгълното капаче на вратата(до предната колонка). Пред теб се вижда общия куплунг(бял), черният елемент е температурния датчик. Развързваш куплунга. Този от към огледалото го оставяш засега. Поглеждаш начертания в червено . Там където са местата на сивата двойка кабели е начертан резистор-10кОм. Точно на тези места вързваш 10 кОм, даваш контакт, ако ERROR Cli го няма, натискаш бутона "t°"- трябва да ти покаже 20°C. Покаже ли ти 20°C - навътре всичко е ОК и тръгваш навън към датчика в огледалото.
                          Прикачени файлове
                          FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                          Коментар

                          Working...
                          X