Никой производител няма да сложи повече масло от необходимото, защото абсолютно точното му количество е жизнено важно за коректната работа на автомата. Не случайно и нивото му се мери на точно определени градуси, а не по всяко време, за да се гарантира възможно най-прецизното му количество в кутията.Също така никой няма да прави и собствен корпус. Това би обезсмислило цялата идея да купуват кутия от даден производител, в случая Аисин. Единствената разлика е в това, че някои производители имат различна система за охлаждане на кутията. Но самото ѝ охлаждане става чрез външен радиатор, който се връзва с маркучи към кутията.Иначе за икономично каране - ами трудно. Най-елементарното правило е леко с газта. Колкото повече разлика в оборотите има между ротора и турбината, толкова повече енергия ще се губи. Най-лесно е да хванете колко газ давате, като наблюдавате спада на оборотите в момента на заключването. Ако оборотите падат само с около 100 оборота, значи карате икономично. :D И това е един трик. Тръгвате много плавно, автомата превключва на 2-ра, след някой друг километър заключва и тогава подавате вече малко повече газ. С този трик автоматично спадате с едно 1 - 1.5 литра в разхода.
А и се грижите за кутията, защото точно през този режим се загрява и съответно "износва" маслото най-много.

Коментар