Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

DPF филтър фиат крома

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Въобще не го пуска да влезе в която и да било система на колата , защо е така според вас ?
    http://yaneff82.snimka.bg снимки на моята работа

    Коментар


      #17
      Първо се проверява захранването от акумулатора- при нисък волтаж самите компютри може да не се захранват. Невъзможността да се свърже може да се дължи на проблем с диагностичната му апаратура. Аз лично не бих се доверявал сляпо и да купувам неща без да съм сигурен на 100% че проблема е в тях, питай го момчето какво правите ако проблема не се окаже в нещата които те е пратил да купуваш? Той ли ще ти плати частите?Отделно човек който не може да се върже към нито един модул не знам как ще успее да ти обучи един към друг различните компютри, отдавна минаха времената в които просто боцваш нещо от една кола на друга и то тръгва.
      Фиат Крома 1.9 16v+
      Фиат Браво 1.6 16v
      Фиат Мареа 1.6 16v

      Коментар


        #18
        И да го мисля и да не го мисля , аз съм първичен ,като реша нещо го правя пък после ако ще да си чупя главата , ако частите не станат , ще ги продам и ще отида при друг майстор . Ако и там се закучат работите купувам си един барутник за 1000 лв а тази я разхвърлям на части . За мене колата е нищо друго освен средство за превоз и за вадене на пари , сменям ги постоянно тази мисля че е 17-та
        http://yaneff82.snimka.bg снимки на моята работа

        Коментар


          #19
          yaneff82 написа:
          И да го мисля и да не го мисля , аз съм първичен ,като реша нещо го правя пък после ако ще да си чупя главата , ако частите не станат , ще ги продам и ще отида при друг майстор . Ако и там се закучат работите купувам си един барутник за 1000 лв а тази я разхвърлям на части . За мене колата е нищо друго освен средство за превоз и за вадене на пари , сменям ги постоянно тази мисля че е 17-та
          Много хора обичат, колите си и ги поддържат. Не всички ги сменят като носни кърпички и не им пука в какво състояние са, така че спокойно.Между другото, къде е този майстор в Бургас който разбира от Фиати. Не съм чувал за такъв. Или е пишман майстор или се е появил и не съм разбрал за него.

          Коментар


            #20
            Георги се казва момчето сервиза му е между тойота и косара в акациите ,до колкото знам са братовчеди с Радо от Поморие .Това което каза ,че не си поддържам колите са абсолютни глупости , аз съм нямал кола която да тропа или да не спира или да не сменя консумативи на време , в повечето случаи купувам коли в не толкова добро състояние , а след това ги продавам оправени .
            http://yaneff82.snimka.bg снимки на моята работа

            Коментар


              #21
              yaneff82 написа:
              тази мисля че е 17-та
              Е това е приказка.Не като мен.Една кола да я карам по 10год.и през това време да съм я платил още 2 пъти.
              И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

              Коментар


                #22
                Може да идеш и в сервиз Рош (Бош) на околовръстното, както и да се позавъртиш около сервизите то КАТ.Кажи им и да ти проверят има ли хубава маса до ЕКУ-то. Аз навремето като ходих така в един сервиз и не можеха да се вържат с компа.Човека като върза мултицета от "-" до единия болт на ЕКУ-то и зумера прекъсваше, т.е. кофти маса някъде.
                yaneff82 написа:
                Георги се казва момчето сервиза му е между тойота и косара в акациите ,до колкото знам са братовчеди с Радо от Поморие .Това което каза ,че не си поддържам колите са абсолютни глупости , аз съм нямал кола която да тропа или да не спира или да не сменя консумативи на време , в повечето случаи купувам коли в не толкова добро състояние , а след това ги продавам оправени .
                Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                Коментар


                  #23
                  spark написа:
                  Може да идеш и в сервиз Рош (Бош) на околовръстното, както и да се позавъртиш около сервизите то КАТ.Кажи им и да ти проверят има ли хубава маса до ЕКУ-то. Аз навремето като ходих така в един сервиз и не можеха да се вържат с компа.Човека като върза мултицета от "-" до единия болт на ЕКУ-то и зумера прекъсваше, т.е. кофти маса някъде.
                  yaneff82 написа:
                  Георги се казва момчето сервиза му е между тойота и косара в акациите ,до колкото знам са братовчеди с Радо от Поморие .Това което каза ,че не си поддържам колите са абсолютни глупости , аз съм нямал кола която да тропа или да не спира или да не сменя консумативи на време , в повечето случаи купувам коли в не толкова добро състояние , а след това ги продавам оправени .
                  Щом мерят връзка на маса със зумер,не ми ги хвали !!!!!
                  Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                  Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                  Ventura garage

                  Коментар


                    #24
                    yaneff82 написа:
                    Това което каза ,че не си поддържам колите са абсолютни глупости , аз съм нямал кола която да тропа или да не спира или да не сменя консумативи на време , в повечето случаи купувам коли в не толкова добро състояние , а след това ги продавам оправени .
                    Извинявай, но останах с впечатление, че караш и хвърляш. Т.е. караш почти без подръжка и като се скапе, продаваш я и друга. Все пак нали това е парче метал, както се изрази. Няма да влагаме чувства за една кола я.

                    Коментар


                      #25
                      Точно така парче метал е , но в тая консервена кутия освен себе си возя и сина си и жена си . И когато съм на пътя нося отговорност не само за моя задник , , но и за другите на пътя , затова колата трябва да е технически издържана .
                      http://yaneff82.snimka.bg снимки на моята работа

                      Коментар

                      Working...
                      X