Колега, оставил съм моята за същия ремонт, който ти си направил, като стане ще пиша и моите впечатления какви са.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Падане на мощност след премахване на вихрови клапи
Collapse
X
-
maringenchev написа:Колеги случи се нещо странно тези дни. Още не се бях разбрал с майстора да погледне, за какво става дума и от вчера сутринта колата се оправи и си върви като преди...както си я знам. Не мога да си го обясня. Нещата които са се променили са, че сипах гориво около 30 литра вечерта преди да се оправи и времето се затопли. Някой има ли логично обяснение, дали ще се появи проблема пак като паднат температурите, или може да е било нещо от нафтата. Благодаря!1.9 16v multijet manual gearbox
Коментар
-
Здравейте, при мен същото, до 2000-2200 оборота няма никой, 4 дена вече, заредих като колегата, но не се оправи при мен. Някой вече с идеи? Да не би да иидва много въздуха?! Аз съм и с чип... мислех, че няма да има такава негативна разлика в нискте, защото преди това скачаше от 1200 оборота, беше прекалено, даже си мислех, че ще дойде балансирано като се намалят малко ниските, иначе след 2200 си е супер.
А към колегата "maringenchev", ЕГР махнал ли си го? Моя работи... засега, но ми се струва, че не е коректно, но пък не свети грешка.
ПС: Нямам ДПФ фабрично. На огириналните тръби нa ф55 външно и крайното ориг гърне е само. Всичко друго е премахнато.Последна редакция от Niksoni; 14.03.2017, 09:53.
Коментар
-
колега на твоята крома осрен клапи прави и каре или може би бъркам. ако не бъркам за мен проблема идва от егр който някой е затапил с пластина с дупки по нея и не го е изключил софтуерно.
сега относно клапите проблемите са два
1. управляващата щанга е афиф работа.
2. леглата на движещите оси на клапите са много плитки 1 мм. при вкарване на сажди от егр и маслени пари от вентилацията целия колектор буквално се набива с една мазна кал която го задръства до горе и от ф10 примерно диаметъра му става ф2 или ф3 см. Обаче този нагар първо блокира пеперудите и естествено чупи щангата( вие си мислете че карате с вихрови клапи) и после нагара почва да избутра осите от леглата и те отиват директно къде ???? в цилиндрите. да обяснявам ли че мотора после отива за вторични суровини.
тапите задължително се правят със ситна резба от дурал какъвто е материала на колектора за да се избегне проблем с температурно разширяване на два различни материала. и задължително се залепят с осигурител.
ще опитам да кача снимки да видите какво излиза вътре.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар