Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Падане на мощност след премахване на вихрови клапи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Падане на мощност след премахване на вихрови клапи

    Здравейте колеги! Преди няколко дни дни премахнах пеперудките на Fiat Croma 1.9 MJ 150 к.с. 2006г. След като си взех колата я усещам доста по мудна. Замисля се доста на по ниските обороти. Под 2000 оборота с газ до ламарината едвам едвам поема, докато не вдигне над 2200 оборота и чак тогава се изтрелва. Преди на 6та скорост под 2000 оборота като чукна газта и тръгваше, а сега доста се чуди, дори и на по ниски предавки. Аз очаквах да има малка промяна, тъй като няма да го има ефекта на завихряне от клапите, но в момента колата почти не върви под 2200-2300 оборота. Моля за някакви мнения или съвети.Благодаря!

    #2
    Да не са забравили някоя букса откачена? На дебитомера?
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      А запушили ли са дупките на осите на пеперудките?Да не "издиша" от там?

      Коментар


        #4
        Защо си решил да ги махнеш? От написаното оставам с впечатление, че не си имал проблем с тях.
        207 тиква автомат
        новокромаджия 2.4 печка

        Коментар


          #5
          pplk написа:
          Защо си решил да ги махнеш? От написаното оставам с впечатление, че не си имал проблем с тях.
          Щото са инженерно недоразумение.Моите са били махнати още в Италия.Чупят се, а като се счупят, влизат на едни места и правят поразии за стотици левове.

          Коментар


            #6
            За тия клапи при Крома/Алфа съм чувал, че само блокират, а не се чупят като на БМВ, и колата умира от към вървеж без никакви последствия.
            207 тиква автомат
            новокромаджия 2.4 печка

            Коментар


              #7
              pplk написа:
              За тия клапи при Крома/Алфа съм чувал, че само блокират, а не се чупят като на БМВ, и колата умира от към вървеж без никакви последствия.
              И аз така прочетох на няколко места, но и това е причина да се махнат.Няма да давам линкове към други форуми, но ако потърсите с Гугъл "премахване на вихрови клапи", ще прочетете.

              Коментар


                #8
                В понеделник предстои на моята крома сваляне колектора за почистване, като, ако не са махнати тия клапи-да се махнат..., сега обаче като чета в тази тема се замислям дали да ги махам?
                1.9 16v multijet manual gearbox

                Коментар


                  #9
                  Отново ще помоля, тези които НЕ разбират да НЕ дават съвети !@автора на темата - нормално е, иди да ти я излекуват.@donibrasco - намерил си коя тема да четеш.@pplk - не си чел достатъчно, правят абсолютен мармалад.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    emzo написа:
                    Отново ще помоля, тези които НЕ разбират да НЕ дават съвети !
                    Явно съветите съм ги пропуснал, ама щом ти ги виждаш
                    emzo написа:
                    @автора на темата - нормално е, иди да ти я излекуват.
                    На всички ни стана ясно, кво трябва да се направи.
                    207 тиква автомат
                    новокромаджия 2.4 печка

                    Коментар


                      #11
                      И при Фиат си правят мармалад за съжаление. Даже и при новия 2.0жтд двигател. След 2012-та има нов колектор, който уж трябва да е по-здрав в това отношение.И премахването на клапите силно се отразява на вървенето в много ниски обороти при Евро-5 двигателите. При Евро-4 се усеща много малка промяна, която трябва да си познаваш хубаво колата, за да я усетиш, а не е толкова чувствителна, като при Евро-5 двигателите.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        #12
                        Пеперудките ги махнах тъй като, както колегите са написали, рано или късно правят големи поразии. Един колега със същия мотор на Алфа 159 имаше големи ядове и прави целия мотор след като се счупиха. Ремонта е много над 1к лв. и много време и нерви. emzo: кое е нормално, какво трябва да и направят. immortal: запушили са отворите с тапи. Не знам как е положението, но би трябвало да е ок.За някоя забравена букса не знам, ще трябва да проверят.Ще се чуем днеска и ще се разберем да я погледне изглежда.Благодаря на включилите се за мненията.

                        Коментар


                          #13
                          Софтуерна корекция.Тичай в някое тунинг студио и махни и егр-а и дпф-а.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            maringenchev написа:
                            Пеперудките ги махнах тъй като, както колегите са написали, рано или късно правят големи поразии. Един колега със същия мотор на Алфа 159 имаше големи ядове и прави целия мотор след като се счупиха. Ремонта е много над 1к лв. и много време и нерви. emzo: кое е нормално, какво трябва да и направят. immortal: запушили са отворите с тапи. Не знам как е положението, но би трябвало да е ок.За някоя забравена букса не знам, ще трябва да проверят.Ще се чуем днеска и ще се разберем да я погледне изглежда.Благодаря на включилите се за мненията.
                            Ма само с премахване без софуер не стаа треба и ъкъл да му се налее
                            Power Under Pressure

                            Коментар


                              #15
                              Колеги случи се нещо странно тези дни. Още не се бях разбрал с майстора да погледне, за какво става дума и от вчера сутринта колата се оправи и си върви като преди...както си я знам. Не мога да си го обясня. Нещата които са се променили са, че сипах гориво около 30 литра вечерта преди да се оправи и времето се затопли. Някой има ли логично обяснение, дали ще се появи проблема пак като паднат температурите, или може да е било нещо от нафтата. Благодаря!

                              Коментар

                              Working...
                              X