Имам един проблем с чистачките който се проявява главно като е по студено.Първите няколко движения на чистачките са доста бавни и мудни. Веднъж дори спряха, и трябваше да ги побутна за да тръгнат.Някой ако се е сблъсквал с подобен проблем да каже къде е бил дефекта при него. Двигател, осички, шарнири на рамената, да съм подготвен теоритично преди да го разхвърлям всичко.То на пролет живот и здраве ще го ревизирам целият механизъм. но до тогава ако може да закрепя положението набързо с някоя лека манипулация ще е добре, че зимата не ми се разхвърля много много.Поздрави.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бавни чистачки
Collapse
X
-
NikMar написа:Сваляш рамената, ластмасовата кора, сваляш цялата механика, почистваш, смазваш и сглобяваш. Няма по-лесен начин според мен.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Papi___ написа:На моето Пунто ми прави такива номера от лагера на моторчето, два пъти го сменям кара по 3-4 месеца и..... стара песен на нов глас.При мен има и бучене.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
NikMar написа:Papi___ написа:На моето Пунто ми прави такива номера от лагера на моторчето, два пъти го сменям кара по 3-4 месеца и..... стара песен на нов глас.При мен има и бучене.Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`
Коментар
-
Работата е оправена.Проблема се оказа в оста на червячното колело. При Бравото няма лагер а е някъква втулка в която лагерува колелото. Там беше много клеясало, едва се въртеше и много трудно излезе.Чудно е защо е толкова клеясало при положение че точно тям няма никъква вода. То гледа надолу и има и защитен кожух от горната страна.Изчистих оста и втулката и я смазах с грес. Същото последва и осите на чистачките - те не бяха толкова зле, но така и така са свалени и тях ги обработих.Смазах и шарнирчетата дето въртят рамената за всеки случай.Който иска да прави подобни занимавки преди да разглоби палеца който се завива на оста на двигателя да бележи точната му позиция спрямо самата ос.Доста време отделих докато накарам механизъма да спира точно в долната мъртва точка.Сега чистачките се въртят по бъзо от вентилатора на радиатора.Ако ги гледаш свят може да ти се завие.Ефекта е поразителен.Тези дни и задната ще я последва същтата профилактика.Bravo JTD 105 '98
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар