Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Стило 1.6 16в - елементарна поддръжка и още нещо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    И на мен все са ми обяснявали как за да се смени крушка трябва да се свали гумата и подкалника. Аз водих моята кола в сервиз дето пича за 20-30 минути без да сваля нищо друго сменя крушката. Вярно, усещам го, че много ме мрази, и псува на ум, доста се гърчи... 2 пъти там са ми сменяли крушка и пари за работа не взимат, само за крушката. Става дума за късите и за тези за мъгла, не знам дали има значение.

    Коментар


      #17
      htp_vesko написа:
      .. била само с дроселова клапа и не можело да се изчисти, защото после трябвало да се обучава и най вероятно нямало да стане, даже щяло по зле да стане.
      На тоя майстор по логиката значи, че ако оставиш дросела мръсен и задръстен ще е по добре ??, на жената на голфа точно от зацапан дросел и играеха оборотите и трябваше да го чистя през месец, накрая и изолирах картерната вентилация и колата заспа, забравих кога трябва да се чисти дросел.Сега в събота живи и здрави ще свалям и аз дросел с инжектори и всичко ще се чисти, пък дано да е за добро
      punto HGT

      Коментар


        #18
        didich написа:
        htp_vesko написа:
        .. била само с дроселова клапа и не можело да се изчисти, защото после трябвало да се обучава и най вероятно нямало да стане, даже щяло по зле да стане.
        На тоя майстор по логиката значи, че ако оставиш дросела мръсен и задръстен ще е по добре ??, на жената на голфа точно от зацапан дросел и играеха оборотите и трябваше да го чистя през месец, накрая и изолирах картерната вентилация и колата заспа, забравих кога трябва да се чисти дросел.Сега в събота живи и здрави ще свалям и аз дросел с инжектори и всичко ще се чисти, пък дано да е за добро
        Успех с чистенето, със сигурност трябва да има положителен ефект! За почистването на дросела пък един приятел каза че трябва само да махна минуса на акумулатора и нямало да имам проблеми с чистенето.
        Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
        Fiat Stilo 1.6 16v 103hp

        Коментар


          #19
          Със сигурност трябва да откачиш акумулатора за да може после след почистването да се самоадаптират нещата, иначе ползва няма да има от почистването.При мойта първите 1-2 дни докато я карам е малък ужас, гасне ако не и пипна газта по светофарите, след това се оправя сама, но при мен с хитачито нещата са по различни.
          punto HGT

          Коментар


            #20
            Купи си клингерит за гарнитура на дросела че не се продават никъде, туба черен силикон и о-пръстени за дюзите, преди да ги сложиш обаче леко навлажни дюзите иначе ще се прещипят.
            Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
            Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
            Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

            Коментар


              #21
              Дросела на Стило 1.6 не е с гарнитура а с О- пръстен, сваля се и се чисти за 1 кафе време. Ако е много замърсен след това трябва да се обучи на ново защото ще заеме нова позиция. И няма стъпков мотор, самия дросел играе роля на такъв !
              Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
              И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
              .

              Коментар


                #22
                cs_aleksandar написа:
                Дросела на Стило 1.6 не е с гарнитура а с О- пръстен, сваля се и се чисти за 1 кафе време. Ако е много замърсен след това трябва да се обучи на ново защото ще заеме нова позиция. И няма стъпков мотор, самия дросел играе роля на такъв !
                Колега, нещо по специфично за чистенето има ли? Че с тея стъпкови моторчета хич не ми върви... На пунтото вече смених две.
                Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
                Fiat Stilo 1.6 16v 103hp

                Коментар


                  #23
                  По специфично освен адаптацията не знам да има, ако имаш желание в събота се заформя работна форумна среща в Младост и може да дойдеш да го изчистим, така и така ще чистим дросела на едно пунто.
                  Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                  И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                  .

                  Коментар


                    #24
                    cs_aleksandar написа:
                    По специфично освен адаптацията не знам да има, ако имаш желание в събота се заформя работна форумна среща в Младост и може да дойдеш да го изчистим, така и така ще чистим дросела на едно пунто.
                    Ами може, само трябва да микажеш къде точно и към колко часа.
                    Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
                    Fiat Stilo 1.6 16v 103hp

                    Коментар


                      #25
                      Извинявам се не поясних че говоря на Дидич за пунтото.
                      Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                      Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                      Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                      Коментар


                        #26
                        flippy89 написа:
                        Извинявам се не поясних че говоря на Дидич за пунтото.
                        Ми ще го видим, аз съм го свалял преди време, но не помня дали имаше гарнитура, другия вариант е само със силикон и затваряме, много ми се ще да свалим и самия пластмасов колектор, защото сигурно и той е пълен с гадости, но май е много разправия.Чистенето става с един спрей за карбуратори на MANNOL, мърсотията само като види спрея и почва да бега
                        punto HGT

                        Коментар

                        Working...
                        X