колеги от две седмици карам марейката и съм изключително доволен освен това хъркане на 1-ва скорост.при потегляне ако не изчакам секунда две преди да вкарам скороста изхърква сериозно.ако карам на 2-ра и намаляики се опитам да вкарам първа става нещо ужасно.като взех колата въединителя отделяше най горе но след реглаж на жилото го направих на средата както ми е най удобно.не приплъзва нито боксува.някой сблъсквал ли се е с този проблем до сега????
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
хърка 1-ва и задна мареа 1.6 2000г
Collapse
X
-
Re: хърка 1-ва и задна мареа 1.6 2000г
superfiata написа:колеги от две седмици карам марейката и съм изключително доволен освен това хъркане на 1-ва скорост.при потегляне ако не изчакам секунда две преди да вкарам скороста изхърква сериозно.ако карам на 2-ра и намаляики се опитам да вкарам първа става нещо ужасно.като взех колата въединителя отделяше най горе но след реглаж на жилото го направих на средата както ми е най удобно.не приплъзва нито боксува.някой сблъсквал ли се е с този проблем до сега????
Коментар
-
Re: хърка 1-ва и задна мареа 1.6 2000г
Hristian_Aleksiev написа:superfiata написа:колеги от две седмици карам марейката и съм изключително доволен освен това хъркане на 1-ва скорост.при потегляне ако не изчакам секунда две преди да вкарам скороста изхърква сериозно.ако карам на 2-ра и намаляики се опитам да вкарам първа става нещо ужасно.като взех колата въединителя отделяше най горе но след реглаж на жилото го направих на средата както ми е най удобно.не приплъзва нито боксува.някой сблъсквал ли се е с този проблем до сега????fiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
-
При мен на 1.6 първите признаци на износен съединител бяха притрисане при потегляне на първа докато е студена.Това беше много ранен признак и си го обеснявам, че имаше едни нитове с щампа LUK по феродото и след определено изтъркване стига до тях почват да надират притискателя.Даже мисля, че умишлено са поставени - хем да даде признак на износване, хем да ти прецака и притискателя, че да не минеш само с феродо.Лично карах така още 40 хиляди км, докато започна леко да се втърдява. Други проблеми нямаше освен въпросното притрисане при потегляне сутрин.Задна често изхъркваше, нищо особено, все пак е без синхронизатор. Първа никога не е хъркала.Аз съм за предложението на Pakumba - синхронизатор на първа.Оставете го на мира маховика, тук железен, нищо общо с демпфрените на JTD.
Коментар
-
А при бензиново Стило, какъв е маховика? Пак ли демпферен? Този пуст съединител много ме тормози. Отделя горе и вече почти година не мога да му свикна и това е...Предишната кола 11 години я карах и отделяше ниско долу и съм свикнал педала на съединителя до долу да натискам и докато зацепи минава цяла вечност и често става с удар. То предполагам и не може да се регулира по ниско да зацепва?
Коментар
-
stilo_new написа:А при бензиново Стило, какъв е маховика? Пак ли демпферен? Този пуст съединител много ме тормози. Отделя горе и вече почти година не мога да му свикна и това е...Предишната кола 11 години я карах и отделяше ниско долу и съм свикнал педала на съединителя до долу да натискам и докато зацепи минава цяла вечност и често става с удар. То предполагам и не може да се регулира по ниско да зацепва?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар