Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трудно включване на I-ва скорост.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Трудно включване на I-ва скорост.

    Здравейте, от 2 дена имам следните симптоми - на студен двигател скоростите влизат нормално, загрее ли обаче започва една мъка с включването на I-ва скорост. Съединителят не е сменян от около 50-60хил. км. дали е от там незнам. Изпробвах по двата начина - на V-та с 60км/ч настъпих газта, няма пребуксуване, както и на място с дигната ръчна на III-та, уж няма проблеми. Синхронизатор изключвам, защото стана изведнъж, но знам ли. Мнения ...

    #2
    кола

    Опитай се да включаваш на полу съединител. Най вече се износва лагера Виж и жилото на съединителя да не е разтегнато.
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Виж дали педала е в положение малко над този на спирачките. Около 1 см е ок. Ако не е, се натяга малко гайката на жилото над скоростната.
      FIAT BRAVO II 1.4 GPL
      FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
      FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
      FIAT UNO 1.5

      Коментар


        #4
        Жилото съм го сменял няма и месец, че старото се скъса. Колегата ключар, на полусъединител какво трябва да гледам?

        Коментар


          #5
          кола

          Така едно време са включвали Не натискаш педала до долу а точно- трябва да хванеш момента когато вече включва но трябва да пробваш няколко пъти и включването става по лесно
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            vnukata написа:
            Жилото съм го сменял няма и месец, че старото се скъса.
            Не ми отговори на въпроса!Но пък точно смяната може и да е причината. Ако си взел жило от 20 лв. точно след месец се е разтегнало и има нужда от донастройка както споменах по-горе. Оригиналните бяха към 80лв,. по спомен.Говоря от личен опит. Освен това смених 2 такива щото се късат като конци точно където излиза жилото от кожуха в купето.. Последното издържа до край защото го пръсках със силиконова смазка точно там.
            FIAT BRAVO II 1.4 GPL
            FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
            FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
            FIAT UNO 1.5

            Коментар


              #7
              И аз залагам на това:"... смяната може и да е причината... след месец се е разтегнало и има нужда от до настройка..."Просто натегни гайките. Намести си го на твоето си нива.Успех желая!
              Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
              Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
              Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

              Коментар


                #8
                Педала на съединителя е колега там някъде, малко над педала на спирачката. Да предположим че е от разтягане, но защо го прави само когато колата загрее. Пробвах и с полусъединител , веднъж иска да включи, веднъж не, когато и кефни

                Коментар


                  #9
                  Имахме подобен проблем с москвича едно време, на студена кола имаше съединител на загряла няма никой или имаш около секунда да включиш...След смяна на съединителя се оправи.

                  Коментар


                    #10
                    Като загрее и 1ва не иска да влезе или трудно влиза пробвай задната как влиза
                    пунто 1,7тд

                    Коментар


                      #11
                      За задната няма проблем, 1-ва влиза трудно. Ясно е че трябва до отскоча до сервиза, но все тези дни не ми остава време.

                      Коментар


                        #12
                        В крайна сметка се оказа съединителя, ще трябва да го сменям. Предложиха ми LUK, идва ми на добра цена, но въпроса е бива ли я тази марка.

                        Коментар


                          #13
                          Бива я повече от другите ментета, дето се продават у нас.
                          браво 1,6/90 - 09 г.

                          Коментар


                            #14
                            Здравейте . От две три седмици имам същия проблем с всички предавки най вече с задна на студен мотор си включват нормално , но след 1/2 ч градско каране се започват мъките трудно включва а задна е мъка . Вече на няколко пъти навивам гайката на жилото и се оправя на загрят мотор и на следващия ден пак същата история . След натягане педала се вдига както трябва да бъде но като загрее пада малко под тоя на спирачките . Съединителя е LUK пълен комплект сменят преди 30000 км горе долу а жилото е сменено преди около 5000 км .Възможно ли е те пак да ми правят номера .мотоер

                            Коментар


                              #15
                              Колега, при същите симптоми на мен ми се скъса жилото. Натягах, натягах- резултат имаше за по ден, два и накряя педала падна :D Нишките се късат една по една... С дълго жило ло си?
                              1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
                              2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

                              Коментар

                              Working...
                              X