Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Падане на мощност след премахване на вихрови клапи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колега, оставил съм моята за същия ремонт, който ти си направил, като стане ще пиша и моите впечатления какви са.
    1.9 16v multijet manual gearbox

    Коментар


      #17
      maringenchev написа:
      Колеги случи се нещо странно тези дни. Още не се бях разбрал с майстора да погледне, за какво става дума и от вчера сутринта колата се оправи и си върви като преди...както си я знам. Не мога да си го обясня. Нещата които са се променили са, че сипах гориво около 30 литра вечерта преди да се оправи и времето се затопли. Някой има ли логично обяснение, дали ще се появи проблема пак като паднат температурите, или може да е било нещо от нафтата. Благодаря!
      След 4 дневен престой в сервиз(при доверен човек ,който няма да ме излъже), днес взех моята крома с почистен колектор и премахнати вихрови клапи, като се оказа, че са били махнати още в Италия.Качих се на колата и "дърво"... пак неще да върви, а майстора ми каза че като са я тествали всичко е било наред, няма записани грешки, няма индикации за проблеми на таблото, така че моя проблем е от друго естество.Така че колега няма как да споделя дали е вървяла повече с клапите
      1.9 16v multijet manual gearbox

      Коментар


        #18
        Благодаря ти, дано да си решиш проблема. Засега си я карам, някак си се самоуправи и дано така да си остане

        Коментар


          #19
          Здравейте, при мен същото, до 2000-2200 оборота няма никой, 4 дена вече, заредих като колегата, но не се оправи при мен. Някой вече с идеи? Да не би да иидва много въздуха?! Аз съм и с чип... мислех, че няма да има такава негативна разлика в нискте, защото преди това скачаше от 1200 оборота, беше прекалено, даже си мислех, че ще дойде балансирано като се намалят малко ниските, иначе след 2200 си е супер.
          А към колегата "maringenchev", ЕГР махнал ли си го? Моя работи... засега, но ми се струва, че не е коректно, но пък не свети грешка.

          ПС: Нямам ДПФ фабрично. На огириналните тръби нa ф55 външно и крайното ориг гърне е само. Всичко друго е премахнато.
          Последна редакция от Niksoni; 14.03.2017, 09:53.

          Коментар


            #20
            Оказа се, че както си мислех е ЕГР, изключих буксата само и всичко е ОК, като самолет е. Най-добре е да се затапи, но ще му дам последен шан със пълно разглабяне и чистене, но дотокава ще карам без него нищо че свети грешка.

            Коментар


              #21
              колега на твоята крома осрен клапи прави и каре или може би бъркам. ако не бъркам за мен проблема идва от егр който някой е затапил с пластина с дупки по нея и не го е изключил софтуерно.

              сега относно клапите проблемите са два
              1. управляващата щанга е афиф работа.
              2. леглата на движещите оси на клапите са много плитки 1 мм. при вкарване на сажди от егр и маслени пари от вентилацията целия колектор буквално се набива с една мазна кал която го задръства до горе и от ф10 примерно диаметъра му става ф2 или ф3 см. Обаче този нагар първо блокира пеперудите и естествено чупи щангата( вие си мислете че карате с вихрови клапи) и после нагара почва да избутра осите от леглата и те отиват директно къде ???? в цилиндрите. да обяснявам ли че мотора после отива за вторични суровини.
              тапите задължително се правят със ситна резба от дурал какъвто е материала на колектора за да се избегне проблем с температурно разширяване на два различни материала. и задължително се залепят с осигурител.
              ще опитам да кача снимки да видите какво излиза вътре.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #22
                ето една снимка но ще качапосле още от компа.
                Прикачени файлове
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар

                Working...
                X