Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нормално ли е да се губи по-малко антифриз през лятото?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Нормално ли е да се губи по-малко антифриз през лятото?

    Нормално ли е да се губи по-малко антифриз през лятото?И колко евентуално,ако е нормално?
    Fiat Croma 1.9 MultiJet 120 hp

    #2
    Нормално ли е да се губи по-малко антифриз през лятото?И колко евентуално,ако е нормално?
    По принцип е нормално антифриз да НЕ се губи. Нито повече, нито по-малко. Аре сега в първи клас.

    Коментар


      #3
      А случайно да ти мирише на антифриз в купето?

      Коментар


        #4
        Провери..

        ... да не ти сълзи по малко от оста на водната помпа, ако разбира се всичко останало е ок, аз имах подобен проблем, оправя се със смяна на помпата, лесна работа...
        Fitat Marea Weekend '99 ELX 1.9 JTD

        Коментар


          #5
          Аз доливам антифриз горе-долу на 2 месеца. Доливам колкото е разликата от MAX до MIN стойност на казанчето. Не съм забелязал течове...

          Коментар


            #6
            Ами, цяла зима си карах колата,антифриза не мръдна!Сега,като се позатопли,гледам,че нивото в казанчето е паднало с един пръст.Течове(поне видими) нямам.Не ми се запотяват и стъклата,не мирише и на антифриз в купето...та за това питам.
            Fiat Croma 1.9 MultiJet 120 hp

            Коментар


              #7
              Не съм специалист, но ми звучи като проблем с радиатора.
              FIAT Bravo 1.6 16V '97

              Коментар


                #8
                dr_wolfy написа:
                Ами, цяла зима си карах колата,антифриза не мръдна!Сега,като се позатопли,гледам,че нивото в казанчето е паднало с един пръст.Течове(поне видими) нямам.Не ми се запотяват и стъклата,не мирише и на антифриз в купето...та за това питам.
                Има един малко деликатен проблем.Не си писал каква е точно колата ти.Та значи, имах подобен проблем при Фиат брава 1.9D.Още като сменях ангренажния ремък и там всичко "как положено", майсторите ми обърнаха проблем на една бяла диричка около водната помпа.Нямахме време да я обследваме подробно,а и видимо нямаше теч под колата.Ноември се появи и теча,малък но притеснителен.Тръгвам мо майсторите и всеки погледнал,недопогледнал, бръкне около помпата,извади си мокрия пръст /все едно ,че си бърка в задника/ .."охо,честито, водна помпа приятел".Ами водна,водна... отивам в " Т&N", купувам си я,срещу "скромните" 129 лв. По съвет на HF HPE, отидох във Ванто Трейд.Оказа се ,че помпата си е жива и здрава /дълголетие и пожелавам/ а "О" образните гумени пръстени на тръбите/тръбата/ дето влиза в нея са се "одървили" , не уплътняват и тече от там.Извадиха пичовете едно куфарче с такива гумени пръстени и го смениха.Проблема приключи. С освободения финансов ресурс си смених и маслото.В "Т&N" кър също се оказаха пичове та ми взеха помпата обратно.Ако си от София или наблизо, иди във Ванто Трейд,те наистина знаят какво правят.Успех!!
                SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                Коментар


                  #9
                  Това за уплътнителите е идея!Ще ги проверя!Ама,каква е логиката зимата антифриза да си стои-карам постоянно,а пък сега да изчезва?
                  Fiat Croma 1.9 MultiJet 120 hp

                  Коментар


                    #10
                    dr_wolfy написа:
                    Това за уплътнителите е идея!Ще ги проверя!Ама,каква е логиката зимата антифриза да си стои-карам постоянно,а пък сега да изчезва?
                    Е, сега аз пък да питам " ама каква е логиката цяло лято антифриза да не мърда, а щом застудя мръдна". Ами дошло си е времето на проблема.Само ги накарай дебелогъзите майстори да се наведат или да вдигнат колата на подемник и да прегледат основно.Иначе и при мен си бяха чистите признаци на помпа.Като работи двигателят не тече,а щом го угася почва.Успех!!
                    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                    Коментар


                      #11
                      Според мен е нормално да се губи...но малко...все пак се изпарява..
                      Fiat Tipo 1.6i.e,159A3.046

                      Коментар


                        #12
                        Vlado написа:
                        Според мен е нормално да се губи...но малко...все пак се изпарява..
                        От гледна точка на неразбирач .... подкрепям мнението с довода:Тогава защо има мин и макс ниво на казанчето .... и защо е едно от нещата които се проверяват както нивото на маслото, налягането в гумите .... и т.н., а?
                        Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

                        Коментар


                          #13
                          Вчера долях антифриз.Като наливах новия (преди около 6 месеца) ми остана 2 литра разреден в туба от бира. Вчера коато долях - изненада тубата остана празна Май сериозно трябва да прегледам охладителната система.2 литра за 6 месеца май хич не е нормално.

                          Коментар


                            #14
                            ivo написа:
                            Vlado написа:
                            Според мен е нормално да се губи...но малко...все пак се изпарява..
                            От гледна точка на неразбирач .... подкрепям мнението с довода:Тогава защо има мин и макс ниво на казанчето .... и защо е едно от нещата които се проверяват както нивото на маслото, налягането в гумите .... и т.н., а?
                            ами проверява се за да не си изпържиш колата...аз със старата кола изведнъж по4нах ду губя по малко, после повече... нямаше течове... и в един момент се оказа сцепена глава...дано да не е това при теб!
                            ФИАТ ТЕМПРА 1.9TD

                            Коментар


                              #15
                              ivo написа:
                              Vlado написа:
                              Според мен е нормално да се губи...но малко...все пак се изпарява..
                              От гледна точка на неразбирач .... подкрепям мнението с довода:Тогава защо има мин и макс ниво на казанчето .... и защо е едно от нещата които се проверяват както нивото на маслото, налягането в гумите .... и т.н., а?
                              Януари си сменях клапаните и гарнитурата на главата на моето типо (скъсах ангренажен ремък). Оказа се, че освен всичко друго гарнитурата на главата е била прегоряла и ми е пускала антифриз в цилиндрите.Та сега на въпроса - преди ремонта доливах антифриз горе-долу на 2 месеца. След ремонта не съм доливал антифриз. Нивото не е мръднало. Ако е спаднало, то е с с не повече от 5мм.Преди ремонта като си погледнех пушека от ауспуха - беше един такъв беличък. Сега пушек не се вижда - е може би има съвсем лек бял оттенък като се загледам мнооооого внимателно и мнооооого отблизо. За теча на гарнитурата в сервиза веднага разбраха като развиха свещите и едната имаше бял налеп по електрода.А иначе антифриза си е течност и като всяка течност - изпарява се, но ми се струва че трябва да се изпарява много малко. Все пак системата е затворена.Провери си автомобила. Може би имаш някакъв проблем.
                              минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
                              Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.

                              Коментар

                              Working...
                              X