Това което ми е ясно, е че външната температура се изписва на дисплея само на колите с климатроник, датчика, който измерва температурата се намира под едно от страничните огледала и нещата свършват до тук. Някой имал ли е подобно грешно отчитане на температурата, придружено от такова премигващо съобщение при палене на двигателя?Тази грешка има ли връзка с ECU-to и може ли да се изчисти на стенд или просто датчика се е прецакал и не отчита вярно температурата?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ERROR CLI и невярно отчитане на външната температура....
Collapse
X
-
Има някакъв проблем с датчика, който при Bravo/Brava и Marea, се намира в дясното огледало. В Autoata-та даваха някъде последователност от превключвания на селекторните ключове на климатроника, в резултат на което на дисплея се изписва код, който точно показва какъв е проблема (прекъснал, замасен и т.н.) Ако автомобила е от горе споменатите, свали внимателно с отверка триъгълното капаче на дясната врата и ще видиш общия куплунг за ел. огледалото и датчика. Разкачи го и го напръскай с контактен спрей. http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...=3810&start=15FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
-
Трета част на сервизното упътване на страница 582 е описана процедурата за четене на съобщенията за грешкиЕто списък с кодовете и описание на проблема:DISPLAY CODE - MALFUNCTIONS WHICH CAN BE DETECTED12 - C.C. to treated temperature sensor earth14 - C.A. or C.C. indistinguishable treated temperature sensor32 - C.C. to outside temperature sensor earth34 - C.A. or CX. indistinguishable outside temperature sensor42 - C.C. to passengger compartment temperature sensor earth44 - C.A. or C.C. indistinguishable passenger compartment temperature sensor52 - C.C. to frost sensor earth54 - C.A. or C.C. indistinguishable frost sensor65 - Mixture actuator malfunction82 - C.C. to requested temperature potentiometer earth84 - C.A. or C.C. indistinguishable requested temperature potentiometer92 - C.C. to ventilation potentiometer earth94 - C.A. or C.C. indistinguishable ventilation potentiometerB2 - C.C. to mixture earth feedbackB4 - C.A. or C.C. indistinguishable mixture feedbackD5 - Fan operation malfunctionE2 - C.C. to 5 V supply earthE3 - C.C. to + battery supply 5V
Коментар
-
Ето как става процедурата по тестването на климата.Лявата врътка на позиция HI,дясната на MAX DEF,после на контакт и в рамките на 10 секунди с врътката за вентилатора правите следното 0- Авто-0-Авто-0. На мястото на километрите се изписва код с грешка или няма грешка.Прикачени файловеFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:Ето как става процедурата по тестването на климата.Лявата врътка на позиция HI,дясната на MAX DEF,после на контакт и в рамките на 10 секунди с врътката за вентилатора правите следното 0- Авто-0-Авто-0. На мястото на километрите се изписва код с грешка или няма грешка.
Коментар
-
Tornado написа:Ами ако врътките ти имат същите позиции защо не пробваш.А имаш ли датчик и бутон за външна темепратура.
Коментар
-
Тоия тест е за грешките на колите с климатроник и електронен течнокристален дисплей за температурата. Поне аз останах с това впечатление.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
zgabrovski написа:Тоия тест е за грешките на колите с климатроник и електронен течнокристален дисплей за температурата. Поне аз останах с това впечатление.Fiat Marea 2.4 TD
Коментар
-
Gugev написа:Нищо странно няма, датчика е там и по начина по който се държи при теб, идва да покаже че има или преходно съпротивление, или късо м/у двата края, което вторичният измервателен приборът отчита като край на скалата за измерване.Fiat Marea 2.4 TD
Коментар
-
Днес получих новото си огледало, показано на снимките по-долу. Педлагам най-лесния и точен вариант: Сваляш внимателно с отверка триъгълното капаче на вратата(до предната колонка). Пред теб се вижда общия куплунг(бял), черният елемент е температурния датчик. Развързваш куплунга. Този от към огледалото го оставяш засега. Поглеждаш начертания в червено . Там където са местата на сивата двойка кабели е начертан резистор-10кОм. Точно на тези места вързваш 10 кОм, даваш контакт, ако ERROR Cli го няма, натискаш бутона "t°"- трябва да ти покаже 20°C. Покаже ли ти 20°C - навътре всичко е ОК и тръгваш навън към датчика в огледалото.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар