Здравейте колеги! Преди няколко дни дни премахнах пеперудките на Fiat Croma 1.9 MJ 150 к.с. 2006г. След като си взех колата я усещам доста по мудна. Замисля се доста на по ниските обороти. Под 2000 оборота с газ до ламарината едвам едвам поема, докато не вдигне над 2200 оборота и чак тогава се изтрелва. Преди на 6та скорост под 2000 оборота като чукна газта и тръгваше, а сега доста се чуди, дори и на по ниски предавки. Аз очаквах да има малка промяна, тъй като няма да го има ефекта на завихряне от клапите, но в момента колата почти не върви под 2200-2300 оборота. Моля за някакви мнения или съвети.Благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Падане на мощност след премахване на вихрови клапи
Collapse
X
-
pplk написа:За тия клапи при Крома/Алфа съм чувал, че само блокират, а не се чупят като на БМВ, и колата умира от към вървеж без никакви последствия.
Коментар
-
И при Фиат си правят мармалад за съжаление. Даже и при новия 2.0жтд двигател. След 2012-та има нов колектор, който уж трябва да е по-здрав в това отношение.И премахването на клапите силно се отразява на вървенето в много ниски обороти при Евро-5 двигателите. При Евро-4 се усеща много малка промяна, която трябва да си познаваш хубаво колата, за да я усетиш, а не е толкова чувствителна, като при Евро-5 двигателите.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Пеперудките ги махнах тъй като, както колегите са написали, рано или късно правят големи поразии. Един колега със същия мотор на Алфа 159 имаше големи ядове и прави целия мотор след като се счупиха. Ремонта е много над 1к лв. и много време и нерви. emzo: кое е нормално, какво трябва да и направят. immortal: запушили са отворите с тапи. Не знам как е положението, но би трябвало да е ок.За някоя забравена букса не знам, ще трябва да проверят.Ще се чуем днеска и ще се разберем да я погледне изглежда.Благодаря на включилите се за мненията.
Коментар
-
maringenchev написа:Пеперудките ги махнах тъй като, както колегите са написали, рано или късно правят големи поразии. Един колега със същия мотор на Алфа 159 имаше големи ядове и прави целия мотор след като се счупиха. Ремонта е много над 1к лв. и много време и нерви. emzo: кое е нормално, какво трябва да и направят. immortal: запушили са отворите с тапи. Не знам как е положението, но би трябвало да е ок.За някоя забравена букса не знам, ще трябва да проверят.Ще се чуем днеска и ще се разберем да я погледне изглежда.Благодаря на включилите се за мненията.Power Under Pressure
Коментар
-
Колеги случи се нещо странно тези дни. Още не се бях разбрал с майстора да погледне, за какво става дума и от вчера сутринта колата се оправи и си върви като преди...както си я знам. Не мога да си го обясня. Нещата които са се променили са, че сипах гориво около 30 литра вечерта преди да се оправи и времето се затопли. Някой има ли логично обяснение, дали ще се появи проблема пак като паднат температурите, или може да е било нещо от нафтата. Благодаря!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар