Здравейте,искам да питам за шофьорската седалка на двуврато Стило.Седалките са плюшени а шофьорската има регулиране на височина и в кръста съответно пасажерската няма нищо.Проблема е,че пасажерската се накланя на пред и самата седалка и тя се движи на пред и така се открива достатъчно място за достъп до задната седалка...докато шофьорска седалка само се накланя на пред без да се движи по "релсите".Ще бъда благодарен ако някои с двуврато Стило и същото изпълнение да сподели при него как е и дали е нормално през шофьорската врата да се влиза като акробат.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
седалка Стило
Collapse
X
-
Дясната седалка се движи по релсите свободно когато се наклони напред. Това е направено с цел по лесно качване на пасажери отзад. При лявата това нещо го няма. На Ланчията ми е така. Не вярвам при другите двувратки от семейството на Фиат да е по различно. Според мен проблем няма.Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
Chevrolet Aveo
Коментар
-
Kemaloff написа:Дясната седалка се движи по релсите свободно когато се наклони напред. Това е направено с цел по лесно качване на пасажери отзад. При лявата това нещо го няма. На Ланчията ми е така. Не вярвам при другите двувратки от семейството на Фиат да е по различно. Според мен проблем няма.Стило1.6 16v -харчи много, не върви ама поне изглежда адски добре
Крома 1.9 150к.с. - семейния кораб
Коментар
-
Движат се и двете седалки по шините.При мен беше развалена и не спираше да се движи.Фиксирах двете леви шини(на седалката и на основата) с болт 6мм и така я карах.Отчупено беше едно малко парченце,като кука.Явно някъде се законтря.Не я ремонтирах,така продадох колата.Определено имате проблем и трябва да се свали седалката.Има четири болта.Първо се развиват два-без значение предни или задни.След това се мести седалката,за да се открият другите два.Разкачвайте куплунзите при свалена клема на акумулатора. Не знам как ще развиете всички болтове,каро не се мести седалката-два ще останат скрити.Octavia RS
Evo 10-служебната играчка.
Коментар
-
В книжката на Стило пише същото ,значи трябва да се плъзга на пред.Аз мислех,че може да е заради повечето настроики на седалката ама като гледам второто пунто след 99г. със същите "екстри" си се плъзга перфектно. Трябва да го реша този проблем ,до сега не мие правило впечатление докато не започнах вече да я сгъвам всеки ден.Fiat punto mk2 jtd
Nissan qashqai
Коментар
-
Провери дали не опира някъде по релсите и дали ако е сваляна,не е сложена накриво.Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Сега погледнах под седалката,на дясната релса е механизма за отключване.Активира се от едно жило ,което започва от облегалката и завършва на една пружина закачена на лост под формата на зъб от едната страна.При накланяне на облегалката максимално на пред ,жилото дърпа това лостче и зъба освобождава и се движи по релсата.С една отвертка раздвижих точно това лостче няколко пъти и сега се движи седалката и на пред но не толкова мазно колкото дясната седалка.Утре ще напръскам с ВД40 да видя ще има ли ефект,дано да е толкова лесно.До чарколяците има минимален достъп само от задната страна...маха се плата ,които скрива достъпа с два ластика.Fiat punto mk2 jtd
Nissan qashqai
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар