Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ при разчитане на грешка мареа 1.8 16в

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Помощ при разчитане на грешка мареа 1.8 16в

    Колеги ЗдравейтеНа няколко пъти на колата при примигва дюзичката на таблото закачих колата за компа и ми излязоха две грешки като долната май не е грешка знам ли няма стойности само нула докато горната е някакъв Knock senzor можеби става дума за детонационния колата е с металните колектори 98г някой ако е по запознат с кодовете и обозначенията да помага .Иначе няма проблем колата пали работи и върви нормално .Грешките ги изтрих за да видя ще се появят ли отново същите .Благодаря предварително Колата е от профила мареа 1.8 16в 98г 113 коня няма газ само бензин.
    Прикачени файлове
    Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

    Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
    Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

    #2
    кола

    Акво има да четеш нали си пише Трябва да ма страи и пояснения.[/img]
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Knock sensor е детонационния датчик, може и да караш без него но не е желателно. 2ра ръка са по 15-20 лвДругото е за кода на ключа, но не мога да дам точна дефиниция.
      Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
      Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
      Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

      Коментар


        #4
        Детонационен датчик е едната. И при мен е светвал няколко пъти ,но проблем със вървежа няма. Консултирах се в няколко сервиза и ме посъветваха да си карам така. Труден е за смяна ,че е на кофти място зад смукателните колектори и се натяга с динамометричен ключ. Има нещо като бакелитена шапка и често се пукал ,ако се монтира неправилно.Другата е от ключа и също не е фатална.
        Прикачени файлове
        FIAT FORUM BULGARIA
        Ракията е над политиката

        Видео от Италфест 2011

        Коментар


          #5
          кола

          От долу пише възможни повреди.Кабел на датчика пише пиновете при ECU И друго там.
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Найстина е бакелитен и болта минава през него и се затяга на 25Нм, иначе и няма да отчита като хората. Карай без него и еентуално някой ден ако сваляш главата смен и него.
            Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
            Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
            Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

            Коментар


              #7
              Детонационния го записва при кофти смесообразуване, може веднъж нещо да е прекъснало и да го е записала, това не означава, че датчика е за смяна. Другото може да се получи от слаб акумулатор или просто ей така. Важно ти е след като ги изтриеш да не ги запише на ново, тогава вече можеш да търсиш евентуален проблем.
              "Без сърца, сме просто машини"
              Toyota Prius 1.5 Hybrid
              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

              Коментар


                #8
                Благодаря колеги Един приятел ми каза че може и от кофти гориво да е изтрил съм грешките дано не се запишат пак същите че тогава определено ще има проблем .Иначе пък с кода на ключа никога не съм имал ядове може да е аномалия някаква .Още веднъж благодаря на всички изказали мнение и препоръка ☺
                Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

                Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
                Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

                Коментар


                  #9
                  Грешката за кода може да се отчита от слаб акумулатор.@kluchar: Колега, ти от чешки ли си превеждаш? Както в случая ползваш чешкото ’ма’ вместо ’има’ и други подобни ти хващам.
                  The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                  Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                  Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                  Коментар


                    #10
                    wwalker написа:
                    Грешката за кода може да се отчита от слаб акумулатор.@kluchar: Колега, ти от чешки ли си превеждаш? Както в случая ползваш чешкото ’ма’ вместо ’има’ и други подобни ти хващам.
                    Колега няма как да е от акумулатора поне не в моя случай акумулатора е чисто нов на има няма 3 месеца сега засега след изтриване на грешките не е присветвала лампичката на инжекциона надявам се така да остане мноооо дълго време ☺
                    Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

                    Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
                    Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

                    Коментар

                    Working...
                    X