Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

FIAT CROMA въпроси преди покупка?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Има една поговорка очи да видят ръце да пипнат иначе лед ще си слагаш на челото .АЗ така изгорях Пунтото беше на външен вид на снимките перфектно когато го докараха дупки по пода и калниците неподържана разбита и си слагах лед 2 бона минус и друго скоро даваха пари дадени кола няма .
    TSOLOV

    Коментар


      #17
      Аз говорих с човека, той ще я тества там, ще я кара, уж не е баш на сляпо. То каква е гаранцията в крайна сметка всичко е на късмет. Кръстиш се и това е. Просто тука няма избор. Най-долните кенефи се вкарват взети по 2000евро макс и после тука ги пускат по 10к (УНИКАЛНИИИ) Гледам ги всичките в mobile.bg, няма избор

      ex. Fiat Punto MK2 2001год. 1,2i бензин 60ps.

      ex. Fiat Punto MK1 1995год. 1,1 бензин 55ps.

      Коментар


        #18
        Ще ти дам един пример, пък ти си прецени:
        Преди години бившият ми шеф реши, че ще купи служебна кола, с която хем да ходим по обектите, хем да можем да товарим с по-дребни неща.
        Поръча на "силно негов човек", който се занимава с внос на коли следното: Ауди А4 комби, с климатик, дизел, за не повече от 10 хил. лв.
        Човекът каза - такива коли в Австрия с лопата да ги ринеш. Шефът даде 5 хил. лв капаро и зачака.
        Човекът му докара следното: Ауди А4 седан, без климатик, бензин, за 12.500. Нямало комбита, нямало дизели, нямало по-евтини.
        Ако щеш - или доплащаш 7.500, взимаш си колата и слагаш газова инжекция за още 1500 лв (тогава тъй вървяха), или изгаряш с 5000 лв капаро.

        Не знам кое не ми разбра. Да дадеш сума пари за нещо, което си виждал само на картинка за мен си е чиста глупост. Отиваш, пипаш, сядаш, караш, оглеждаш... пазариш се (!!!!), сваляш цената, плащаш и си идваш с колата.

        Ако не си женен - прати ме мене да ти доведа булка! Ще я избера, ще я тествам, ако ми хареса, ще ти я доведа... става ли?
        Последна редакция от Immortal; 05.02.2017, 21:28.

        Коментар


          #19
          Lyubcho88 написа: Преглед на мнението
          Гледам ги всичките в mobile.bg, няма избор
          Прав си, че е на късмет, но избор има, и то голям. Моите що не са таралясници?

          Коментар


            #20
            Надявам се Колегата да обмисли добре препоръките, дадени по-горе. Аз напълно ги поддържам!
            В същото време ще си позволя да ползвам темата на колегата и да попитам - как се представя автоматичната скоростна кутия на Croma? Тествал съм автомати на Ауди 3, Шкода, БМВ7 и оня голям кошник Крайслер ли беше. От Крайслер-а нищо не разбрах, защото имах чувството че е по-важно да му държа габаритите в пътя. От другите коли съм много доволен, мн.добра динамика, наистина е гот!
            FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

            Коментар


              #21
              Immortal написа: Преглед на мнението
              Прав си, че е на късмет, но избор има, и то голям. Моите що не са таралясници?
              По-принцип не бързам. Оглеждам се. Сравнение кола с жена е меко казано неприемливо. За колата няма да се женя :D и не бих прекарал живота си с нея.
              Капаро няма да давам, а човека няма да я вземе преди да ми каже "купувам". Така, че не съм вързан толкова много, ако изкочи нещо от тук ще го взема и ще му звънна да спира да търси.

              Прочетох всички (почти) теми за Croma и проблемите свързани с нея. Видях, че си ремонтирал вече скоростна кутия. Вярно твоята е ръчка, аз търся автомат. Страх ме е малко да не попадна на зле обслужвана кутия и да имам проблеми. Нямам близка връзка с авто-майстор и не съм намерил някой, който да ми свърши работа на разумна цена, без да си остави ръцете и което да ме удовлетвори. Нямам и възможност (място, опит, време) да я оправям сам, ако нещо стане. Затова ми се ще колкото може по-малко да ми се налага да изпитвам тая процедура...
              Ся не искам да има критика с/у мен, видиш ли, то никой няма гаранция.... знам. Просто го казвам за протокола.

              За обявите от BG, eто например тази
              http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...0&slink=1mh8rl
              беше пусната 9к, преди седмица я вдигнаха на 10500! Сега е 8500лв. Как да им имаш доверие? Била на 85к км РЕАЛНИ??? Не успях да намяря нито една в Италия под 130к, като имате на предвид, че и там ги превъртат...

              ex. Fiat Punto MK2 2001год. 1,2i бензин 60ps.

              ex. Fiat Punto MK1 1995год. 1,1 бензин 55ps.

              Коментар


                #22
                Почваш да ги гледаш наред. Гледаш - палиш - караш, за да можеш да си изградиш мнение както за колата, така и за конкретните екземпляри. Като си видял 10 коли, вече имаш преценка и си казваш: "А, на тая защо е така, като на оная беше иначе". Качи се на някой колега на колата, за да можеш да видиш как се държи читава кола - как работи, как спира, как върви, как трака, хлопа, тропа, вибрира.
                В крайна сметка избираш "най-хубавата" и тя има проблем, където и да си си изкарал очите от гледане, не си го видял.......и почваш да ходиш по мъките.

                Примери бол:
                Един колега - искаше Тойота Авенсис. Гледа, гледа обяви....така и не се качи да кара такава кола. Отиде накрая, хареса набързо една, която още при първото застудяване отказа да пали. В крайна сметка разбраха къде е проблемът, но изсипа още една торба пари, за да я оправи.
                Друг колега - науми си, че ще купува Субару. Хареса едно на три години. Хубава кола, изключително запазена, неразличима от нова. Негов човек му я намери в Италия. Купи я от разстояние, дето се вика по снимки и чуждо мнение. Покара я 10,000км. и турбината замина.
                Трети случай - Купил си човека Крома 1.8 16V (Опелския мотор). Отива за първа смяна на масла. Сменят маслото, с което са му продали колата, и след първото кръгче се появява хлопане от мотора - бутален болт.
                Четвърти случай - Мои рода купуват БМВ 7 от "доверени хора". Големи маниаци, голямо нещо. На вид много запазена машина, наистина. Взимат я и при първия студ колата не пали. Заминало реле на подгрева и 4 от 6 свещи. Колата как е манипулирана, че да не изкарва грешка, само някой си знае. След това прави гумите на салата - разчекната задница отзад. Следва торк конвертор на автомата.

                Личен опит - стартерът на Мареата се предаде на първия ден след като я взехме.

                Общо взето като не си и свалил ти найлоните от седалките, можеш да очакваш всичко, дори и колата видимо да няма забележки. От друга страна, такива кошници се продават по автокъщите, че да ти побелеят косите..... Колкото по-внимателно (и индиферентно) гледаш, толкова повече намаляш шанса да вземеш някоя тотално разплетена дамаджана....
                Последна редакция от PSG; 06.02.2017, 15:09.

                Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

                Коментар


                  #23
                  Кола и жена - на късмет!
                  Отвън гледаш - кукла... а не се знае какво ще излезе от нея.
                  Та от там е аналогията между жените и колите

                  Купувайки втора употреба кола, не може да се очаква да не създава проблеми.
                  Има и такива, но там цените са други. Като разгледа човек как една кола, дето тука ѝ искат 5000 лв (демек 2500 евро), в България, с включена доставка до България и печалба на търговеца, а същия модел кола и година в Италия се продава за 5-7 хил. евро... Ако някой смята, че колите, дето са уж на по 100-160 хил. км са на по-малко от 360 хил., жестоко се лъже.

                  Все пак смятам, че е по-добре да си купиш 5-6 годишна кола за 1/10 от стойността ѝ като нова, след което да дадеш в продължение на 5-6 години още 2 пъти по толкова за ремонти, и пак ще си на далавера, отколкото да я купиш чисто нова за 10 пъти повече пари (след което пак не се знае дали няма да даваш пари за ремонти).
                  Съвременните коли са като цяло скъпи за поддръжка. Не може да очаквате да си купите Крома, а поддръжката да е като на старото Браво. Ми няма как да стане. Тук парите са една идея повече.
                  От друга страна - онзи ден с приятеля, с който правим ремонтите осъзнахме, че за 100 хил. км не съм сменял носачи (каквото често правех с предишните италианки). Ще се окаже, че опелското окачване на Кромата е доста по-здраво от фиатските.

                  Коментар


                    #24
                    опелското окачване е супер,ама кутиите им са леш

                    Коментар


                      #25
                      Споерд мен всичко допира до това кой какво търси от един автомобил. Едни търсят лукс, други практичност, за трети тя е определен статус в обществото, а има и още една категория към която се причислявам да ме закара от т.А до т.Б без да ми създава проблеми. Затова моята на няколко пъти съм се запитвал дали да я сменям, но като знам че всичко по нея ми е минало през ръцете и я познавам като джоба си се отказвам, какво като е от 1997 г.
                      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                      Коментар


                        #26
                        При дърти коли е важното да имаш пари да я оправиш каквото и да стане.
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          #27
                          Immortal написа: Преглед на мнението
                          Като разгледа човек как една кола, дето тука ѝ искат 5000 лв (демек 2500 евро), в България, с включена доставка до България и печалба на търговеца, а същия модел кола и година в Италия се продава за 5-7 хил. евро... Ако някой смята, че колите, дето са уж на по 100-160 хил. км са на по-малко от 360 хил., жестоко се лъже.
                          На сто процента мнението ми е като това, което си написал. Именно заради това се хващам на хорото да търся да ми вкарат, вместо да взема напудрена парфюмирана кола от автосалона.
                          Има и друго де, което наскоро осъзнах. Там цената е 5к евро, но с платени ГО и регистрация. Т.е. ако си тамошен ще ти струма толко, но ако я изкарваш пада 22%. Отделно ГО-то в Италия е 1.5к евро и като наближи новата година гледат да се отървават за да не го плащат от след това за следващата година.
                          И като спазарят няколко коли на куп от един продавач там за пакетна цена, май сметката ще излезне, но това никак не значи, че пак не се вкарват кенефи, дето с малко боя и паста се представят като НОВИ

                          ex. Fiat Punto MK2 2001год. 1,2i бензин 60ps.

                          ex. Fiat Punto MK1 1995год. 1,1 бензин 55ps.

                          Коментар


                            #28
                            Тази Крома, с тези железни джанти и син салон, не бих я погледнал, лично мнение.
                            1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                            Коментар


                              #29
                              Любчо,ходи и я пробвай.Щом ти харесва си вземи някой който е в час.Този който купува кола е като слепец,щом веднъж ти е по сърце,много трудно ще те разубеди някой.Така че очи гледали,очи плакали дето казват старите хора.Едва ли има някой тук във форума който да не е ремонтирал нов внос.Много сме тънки финансово за нови автомобилчета,но може ида е за добро.Ако караме нови тояги няма за какво да си помагаме във форума.Ти си и дано си късметлия дай бог
                              198mjet Bravo

                              Коментар


                                #30
                                Благодаря. Ако видя някое попадение ще пиша и тук за съвет.

                                ex. Fiat Punto MK2 2001год. 1,2i бензин 60ps.

                                ex. Fiat Punto MK1 1995год. 1,1 бензин 55ps.

                                Коментар

                                Working...
                                X