Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Моля , за информация за PUNTO 1.8 131k.s. хечбек 2/3врати

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Моля , за информация за PUNTO 1.8 131k.s. хечбек 2/3врати

    Здравейте колеги, харесъл съм PUNTO 1.8 131k.s. хечбек 2/3врати . Моля да ме посъветвате какво да гледам по колата преди покупката. Може ли да споделите за характерни проблеми , разход на гориво , както и къде да проверя евентуално за ръжда. Има ли някой опит с този модел на FIAT , защото не откривам почти нищо за него освен официалните технически данни от ауто-дата. Ще ви бъда благодарен ако споделите с мен опита си. Благодаря.

    #2
    Слушай за кофти шумове в мотора.Тракане като на дизел - заминал вариатор, за ръжда, гледай праговете. Търси кола внесена от Италия, там шанса да попаднеш на ръждива бройка е минимален.Ако ще да ти подаряват такова от Австрия - не го вземай, въпреки че са джиджани с екстри и на добри пари, ръждата там ги добива много бързо.Didich има такова и може да ти каже подробности за разход и експлоатация.
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      Колега, карам такова от 2006г. Както каза колегата слушай за шум като дизел/тракане в първите секунди/ при палене ремонт на вариатор-има ремотни комплекти или нов.Гумите са шантав размер и нямат заместител/185/55/15/ оттук и цената.Марковите тръгват от 100 лв.Возията е доста твърда,все пак е малка кола.Градско разход 10 /зависи как караш/ може и нагоре.Аз го карам със синтетично масло/5-40/ и сменям навреме 9-10000.Електроника Хитачи-не съм имал проблеми.Гледай да не свети на таблото символ като волан в червено.Колата е с електроусивател и когато свети червено той не работи,обикновеннорелета на усивателя правят проблем,но са евтини за подмяна.Няма газова и не мога да дам мнение.

      Коментар


        #4
        За возията лично мнение не съм съгласен, че вози твърдо и лошо с фабрични пружини и амортесьори. Имам и пунто мк1 със спортно- то вози като лагерница. с ХГТ-то спокойно минавам през нормални легнали полицаи с 30 и нито друса нито се усеща особенно.За гуми 185/55/15 са наистина по- скъпи но аз лично го карам със 195/50/15 които се намират по 70-80 лева читави нови гуми.Колегата ти е казал за воланчето, пали покарай и виж дали ще има проблем с хидравликата, да не тренираш на волана като мене в момента :> Проблема може и релетата да е ама все пак е досадно че трябва да се ремонтира новозакупен автомобил.Моето го газифицирах веднага като го купих, че иначе много върви ама резервояра го изпарявах :> Одеве заредих 37 литра за 32 лева или нещо такова, с които бях минал 320 километра. Като маршрута ми на каране е Искърското дефиле до София сутрин и вечер обратно като от тези 320 километра съм минал и към 100 километра градско София. В никакъв случай не съм карал пенсионерско. Нормално каране с изрязване чат пат ако някой много се влачи пред мен да го изпредваря ( което е често). Минал съм 10к километра от октомври досега и като цяло съм доволен от колата като возия и поведение. Ако мислиш да я газифицираш ходи при читави газаджии !

        Коментар


          #5
          Благодаря колеги. Само да попитам още нещо ,когато дам контакт без да запалва двигателя ,светват ли всички лампички на таблото , специално тази за волана , за да знам дали не е изгоряла или изключена. И как се усеща на волана включен SITY режима. Разбирам че колата с този двигател е лакома за гориво , но мен ме интересува най-вече разхода на дълъг път , без да се натиска много . Примерно когато човек шофира и спазва разрешените скорости.

          Коментар


            #6
            Като натиснеш CITY, волана на място трябва да става супер лек за въртене - с един пръст можеш да правиш обратен завой.При изключена такава трябва да става твърд, но отново лесен за завъртане с една ръка.Ако има проблем в системата, волана ще е като на жигула - трябва да го въртиш с 2 ръце.
            "Без сърца, сме просто машини"
            Toyota Prius 1.5 Hybrid
            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

            Коментар


              #7
              Колегите са го написали по горе, няма смисъл и аз да се повтарям, но ако имаш идване към Люлин и до сега не си гледал пунто хгт, пиши ще те запозная с мойто и гледай на воля колкото искаш
              punto HGT

              Коментар


                #8
                Здравейте колеги, искам да разкажа как не си купих колата която дискутирахме. На външен вид е като нова, но вътре е трагедия, примирих се с много такива проблеми, договорихме цена и остана да минем през нотариуса. Когато отидахме при едни застрахователи за данъчна оценка , за да паркирам завих волана докрай на ляво и хидроусилвателя изключи и се запали червеното воланче.Собственика ми обясни че в крайните положения на волана има някаква защита - не разбирам защо. Това ме накара да откажа продажбата. Тъй като за пръв път карам такъв автомобил , моля да да ме светнете , имали такова нещо .За да заработи наново със сила изправихме волана и след няколко стартирания на двигателя нещата се оправиха. след следващото навиване докрай се получи същия ефект. Представете си че влизате остро в завой и волана напрактика блокира.Иначе колата много ми хареса, резачка , а и скоростния лост беше много корав и трудно се оцелва 3 скорост, предполагам че не е нещо трагично ,защото скоростите -когато ги оцелиш влизат плавно и без хъркане.Моля за вашата помощ най вече за волана и евентуално каква сума е необходима за да се поправи.

                Коментар


                  #9
                  Нещо те гъбарка, няма такова нещо като защита когато си навил в крайно положение, най вероятно е за смяна на релета на усилвателя, което е евтиното решение, колега във форума даже ги продава по 7-8лв. бройката, ако минеш на вариант смяна на целия ел. усилвател се приготви за 100-150лв втора ръка, а нов беше стряскаща цена около 1000лв.За скоростния лост се смазва механизма, който е над скоростната кутия и лоста се пооправя, в краен вариант се сменят жилата, цената нямам идея каква е
                  punto HGT

                  Коментар


                    #10
                    Мхм, защита... :DПрецакани релета, а може и датчик...Жилата на скоростите - едното е към 70 лв. ново, другото към 230 лв. пак ново, оригиналдъ.Ако реши да ти свали още 500 лв. от цената я вземай, ако не - подминавай.
                    "Без сърца, сме просто машини"
                    Toyota Prius 1.5 Hybrid
                    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                    Коментар

                    Working...
                    X