Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво да купя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Няма лоша кола, има лош чорбаджия. Щом Обама е карал Фиат, какво се чудиш. Тия дни се коментира в автопресата факта, че първата кола на Обама била Фиат Ритмо. http://www.iltorinese.it/il-sogno-al...Колкото до VW продажбите им са по-добри в хранителния бизнес http://auto.dir.bg/news.php?id=21790790
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    Коментар


      #17
      Прав е колегата. Няма лоши коли. Има лоши собственици. По-малкия мотор е с верига, а по-големия с ангренажен ремък. Ще имаш разлика в данъка, в разхода на колата и вървежа. Гледаш проверяваш и което ти хареса в зависимост от нуждите и мерака.
      FIAT BRAVO 1.4 t-jet 150
      Alfa Romeo 166 2.0TS facelift
      Alfa Romeo 156 2.5 V6 190hp

      Коментар


        #18
        колега аз съм с 1,9 жтд и съм си много доволен..е имаси някой друг яд но кояли кола си няма :D :D :D :D
        fiat marea 1.9 jtd 105кс. 01г.
        Fiat bravo 1.6 16v 103кс. 00г.
        opel tigra 1.4 16v 90кс. 99г.

        Коментар


          #19
          Колеги, само да внеса малко лични впечатления. Имал съм фиат регата, ланча дедра, алфа ромео 166 2,4 jtd, хюндай теракан 2,9 crdi и нисан екстрейл 2,2 di. В момента съм в процес на закупуване на фиат крома. Защо мислите се връщам към италиянските коли? Защото колкото и да се мъчих не можах да харесам нито корееца нито японеца и освен, че по интериорен и екстериорен дизайн не ми допадат, трябва да ви кажа, че са и много прехвалени и съвсем не са ,,железни" марки, и те се повреждат, и при тях се сменят носачи, лагери и т.н. А за система Дензо и Делфи повече не искам и чувам, само за справка ремонта на 4- те дюзи на теракана система делфи ми излезе 780лв. и това само за смяна на 4 клапанчета с диаметър 5 мм, да не говорим за помпа високо налягане която при работата си отделя стружки и съсипва дори нови дюзи, случвало се е да закъсвам на път от един нов горивен филтър, случвало се е да се появят и софтуерни грешки а при нисана намесата на рено е на път тотално да компрометира марката. Лично съм навъртял 200000 км на 2,4 jtd, алфата беше вече на 430000 км. и не пипаше масло (5w40) от смяна до смяна. Купувал съм и 4 дюзи на старо за 150 лв. Карал съм я Германия със 200-210км/ч без да се усети скорост, палил съм на -18° само с 2 от 5 подгревни свещи. При един дъжд паднах в един трап на пътя при Гурково при което две гуми тотално бяха унищожени но не и джантите на което гумаджията дълго се чуди как така може да им няма нищо при този жесток удар а пък жената и до днес е на мнение че ако сме били с някаква малка кола и ние да сме били потрошени... Не искам да възхвалявам италиянските коли, просто искам да се разбере че и те си имат своя голям дял и принос в еволюцията на автомобилите.

          Коментар


            #20
            Знам едно перфеткно пунто което се продава в момента. Ако те вълнува драсни едно лс. Колата е форумна.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар

            Working...
            X