Привет, колеги! Проблема е следният.Точно преди да тръгна на път преди 10 дни, Пунтото беше в сервиз за смяна на силикон на картер, понеже бях говорил с майстора преди време , че трудно пали той се е "разровил" и се оказва шпонка на кол. вал. 0Да, ама нямаше как и тръгнах за В.Търново и сега трябва да се връщам и се притеснявам да не стане белята. Майстора ми каза, че е натехнал болта с пистолет и че като се прибера трябва да се смени. Та да ви попитам, има ли как да проверя дали е прекалено разхлабено зъб. колело!? Някакви съвети защото трябва да се прибера или всичко е БОЖА РАБОТА??
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Шпонка- колянов вал
Collapse
X
-
Като опиташ да затегнеш болта с ключ.Дали не беше с обратна резба обаче...Търси "ново" колело, не рискувай, че мотора ще стане на дроб-сарма."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Колега аз имам май от ПУнто 1,2 75Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
M5kov написа:Като опиташ да затегнеш болта с ключ.Дали не беше с обратна резба обаче...Търси "ново" колело, не рискувай, че мотора ще стане на дроб-сарма.Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар